www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 41 dagen geleden)
PR: LVTPR

IFS nummer één provider van EAM- en FSM-software voor de olie- en gasindustrie

ARC Advisory Group wijst IFS voor het vierde jaar op rij aan als marktleider op basis van marktaandeel

Wereldwijd leverancier van zakelijke applicaties IFS is op basis van marktaandeel opnieuw de nummer één aanbieder van software voor Enterprise Asset Management (EAM) en Field Service Management (FSM) voor de olie- en gasindustrie. Dat concludeert ARC Advisory Group, het toonaangevende informatietechnologieonderzoeks- en adviesbedrijf voor industrie en infrastructuur.

In de publicatie ‘Enterprise Asset Management en Field Service Management Global Market Research Study’ wijst ARC Advisory Group IFS aan als de grootste leverancier aan de wereldwijde olie- en gasindustrie. Het rapport benoemt de kundigheid om snel en efficiënt nieuwe componenten te ontwikkelen als een van de sterkste punten van IFS. Deze competentie zorgt ervoor dat de applicatie altijd de uitgebreide mogelijkheden blijft bieden die de eindgebruiker nodig heeft.

“De olie- en gasindustrie opereert in een omgeving waar Asset Integrity Management (AIM) van groot belang is”, zegt ARC Research Director voor Enterprise Software Ralph Rio. “De commodity-prijzen in de petroleumsector zorgen voor een enorme druk om kosten in de hand te houden, en tegelijkertijd catastrofale fouten te voorkomen in verschillende activaklassen, waaronder offshore olieplatforms en pijplijnen.”

Knut Møystad, IFS-directeur voor de olie- en gasindustrie, voegde daaraan toe: “De leidende positie die IFS heeft binnen de olie- en gasindustrie, wordt door dit laatste rapport van ARC nog maar eens bevestigd. We werken meer dan twintig jaar samen met de grootste EPCI-aannemers, booraannemers, systeem- en materiaalleveranciers en eigenaren van mobiele activa om er zeker van te zijn dat we aan de strenge eisen van de industrie voldoen.”

Tot de klanten van IFS behoren onder andere: Technip, Seadrill, Maersk Drilling, Maersk Supply Service, Rowan Companies, Odfjell Drilling, Agility Group, Babcock Marine, Heerema Fabrication Group, Archer, Apply Sørco, MIR VALVE, Hertel Group, Rosenberg WorleyParsons, BW Offshore, Semco Maritime, Reinertsen, VARD, PGS, Wellstream, Hamworthy, ShawCore, Icon Engineering, Songa Offshore, Mermaid Marine en Trans-Northern Pipelines Inc.

Ga voor meer informatie over de conclusies van ARC, het volledige rapport of een overzicht naar deze pagina

Ga voor meer informatie over hoe IFS klanten helpt in de olie- en gasindustrie naar: http://www.ifsworld.com/nl/industries/oil-and-gas/.

Over IFS
IFS is wereldwijd een erkend leider in het leveren van businesssoftware op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS) die is opgericht in 1983 met meer dan 2.600 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 2.200 klanten wereldwijd vanuit lokale vestigingen en met partners in meer dan zestig landen. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com Contactinformatie

IFS

Petra Tuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Kirsten Meij
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen
Verstreken tijd: 5 jaar en 41 dagen

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4