Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (6 jaar en 40 dagen geleden)
PR: Whizpr

PQR uitgeroepen tot FlexPod Partner of the year FY15

Blijk van kennis en klantgerichte aanpak

De Meern, 18 juni 2015 – PQR heeft de award die NetApp begin deze maand uitreikte voor de FlexPod Partner of the year 2015 in ontvangst mogen nemen. NetApp verklaarde dat PQR als beste partner werd gezien aan de hand van haar kennis op het gebied van converged oplossingen, inclusief automation & orchestration en de klantgerichte aanpak.

Blijk van erkenning
De NetApp Partner Awards voor Nederlandse partners werden dit jaar uitgereikt op 4 juni in de Westergasfabriek in Amsterdam. Met deze Partner Awards geeft NetApp een blijk van erkenning voor de voortdurende bijdrage die partners aan NetApp leveren. Daarnaast is deze ceremonie een geschikt moment om de channel op de hoogte te stellen van de strategische richting van NetApp voor het nieuwe fiscale jaar, waarvoor Dave Allen – NetApp’s Vice President & GM Northern EMEA – speciaal naar Amsterdam was overgekomen. Tijdens het feestelijk event werden awards uitgereikt in zeven verschillende categorieën, waaronder die van FlexPod Partner of the year.

De award voor FlexPod Partner of the year is de erkenning voor de trusted advisor rol die PQR vervult wanneer klanten FlexPod-oplossingen in gebruik nemen. Het is een keurmerk van Cisco en NetApp dat organisaties de garantie geeft dat er hoogstaande kennis aanwezig is over FlexPod. Niet alleen over het ontwerp en implementatie, maar tevens over de adviesvaardigheden met betrekking tot de meerwaarde voor de organisatie. FlexPod is een oplossing die networking, computing, storage en orchestration combineert in een gedeelde infrastructuur en die een groot aantal applicaties en workloads ondersteunt. Klanten kunnen hiermee hun transitie naar de cloud versnellen en vereenvoudigen.

Doelgerichte en klantgeoriënteerde aanpak
PQR is als één van de eerste FlexPod Premium Partners in Nederland al geruime tijd aanwezig in de markt met Converged Infrastructure oplossingen. PQR is expert op het gebied van datacenteroplossingen, waarbij converged aan de basis staat. Producten zijn een belangrijk onderdeel van de totaaloplossing, maar het uiteindelijke verschil voor de klanten zit hem in de doelgerichte en klantgeoriënteerde aanpak. “Een oplossing werkt pas voor de klant als er breder naar de vraag gekeken wordt dan uitsluitend de infrastructuur”, aldus Mark Olij, Alliance Manager bij PQR. Vragen als ‘Welke impact heeft het beheer van zo’n omgeving?’ en ‘Hoe kan de apparatuur accuraat afgestemd worden op zowel de huidige als de toekomstige behoefte?’ neemt PQR mee in haar advies. Al deze zaken in combinatie met een resultaatverplichting naar de klant zorgen ervoor dat een storage-oplossing ook daadwerkelijk een oplossing is. De FlexPod-oplossing, waarbij gewerkt wordt met gevalideerde designs vanuit zowel Cisco als ook NetApp, garandeert een basis voor succes.

Op 9 juli aanstaande organiseert PQR een ontbijtsessie. Deze ochtend zal geheel in het teken staan van FlexPod, de hybride cloud en automation & orchestration. Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Over PQR
PQR, advies- en implementatiepartner, verzorgt het gehele traject voor professionele IT-infrastructuren met focus op het veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken met optimale gebruikerservaring.

Klanten van PQR zijn actief in alle sectoren van de samenleving en zijn te typeren als middelgrote tot grote organisaties waarbij de ICT-voorziening van essentieel belang is voor de bedrijfsvoering. Met de expertises datacenter, workspace, cloud en IT-strategie, staat PQR garant voor een stabiele IT-omgeving, zonder dat processen complexer worden.

Naast de vele referenties beschikt PQR over een breed kennisgebied, getuige de vele hoogste partnerstatussen en certificeringen. PQR is onder meer Cisco Premier Partner, Citrix Platinum Solution Advisor & Elite Partner, HDS Platinum Partner, HP Platinum Partner, meervoudig Microsoft Gold Partner, NetApp Star Partner, RES Platinum Partner en VMware Premier Partner.

PQR is opgericht in 1990, gevestigd in De Meern en telt ruim 100 medewerkers.

Meer informatie en beeldmateriaal
PQR, Karin Mulder, Marketing & Communicatie Manager, tel: +31 (0)30 6629729, e-mail: karin.mulder@pqr.nl

PQR B.V.
Rijnzathe 7