Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 8 dagen geleden)

Cisco benoemt Sander Cornelissens tot Director Commercial Market

Amsterdam, 17 juni 2015 - Cisco heeft Sander Cornelissens (45) benoemd tot Director Commercial Market van Cisco Nederland. Vanaf half augustus is hij in deze rol verantwoordelijk voor alle verkoopactiviteiten van Cisco Nederland in het snelgroeiende Midmarket segment. Sander neemt deze activiteiten over van Fred Gerritse, die een functie heeft aanvaard bij Cisco Services in de Verenigde Staten. Cisco is nog op zoek naar een Director Channel die de verantwoordelijkheid voor partners van Fred Gerritse kan overnemen.

Voorafgaande aan zijn nieuwe rol bij Cisco was Sander Directeur Cegeka Solutions & Projects Nederland. Vanaf 2010 heeft Sander, als Algemeen Directeur Brain Force Nederland, jarenlang succesvol de groei van dit bedrijf in Nederland bewerkstelligd. In de jaren daarvoor bekleedde hij vanaf 2000 diverse sales- en marketingfuncties bij BRAIN FORCE en VAI BV.

‘Gezien zijn sales- en management ervaring zien wij in Sander een uitstekende collega voor het Commercial team. Sander heeft veel kennis en sales ervaring in het Midmarket segment. Daarnaast heeft Sander ervaring in het op de markt brengen van innovatieve ICT oplossingen en heeft hij een goed inzicht en netwerk in ons partner landschap. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij zal slagen om het Commercial segment van Cisco Nederland succesvol te leiden ‘ zegt Edwin Prinsen, Managing Director Cisco Nederland.

“Zakelijk gezien houd ik er van om naar klanten en partners toegevoegde waarde te leveren. In mijn optiek moeten oplossingen aansluiten bij hun wensen en doelstellingen. Daarin zie ik ook een uitstekende aansluiting met het totale portfolio van Cisco. Door dit te combineren met het behalen van targets, vind ik dat ik bij Cisco nu een van de mooiste jobs kan doen die er bestaan: sales!”, zegt Sander Cornelissens.

Sander Cornelissens beschikt over diepgaande expertise van de Nederlandse ICT-industrie. Naast leiderschapskwaliteiten staat hij bekend als een succesvol leider en teambuilder, met ruime ervaring in het formeren en aansturen van sales- en management teams.

Cornelissens heeft een MBA opleiding en is afgestudeerd aan de Hotelschool in Den Haag. Sander Cornelissens is 45 jaar, getrouwd en heeft twee kinderen. Hij woont in Vleuten en houdt zich buiten zijn werk graag bezig met hockey, koken en golf.

-----------

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op http://thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Iris Mulder
Mob: 06 4184 4279
E-mail: imulder@cisco.com

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco Nederland en Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid starten samenwerking om werknemers en werkzoekenden IT-Skills bij te brengen

Nieuwe Webex-innovaties voor hybride samenwerken

Cisco helpt hun klanten om cloud-smart te worden