www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: CheckTwice

Pure Storage introduceert Pure1, een cloudgebaseerd storage managementsysteem

• Mobielvriendelijk platform bewaakt Flash Arrays op elke locatie en maakt proactieve ondersteuning mogelijk
Amsterdam 8 juni 2015 - Solid-state array-fabrikant Pure Storage introduceert Pure1, een platform voor cloudgebaseerd storage-management en ondersteuning. Pure1 maakt het storage beheer voor IT-medewerkers nog makkelijker doordat opslagplatforms nu ook met behulp van mobiele apparatuur bewaakt kunnen worden. Pure1 brengt de tot dusver gefragmenteerde beheer- en supportprocessen samen in de cloud, waardoor klanten, partners en de Pure-technici doelgericht kunnen samenwerken en een uiterst proactieve support kunnen ontwikkelen.

Pure1 verlaagt de kosten doordat het de noodzaak wegneemt om specifieke servers voor storage-management te plaatsen op elke locatie waar arrays staan. Daarnaast vereenvoudigt het de integratie met applicaties in gevirtualiseerde en cloud-omgevingen. Pure1 is gebouwd op de Pure1 Cloud, een uitbreiding van Pure Storage's bestaande CloudAssist-technologie en bestaat uit vier elementen: Manage, Support, Connect en Collaborate.

"Traditionele storage-management en support laat heel wat te wensen over met zijn complexe en dure management tools, een reactieve telefonische ondersteuning en de veronderstelling dat de klant verantwoordelijk is om alles zelf aan de praat te krijgen", zegt Matt Kixmoeller, vicepresident Products van Pure Storage. "Pure Storage wist dat dit fundamenteel moest veranderen in een model waarin storage-management en support volledig geïntegreerd zijn; gebruikmakend van een cloud-gebaseerde benadering, een proactieve filosofie en geautomatiseerde technologie. De toekomst van infrastructuurmanagement voor datacenters is in de cloud en we investeren in Pure1 om deze verandering in opslagbeheer als eerste door te voeren".

Pure1 Manage
Pure1 is ontwikkeld om decennia van opeengehoopte managementcomplexiteit, inherent aan het klassieke storage-model, eens en voor altijd verleden tijd te maken. In plaats daarvan brengt Pure1 de eenvoud en kostenbesparingen van het SaaS-model naar opslagmanagement. De meeste klassieke storage-fabrikanten en andere all-flash array-fabrikanten vereisen dat de klant specifieke managementservers neerzet op elke locatie waar arrays staan opgesteld. Met Pure1 hebben IT-medewerkers alleen nog maar een webbrowser nodig om gedistribueerde FlashArrays, waar ook ter wereld, via een enkel scherm te bewaken en te beheren. De gebruikersinterface is dermate eenvoudig en intuïtief dat een generieke IT-beheerder het beheer van FlashArrays binnen minuten onder de knie heeft.

Met Pure1 Manage wordt mobiele productiviteit realiteit, omdat IT-beheerders niet meer aan een bureau gebonden zijn om hun storage te bewaken. Klanten beschikken over de informatie om potentiële applicatieproblemen op te lossen, waardoor zij hun tijd aan strategischer projecten kunnen besteden. Dankzij het SaaS-model kunnen de mogelijkheden van Pure1 snel door Pure Storage worden uitgebreid. Tot slot besparen klanten veel kosten omdat ze geen specifieke servers voor storage-management meer hoeven te plaatsen.

Over Pure Storage
Pure Storage, onafhankelijk leverancier van solid state-arrays en marktleider, maakt een brede inzet van flash-geheugen in datacenters mogelijk. De all-flash enterprise arrays van Pure Storage bieden in vergelijking met mechanische schijven betere prestaties en een hogere efficiëntie, tegen een lagere prijs per opgeslagen gigabyte. De Pure Storage FlashArrays zijn ideaal voor high-performance workloads, waaronder servervirtualisatie en -serverconsolidatie, desktopvirtualisatie (VDI), database (OLTP-database, real time analytics) en cloud computing. Voor meer informatie: http://www.purestorage.com.

Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.
Laatste van Pure Storage
Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Uitbreidingen Pure Storage FlashBlade, ‘s werelds eerste native uniform en snel bestands- en objectplatform

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel