Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Nederlandse werknemer stelt betrouwbare hard- en software boven salaris

Utrecht, 18 juni 2015 Door de toenemende mobiliteit op de werkvloer hebben Nederlandse medewerkers hoge verwachtingen van technologie. Personeel eist flexibiliteit en IT is steeds belangrijker voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Betrouwbare hardware (84%) en software (89%) is dan ook een fundamentele voorwaarde van werknemers. Dit staat nog boven een competitief salaris en overige beloningen (75%). Dat blijkt uit het onderzoeksrapport ‘Klaar voor de Cloud: De Cloud als strategische waarde voor kleine en middelgrote bedrijven’, uitgevoerd door Kronos Incorporated onder werknemers binnen het MKB in België en Nederland.

Daarnaast is bijna twee derde van de respondenten (64%) van mening dat cloudapplicaties van groot belang zijn in het ondersteunen van hun alledaagse werkzaamheden. Onder medewerkers bestaat de behoefte om meer dagelijkse activiteiten en processen rondom personeelsproductiviteit te integreren in een cloudtoepassing. Gemiddeld gebruiken werknemers nu zes verschillende cloudapplicaties per maand, 8 op de 10 personeelsleden verwacht dat dit de komende twee jaar zal stijgen. 81 procent verkiest een cloudapplicatie al boven een fysiek systeem op locatie.

Rolf van Lierde, General Manager SMB solutions, Kronos Benelux: “Veel werknemers ervaren al de snelheid, simpelheid en veiligheid van de cloud. Het is nu zaak dat meer MKB’ers kijken hoe zij de cloud het best kunnen inzetten, zodat niet alleen de productiviteit stijgt, maar ze ook kunnen concurreren in een steeds competitievere omgeving. Bij Kronos ervaren we al een significante toename van implementaties in de Kronos Cloud, omdat klanten gebruik willen maken van alle voordelen van de cloud. Technologie, en daarmee ook de cloud, zal een steeds prominentere rol gaan spelen in het Nederlandse bedrijfsleven."

Ga voor het volledige persbericht naar: http://www.kronosglobal.nl/persruimte/persberichten/werken-in-cloud-cruciaal-voor-verbetering-van-flexibiliteit.aspx

Over Kronos
Kronos is marktleider in cloudgebaseerde oplossingen voor workforce management. Tienduizenden bedrijven verspreid over 100 landen – waarvan meer dan de helft deel uit maakt van de Fortune 1000® – gebruiken de software van Kronos om de arbeidskosten te beheren, het risico op non-conformiteit te beperken en de productiviteit te verhogen. Bezoek de website voor meer informatie over de oplossingen van Kronos voor tijdregistratie, afwezigheidsbeheer, plannen, toegangscontrole en werkanalyse, maar ook voor sectorspecifieke HR-analysetools op maat: www.kronosglobal.nl

Kronos: Workforce Innovation That Works™

©2015 Kronos Incorporated. Alle rechten voorbehouden. Kronos en het Kronos logo zijn geregistreerde handelsmerken, Workforce Innovation That Works is een gedeponeerd merk van Kronos Incorporated of aanverwante bedrijven. Kijk hier voor een volledige lijst van Kronos handelsmerken. Alle overige merken zijn bezit van hun respectievelijke eigenaars.

Links en nuttige informatie

Meer informatie: