www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 68 dagen geleden)

GX Software kondigt aan: het CMS als centrale contenthub

Nu bedrijven via steeds meer online kanalen communiceren, kost het managen van content steeds meer tijd. Gelukkig introduceert GX Software unieke integratiemogelijkheden in zijn CMS XperienCentral, waardoor content uit dat CMS voortaan eenvoudig op andere, externe platformen kan worden hergebruikt.

Redacteuren en marketeers kunnen al geruime tijd content hergebruiken binnen de kanalen die beheerd worden door het XperienCentral. Per heden kunnen ze echter ook vanuit extérne applicaties en back-officesystemen bij de content die in XperienCentral is opgeslagen. Met één druk op de knop wordt alle content in het CMS ontsloten. Gebruikers kunnen de gewenste content selecteren en rechtstreeks hergebruiken in de applicatie waarin ze werken, ongeacht op welk systeem deze draait.

Voorbeeld: koppeling met MailChimp
Een van de applicaties waarmee XperienCentral bijvoorbeeld kan samenwerken, is nieuwsbriefsoftware MailChimp. Stel dat een redacteur een mailing gaat versturen en daarin alle nieuwsberichten wil opnemen die de afgelopen maand op de website zijn verschenen. Dan kan hij vanuit de interface van MailChimp content uit XperienCentral ophalen en deze doorplaatsen in de nieuwsbrief.

Meer merkconsistentie in minder tijd
Dankzij de unieke integratiemogelijkheden van XperienCentral kunnen de verschillende systemen waarmee redacteuren en marketeers werken, voortaan veel beter met elkaar communiceren. Content kan daardoor eenvoudig worden uitgewisseld en op andere plekken worden hergebruikt. Dat bespaart zowel tijd als kosten. Een tweede voordeel is dat de communicatie veel uniformer wordt, omdat content uit één centrale bron (XperienCentral) wordt gehaald. Dat komt de brand consistency alleen ten goede.

XperienCentral als spil in het digitale IT-landschap
Willem Rossieau, CEO van GX Software, zegt: ‘Nu bedrijven meer en meer verschillende kanalen aansturen met hun CMS, neemt XperienCentral een steeds belangrijkere positie in binnen het digitale IT-landschap. Om die sleutelrol goed te kunnen vervullen, is het noodzakelijk dat het CMS optimaal kan integreren met andere systemen. Daarom investeren wij in de integratiemogelijkheden van XperienCentral.’

Over GX Software: GX Software is marktleider in digital marketing software. Het bedrijf heeft namelijk unieke software ontwikkeld (XperienCentral), waarmee organisaties al hun kanalen – van websites tot apps – centraal kunnen beheren. Bijzonder is bovendien dat de software bezoekersprofielen bijhoudt, waardoor op alle kanalen persoonlijk relevante content kan worden aangeboden. GX Software heeft klanten in allerlei branches, zoals Nationale Nederlanden, Telfort, Nationale Postcode Loterij, Voetbal International en VARA. Het hoofdkantoor staat in Nijmegen en er werken circa honderd mensen. Emerce heeft GX Software opgenomen in de lijst met 100 beste bedrijven in e-business. En sinds 2011 keert GX Software jaarlijks terug in het toonaangevende Magic Quadrant van het Amerikaanse onderzoeksbureau Gartner, waarin de beste CMS-leveranciers van de wereld zijn opgenomen.

Contactpersoon: Nelleke Haverkate, +31 24 388 82 61, nelleke.haverkate@gxsoftware.com
Laatste van GX Software
Sportwereld omarmt fan-engagement

Visie GX Software zeer succesvol

GX Software sponsor van Business of Sports Academy
Verstreken tijd: 6 jaar en 68 dagen
GX Software contact

Logo GX Software

info.eu@gxsoftware.com
  www.gxsoftware.com
GX Software sociaal

GX Software tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.