ContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Loth PR Writing

Sitech Services kiest Valid voor Managed Services

Eindhoven, 18 juni 2015 – Sitech Services en Valid hebben overeenstemming bereikt over een Managed Services contract voor een periode van drie jaar. Gedurende deze periode zal Valid infrastructurele beheer- en supportdiensten leveren voor zo’n 2200 gebruikers. De gebruikers bestaan uit medewerkers van Sitech en Plant Units, die eveneens gebruik maken van de Sitech systemen.

Om haar infrastructuur te ontvlechten van DSM heeft Sitech het SEITO project gestart. Als onderdeel van dit project heeft Valid voor Sitech een nieuwe werkplekinfrastructuur ontworpen en geïmplementeerd. Parallel aan dit traject is tevens begonnen met een omvangrijk en complex project om alle applicatieservers van DSM naar de Sitech omgeving te migreren. Om ook de Plant Units, altijd en ongeacht het device dat ze gebruiken, toegang te kunnen bieden tot de Sitech applicaties, heeft Valid een volledig transparante Portal omgeving ontworpen en geïmplementeerd.

Al gedurende de projectfase is door Valid de Managed Services organisatie ingericht. Gebruikers konden zo na de migratie van hun werkplek direct gebruik maken van de Valid supportdiensten. In nauwe samenwerking zijn vervolgens ook alle applicatieservers gemigreerd en door Valid in beheer genomen.

Valid is uitermate blij met deze overeenkomst en ziet er naar uit om met haar professionele dienstverlening een bijdrage te leveren aan de bedrijfsdoelstellingen van Sitech.

Over Valid:
Voor solide ICT-infrastructuren, innovatieve Business Applications en slimme Business Intelligence-oplossingen is Valid de partner bij uitstek. Met de Outsourcing & Cloud Services ontzorgt Valid klanten en biedt Valid de broodnodige flexibiliteit. Met het Project-, Quality- en Service Management-diensten zorgt Valid ervoor dat veranderingen niet alleen succesvol doorgevoerd worden, maar dat deze ook duurzaam zijn en in de praktijk gaan renderen.

Vanuit drie regiokantoren, Eindhoven, Maastricht en Utrecht, zijn ruim 300 professionals actief bij tal van gerenommeerde middelgrote en grote organisaties. Betrokken vakmensen, die ambities delen en die zich thuis voelen bij Valid. Gedreven en klantgericht. Want bij Valid draait het om tevreden klanten én tevreden medewerkers.

Kijk voor meer informatie over Valid op www.valid.nl, of volg ons op Twitter @valid, LinkedIn of  Facebook.

Over Sitech Services:
De procesindustrie is een uitdagende werkomgeving, waar de focus ligt op veilig en optimaal produceren. De experts van Sitech Services nemen een aantal Plant Units op de Chemelotsite zorgen uit handen voor de ondersteunende processen, zodat de Plant Units zich volledig kunnen richten op hun kerntaak: produceren. Zo organiseert Sitech bijvoorbeeld het complete onderhoud van fabrieksinstallaties, van probleemanalyse tot scope, van planning tot uitvoering en borging. Maar Sitech ondersteunt ook bij het aanvragen van vergunningen of het managen van een crisissituatie. Hoe gevarieerd ook, al onze diensten zijn erop gericht om de prestaties van haar klanten te verbeteren. De diensten van Sitech zijn onder te verdelen in Manufacturing en Park Services.

Meer informatie over Sitech vindt u op www.sitech.nl