www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Salesforce introduceert Sales Wave Analytics App

Sales Wave Analytics App levert kant-en-klare, rolspecifieke templates om forecasts, pipelines en teamprestaties te beheren via elk apparaat

Utrecht, 23 juni 2015 – Salesforce [NYSE: CRM], het Customer Success Platform en 's werelds meest gebruikte CRM-oplossing, introduceert de Sales Wave Analytics App.  Met deze app kan elke gebruiker een data-analyse direct vanaf zijn smartphone omzetten in gerichte acties. Het bijbehorende platform, Sales Wave Analytics, zorgt bovendien voor gepersonaliseerde templates en historische analyses.

Bij veel populaire consumentenapplicaties kan een gebruiker direct actie ondernemen als hij  belangrijke informatie heeft verkregen uit grote hoeveelheden data. Denk bijvoorbeeld aan het direct boeken van een ticket naar een vakantiebestemming na een database van vluchten te hebben doorzocht. Voor zakelijke applicaties blijkt het direct ondernemen van actie naar aanleiding van een data-analyse nog niet zo gemakkelijk. Dit komt dikwijls omdat de analysesoftware niet gekoppeld kan worden aan relevante databronnen of omdat het direct toewijzen van een taak niet mogelijk is. Het resultaat zijn trage zakelijke beslissingen die ten koste gaan van de bedrijfsresultaten.

Van inzicht naar actie
Met de Salesforce Analytics Cloud, ondersteund door het Wave Platform, is het al langer mogelijk om volledige analyses te maken en te bekijken. Elke werknemer kan vanaf zijn laptop, tablet of smartphone inzicht krijgen in de belangrijkste bedrijfsinformatie. Met de Wave Analytics Apps zet een gebruiker deze inzichten direct om naar gerichte acties, zoals het toewijzen van een taak aan een collega of het maken van een afspraak.  De Salesforce Wave Analytics App is de eerste stap in het vergroten van het cloudportfolio van Wave Analytics. Met deze handige applicatie verbeteren sales managers hun teamprestaties en wordt data direct ingezet om betere resultaten te behalen.

Sales Wave Analytics
De Sales Wave levert de volgende onderdelen:
  • Sales Wave Accelerator Templates: in deze vooraf geconfigureerde sales accelerator templates kan alle sales data vanuit Salesforce, van pipeline-management en forecasting tot teamprestaties en kwartaaloverzichten, direct worden bekeken.
  • Sales Wave Historical Analysis: met deze functie kunnen sales managers zelf in een handomdraai vanaf elk apparaat een analyse maken van historische gegevens in de database. Hierdoor hoeven ze niet langer te wachten op de resultaten van bedrijfsanalisten.
  • Sales Wave Action:  volledige sales teams kunnen via de app zelf taken creëren, de uiterste datum voor het sluiten van een deal veranderen en direct de juiste mensen benaderen. Dit levert een flinke tijdbesparing op.
Sneller door slim gebruik van data
Het Wave Platform is een verticaal geïntegreerd cloud analyse-platform. Op een slimme manier combineert dit platform een dynamische gebruikerservaring met een geïndexeerde zoektechnologie en een high speed query processing engine. Bovendien hoeft de data niet voor een analyse gesorteerd te worden, omdat het Wave Platform beschikt over een schema-vrije architectuur.  Hierdoor kunnen alle werknemers op een intuïtieve manier volledige datasets onderzoeken en weergeven in dashboards en grafieken. Data-gedreven bedrijven acteren met het Wave Platform sneller dan hun concurrenten.

##

Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm -  een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals, transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Salesforce helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en –wensen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar. In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom. Ga voor meer informatie naar http://www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Lubbers De Jong
Mirjam Adriaanse
T: 020 205 04 36
E: mirjam@lubbersdejong.nl

Salesforce Benelux
Ward van Beek
M: 06 51 034 301
E: wvanbeek@salesforce.com

Dit bericht is ook online beschikbaar.
Eerder van Salesforce.com
28 okt 2019 Wereldwijd 4,2 miljoen banen dankzij ecosysteem Salesforce

29 mrt 2018 Salesforce lanceert Integration Cloud en geeft Trailblazers de tools om verbonden klantervaringen te maken met het Salesforce-platform

9 mrt 2018 Dropbox en Salesforce sluiten strategisch partnership

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl