www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Salesforce introduceert Sales Wave Analytics App

Sales Wave Analytics App levert kant-en-klare, rolspecifieke templates om forecasts, pipelines en teamprestaties te beheren via elk apparaat

Utrecht, 23 juni 2015 – Salesforce [NYSE: CRM], het Customer Success Platform en 's werelds meest gebruikte CRM-oplossing, introduceert de Sales Wave Analytics App.  Met deze app kan elke gebruiker een data-analyse direct vanaf zijn smartphone omzetten in gerichte acties. Het bijbehorende platform, Sales Wave Analytics, zorgt bovendien voor gepersonaliseerde templates en historische analyses.

Bij veel populaire consumentenapplicaties kan een gebruiker direct actie ondernemen als hij  belangrijke informatie heeft verkregen uit grote hoeveelheden data. Denk bijvoorbeeld aan het direct boeken van een ticket naar een vakantiebestemming na een database van vluchten te hebben doorzocht. Voor zakelijke applicaties blijkt het direct ondernemen van actie naar aanleiding van een data-analyse nog niet zo gemakkelijk. Dit komt dikwijls omdat de analysesoftware niet gekoppeld kan worden aan relevante databronnen of omdat het direct toewijzen van een taak niet mogelijk is. Het resultaat zijn trage zakelijke beslissingen die ten koste gaan van de bedrijfsresultaten.

Van inzicht naar actie
Met de Salesforce Analytics Cloud, ondersteund door het Wave Platform, is het al langer mogelijk om volledige analyses te maken en te bekijken. Elke werknemer kan vanaf zijn laptop, tablet of smartphone inzicht krijgen in de belangrijkste bedrijfsinformatie. Met de Wave Analytics Apps zet een gebruiker deze inzichten direct om naar gerichte acties, zoals het toewijzen van een taak aan een collega of het maken van een afspraak.  De Salesforce Wave Analytics App is de eerste stap in het vergroten van het cloudportfolio van Wave Analytics. Met deze handige applicatie verbeteren sales managers hun teamprestaties en wordt data direct ingezet om betere resultaten te behalen.

Sales Wave Analytics
De Sales Wave levert de volgende onderdelen:
  • Sales Wave Accelerator Templates: in deze vooraf geconfigureerde sales accelerator templates kan alle sales data vanuit Salesforce, van pipeline-management en forecasting tot teamprestaties en kwartaaloverzichten, direct worden bekeken.
  • Sales Wave Historical Analysis: met deze functie kunnen sales managers zelf in een handomdraai vanaf elk apparaat een analyse maken van historische gegevens in de database. Hierdoor hoeven ze niet langer te wachten op de resultaten van bedrijfsanalisten.
  • Sales Wave Action:  volledige sales teams kunnen via de app zelf taken creëren, de uiterste datum voor het sluiten van een deal veranderen en direct de juiste mensen benaderen. Dit levert een flinke tijdbesparing op.
Sneller door slim gebruik van data
Het Wave Platform is een verticaal geïntegreerd cloud analyse-platform. Op een slimme manier combineert dit platform een dynamische gebruikerservaring met een geïndexeerde zoektechnologie en een high speed query processing engine. Bovendien hoeft de data niet voor een analyse gesorteerd te worden, omdat het Wave Platform beschikt over een schema-vrije architectuur.  Hierdoor kunnen alle werknemers op een intuïtieve manier volledige datasets onderzoeken en weergeven in dashboards en grafieken. Data-gedreven bedrijven acteren met het Wave Platform sneller dan hun concurrenten.

##

Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm -  een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals, transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Salesforce helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en –wensen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar. In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom. Ga voor meer informatie naar http://www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Lubbers De Jong
Mirjam Adriaanse
T: 020 205 04 36
E: mirjam@lubbersdejong.nl

Salesforce Benelux
Ward van Beek
M: 06 51 034 301
E: wvanbeek@salesforce.com

Dit bericht is ook online beschikbaar.
Laatste van Salesforce.com
Wereldwijd 4,2 miljoen banen dankzij ecosysteem Salesforce

Salesforce lanceert Integration Cloud en geeft Trailblazers de tools om verbonden klantervaringen te maken met het Salesforce-platform

Dropbox en Salesforce sluiten strategisch partnership
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo Archetype Agency BV

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau