www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

Timeshare gedupeerden

Voor timeshare gedupeerden is er weer goed nieuws!. Wij zijn zeer verheugd om het volgende met u te kunnen delen. De Nederlandstalige websites: timesharehulp.nl en timesharealarm.com hebben ons benaderd met een samenwerkingsvoorstel. Deze 2 websites, die tot doel hebben om timeshare gedupeerden gratis te helpen bij de beëindiging van hun timeshare problemen, middels het geven van gratis advies en begeleiding, zijn met elkaar in overleg gegaan over de vraag hoe ze timeshare gedupeerden nog beter van dienst kunnen zijn in de toekomst. Om te voorkomen dat timeshare gedupeerden in handen vallen van de zogenaamde bedriegende herverkoop-bedrijven en andere dubieuze firma's, hebben ze na uitvoerig overleg met ons besloten om met Timesharestop samen te gaan werken. Dit houdt concreet in dat, in het geval dat zij timeshare gedupeerden niet kunnen helpen omdat de 'zaak' te gecompliceerd is, of wanneer de kennis en mogelijkheden niet toereikend zijn om deze timeshare gedupeerden effectief te helpen, zij zich tot ons wenden. Onder het motto: Kennis maakt macht!

Timeshare gedupeerden worden altijd geholpen

De vrijwilligers van deze twee timeshare advies websites zijn gedurende een tweetal weken bij ons op kantoor geweest om aanwezig te kunnen zijn bij gesprekken die wij hebben gevoerd met timeshare gedupeerden uit binnen- en buitenland. Tevens hebben zij evaluerende gesprekken gevoerd met klanten die door Timesharestop zijn geholpen bij de ontbinding van hun timeshare contract. Deze timeshare gedupeerden hebben al een bevestiging ontvangen van hun timeshare resort dat hun contract definitief is beëindigd. Bij deze evaluerende gesprekken met onze klanten zijn wij niet aanwezig geweest maar de uitkomst is uitermate positief. Zo positief, dat de vrijwilligers van 'Timesharehulp' en 'Timesharealarm' hebben besloten om de samenwerking te concretiseren. Wij van timesharestop zijn altijd bereid om samen te werken met serieuze bedrijven die het belang van de timeshare gedupeerden voorop stellen. Het voordeel voor ons is uiteraard dat wij ons nu nog meer kunnen wijden aan de complexe timeshare situaties waarin vele timeshare gedupeerden zich bevinden. Vaak komt het voor, dat timeshare gedupeerden hun situatie min of meer eenvoudig zelf kunnen oplossen, al dan niet met enige aansturing, advies of hulp. Deze timeshare gedupeerden zullen dan deskundig worden geholpen door de adviserende medewerkers van 'Timesharehulp' en 'Timesharealarm'. Het zal een wisselwerking worden waarbij ten alle tijde het belang van de timeshare gedupeerden voorop zal staan.

Vakantiegangers, de toekomstige timeshare gedupeerden?

Vele vakantiegangers gaan heerlijk op vakantie, om vervolgens als timeshare gedupeerden weer terug te keren. We horen het bijna dagelijks...helaas! Deze timeshare gedupeerden zullen nu dus nog beter geholpen gaan worden. Kennis maakt macht en samenwerking bevordert de hulp aan timeshare gedupeerden. Het is fantastisch om te zien dat timeshare gedupeerden niet meer afhankelijk zijn van de twijfelachtige hulp van een bedrijf zoals bijvoorbeeld de stichting Tecin ,waarvan het vermoeden bestaat, dat deze zou handelen in het voordeel van de timeshare bedrijven. Dit vermoeden zou gebaseerd kunnen zijn op de nauwe banden die de stichting heeft met bedrijven zoals 'Mindtimeshare' ( die zijn inkomsten krijgt van de timeshare industrie en waarvan stichting Tecin alle berichtgevingen op haar website vermeld, blijkbaar zonder deze te verifiëren) en de RDO ( met leden zoals Diamond Resorts, Anfi gran Canaria en Silverpoint op Tenerife). Onder andere de website van Timesharehulp heeft al uitvoerige berichten gewijd aan deze stichting. Klik hier voor een van de artikelen.

Wij van Timesharestop uit Amersfoort hopen dat we timeshare gedupeerden kunnen blijven helpen met onze dienstverlening. Dat we dit vanaf nu nog beter kunnen doen, door onze directe samenwerking met Timesharehulp.nl en met Timesharealarm.com geeft in ieder geval zeer veel vertrouwen. Wij willen de vrijwilligers van Timesharehulp en Timesharealarm dan ook heel hartelijk bedanken voor het door hen in ons gestelde vertrouwen!

Wij blijven ons voor de volle 100% inzetten voor het belang van de vele timeshare gedupeerden of de gedupeerden van de Holiday Clubs, waarbij men het slachtoffer wordt van de aanbieders van de vakantie-pakketten. Onthoud goed: Vakantiepakketten zijn een directe stap tot de aankoop van de misleidende timeshare-lidmaatschappen.

Volg ons op Twitter en op Google plus
Tags bij dit bericht
Eerder van Global Timeshare Terminal BV
8 okt 2015 Timesharestop bestaat 1 jaar!!!

14 sep 2015 Timeshare ellende begint weer

4 jun 2015 Timeshare gedupeerden
Persberichten van dinsdag 12 november 2019
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten

myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Sitecore presenteert SaaS-strategie en kondigt op Symposium 2019 updates aan voor Experience Platform en Content Hub

Women in the Boardroom-rapport: vrouwen nemen slechts 16,9 procent van bestuursfuncties wereldwijd in

Hilversum klaar voor Gigabit-internet
TD/OMS and Gravity “Milestone 1” Enhancements Streamline Efficiency and Advance Application Development Potential for Remain Software Customers

Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Zyxel’s visuele dreigingsanalyseservice vereenvoudigt complexe en tijdrovende monitoring van bedrijfsnetwerken

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

Singles’ Day: dag van de meeste online aankopen wereldwijd
Global Timeshare T.. contact

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl