www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

devolo op ANGA COM 2015: maatwerkoplossingen voor serviceproviders – WLAN als centrum van connected home

Bunnik – 28 mei 2015 – devolo presenteert zijn technologie op ANGA COM 2015. Dit doet het bedrijf met de slogan ‘Make your services whole-home-ready’. Op de beurs presenteert devolo zijn innovatieve, op Powerline gebaseerde producten die xDSL en kabel op volledige bandbreedte beschikbaar maken door het gehele huis. Deze oplossingen vormen samen het toonaangevende Europese zakelijke platform voor de breedband-, kabel- en satellietmarkten. De producent richt zich primair op de complete beschikbaarheid van wifi door het gehele huis. Zo verzekert devolo dat – naast smart-tv’s – ook smartphones, tablets en laptops optimaal kunnen profiteren van nieuwe breedbanddiensten en -producten. ANGA COM 2015 vindt plaats van 9 tot en met 11 juni 2015 in de Koelnmesse in Keulen. devolo is te vinden op stand 10.1 / R33.

devolo op ANGA COM 2015: Make your services whole-home-ready
In de ruimte die speciaal is ingericht voor Operator Solutions, bundelt devolo zijn ervaring in het ontwikkelen en produceren van op Powerline gebaseerde oplossingen voor operators. De slogan ‘Make your services whole-home-ready’ beschrijft de motivatie van het bedrijf om triple play-diensten volledig beschikbaar te maken voor de eindklant: in elke kamer in huis en met uitstekende prestaties.

Diepgravend veldonderzoek bewijst prestaties van dLAN
devolo voerde veldonderzoek uit bij meer dan zesduizend huishoudens. Daarmee bewijst het de prestaties van thuisnetwerken via de stroomkabel. De capaciteit van de huidige dLAN-productlijn – gemiddeld 140 Mbps – stelt gebruikers in staat tot een optimaal soepele overdracht van triple play-diensten. Op deze capaciteit behaalt 95 procent van de stopcontacten in het pand een vermogen van 30 Mbps of meer. Hierdoor zijn drie HD-streams tegelijkertijd naar elke kamer te streamen. Met de ‘quality of service’-prestatieoptie zorgt devolo voor de noodzakelijke datapriorisatie voor triple play-diensten.

Best presterende wifi door het gehele huis: van smart-tv tot en met smartphone
Mobiele apparaten spelen een steeds belangrijker rol in het leven van mensen. devolo speelt hierop in door zijn serie producten uit te breiden met een omvangrijk productportfolio voor wifi-netwerken. De op Powerline gebaseerde wifi-oplossingen zorgen ervoor dat smartphones, tablets en laptops optimale toegang hebben tot breedbanddiensten. Hiervoor gebruikt devolo zijn gepatenteerde WiFI Sync Technology, waardoor meerdere compacte access points door het gehele huis zorgen voor een optimale wifi-verbinding – compleet en van muur-tot-muur. Via kabel aangesloten apparaten, zoals smart-tv’s en settopboxen, hebben voortdurend een snelle, stabiele en veilige verbinding met het internet via dLAN Powerline.

Powerline-projecten met de wereldwijde marktleider
devolo is de wereldwijde marktleider in het Powerline-segment. Het bedrijf verkocht meer dan 25 miljoen dLAN-producten. Het zakelijke Operator Solutions-segment realiseert individuele oplossingen in samenwerking met zijn internationale klanten. Korte levertijden behaalt het bedrijf via zijn wereldwijde netwerk. Daarnaast onderscheiden devolo-producten zich door hun excellente kwaliteit. Een andere factor is het exceptioneel lage retourpercentage. devolo Operator Solutions is een betrouwbare partner voor veel toonaangevende Europese serviceproviders.

Over devolo AG
devolo AG is de toonaangevende Europese producent van netwerkcommunicatieoplossingen. De belangrijkste productlijn van het bedrijf is dLAN®, een flexibele netwerktechnologie die gebruik maakt van bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk. Deze Powerline-oplossingen worden toegepast in huishoudens en commerciële omgevingen. Zij lopen voorop in de grootschalige toepassing van energiedatadistributie en huisautomatisering. devolo investeert in de ontwikkeling van dLAN-technologie® via zijn eigen gepatenteerde oplossingen. Het wereldwijd opererende bedrijf is sinds 2009 leider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan 25 miljoen verkochte adapters. Dankzij een duurzame bedrijfsvoering neemt devolo zijn verantwoordelijkheid voor klanten, werknemers en het milieu. Meer informatie is te vinden op www.devolo.nl.
Tags bij dit bericht