www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Groothandel Stabu viert 10 jaar gebruik DESK als PIM/DAM

Helmond 19 juni 2015 – Desk content marketing, het eerste softwarebedrijf van Nederlandse bodem met een totaal content marketingplatform, meldt met trots dat Stabu 10 jaar succesvol DESK gebruikt.

Voordat Stabu DESK in gebruik had, was het vervaardigen van de honderden pagina tellende catalogus moeizaam en zeer tijdrovend. Een doorlooptijd van 9 maanden was geen uitzondering. Tijd voor een website te onderhouden was er gewoon niet. Nu met DESK, gekoppeld aan Exact, wordt de website dagelijks bijgewerkt en wordt de catalogus in 2 dagen gereedgemaakt voor het drukproces.

Alle product informatie in combinatie met beeldmateriaal wordt in het DESK-systeem beheerd. De catalogi worden volledig automatisch en geheel in eigen huis geproduceerd.  DESK ontvangt vanuit het Exact-systeem de basis productgegevens welke in DESK verrijkt worden voor web en print.

De voordelen voor Stabu op een rijtje gezet:
  • Enorme besparing in kosten en productietijd.
  • Mogelijkheid tot het realtime en workflow gestuurd bijhouden van de website.
  • Het eenvoudig en gelijktijdig up-to-date houden van de catalogi informatie.
  • Al het beeldmateriaal, zowel van producten als ook andere materialen, centraal op eenplaats geordend.
  • Hoog gebruikersgemak.

Mark Jan van den Biggelaar (Directeur Stabu) over DESK:
“Zonder het DESK-platform was het niet vol te houden geweest. De kosten liepen te hoog op om niet te spreken over de tijd. We hebben echt een reuzesprong gemaakt op het gebied van efficiënter werken. Letterlijk met een druk op de knop komt de proef van de catalogi uit het systeem. Na een controle of alle content goed is, waarbij wij alleen maar een klein gedeelte hoeven te controleren omdat het overgrote deel al gecontroleerd is in de tijd, maken we de definitieve PDF voor de drukker.
Daarnaast wil ik benadrukken dat wij nu, na 10 jaar, nog steeds met een up-to-date DESK systeem werken. En dat zonder migratie kosten. Zoiets mag ook wel eens gezegd worden.”

Wim van der Linden (Directie Desk content marketing) over DESK en de implementatie:
“Wij feliciteren Stabu en zijn trots. Trots op onze trouwe klanten. Samen komen we tot oplossingen en creëren wij een win-win situatie. Leveren datgene wat de oplossing brengt voor het probleem en blijven de klant ondersteunen om zo met de tijd mee te gaan.”

Over Stabu
Is een voorraadhoudende technische groothandel gericht op leidingtechniek- in kunststof en metaal- met alle mogelijke toebehoren voor agro en groensektor, bouw, gww en industrie. Daarnaast heeft Stabu een uitgebreide collectie kunststof planken, platen, balken, palen en panelen.

Over Desk content marketing
Desk content marketing is het eerste Nederlandse software bedrijf dat een Content Marketing Platform heeft ontwikkeld, één software systeem met geïntegreerd PIM/DAM, én PRINT functionaliteit genaamd DESK. Fundament voor omni-channel strategie.

Klanten vertrouwen op DESK voor:

• Het onderhouden en verrijken van hun product informatie op één centrale plek (PIM);
  • De aansluitmogelijkheden op ERP-systemen en Datapools zoals Icecat, voor het ontvangen van basis productgegevens (Data Acquisition);
  • Het beheren van hun media assets (foto’s e.d.) (DAM);
  • Het automatisch matchen van product informatie en uitvoerkanalen, zodat de relatie tussen product informatie, digitale assets en de kenmerken van het kanaal zijn gewaarborgd waarmee de noodzaak tot het oplossen van publicatie problemen in het kanaal vermijd wordt;
  • Het publiceren van informatie naar webshops, websites, email en andere platformen;
  • Het geheel in eigen huis kunnen vervaardigen van print en tablet publicaties, volledig geautomatiseerd (PMS);
  • De mogelijkheden van persoonlijk communiceren met klanten, in volume, ook in Print, door DESK eenvoudig aan te sluiten op CRM/ERP-systemen voor het ontvangen van klantgegevens (Persoonlijke Communicatie);
  • De integratiemogelijkheden in bestaande IT-infrastructuren.
Met het DESK-systeem krijgt u de mogelijkheid om een PIM/DAM-functionaliteit te implementeren zonder wijzigingen aan of vervanging van ERP-systemen en webplatformen, zodat uw investeringen gewaarborgd blijven. Deze in uw organisatie bestaande systemen worden simpelweg aangesloten. Desgewenst door uw eigen IT of uw leveranciers. Zo profiteert u maximaal van de aanwezige kennis wat de implementatie ten goede komt. Implementatie binnen 6 maanden.

Klanten van DESK kunnen hun relaties eenvoudig en snel voorzien van de juiste marketing middelen, ook in Print, zodat informatie relevanter en actueler is en er meer zaken gedaan kunnen worden. Met DESK, een volledig geïntegreerd platform,  wordt content marketing echt simpel.

DESK  is een innovatieve ‘new generation software’ en groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaar, snel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk.

Contact Desk content marketing
Optimaliseer uw time-to-market processen met DESK en gun uw organisatie ook minder kosten en meer omzet. Kijk op www.deskcontentmarketing.nl voor meer informatie en neem contact met ons op voor een demo of proof-of-concept.

Wim van der Linden, telefoon +31 (0)492 474 030,
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl

Desk®, made in Holland
Simply enrich and publish
Eerder van Desk content marketing
22 aug 2017 DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

23 feb 2017 DESK wint Digital Content Management Award

8 dec 2016 Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Desk content m.. contact

Logo Desk content marketing

Desk content m.. sociaal

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl