www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Mobiquity en MyOrder betrekken samen kantoor in Amsterdam

Gedeelde vestiging vanwege groeiambitie en voor snellere go-to-market-strategie

Amsterdam, 28 mei 2015 Mobiquity, leverancier van oplossingen voor mobile engagement, en MyOrder, bestel- en betaaldienst voor onder andere restaurants, bioscopen en meer, betrekken samen een kantoorruimte in Amsterdam Oud-Zuid. De samenwerking die in september 2013 startte met de verbetering van het online platform van Super Direct en die recent leidde tot de MyOrder-parkeer-app voor de Apple Watch, wordt hiermee geïntensiveerd en geoptimaliseerd. Het op één locatie samenwerken met teams levert kortere communicatielijnen en een efficiëntere coördinatie op. Voor MyOrder is elke tijdwinst van belang om de internationale groeiambities te kunnen waarmaken, en voor Mobiquity verloopt de oplevering van nieuwe productreleases en features voor MyOrder hierdoor efficiënter.

“Voor ons is dit een geweldige stap. Mobiquity kan ons nu op in elke fase van de ontwikkelcyclus ondersteunen, zonder dat ze de zaken uit handen hoeven te nemen”, zegt Gertjan Rösken, Chief Technology Officer van MyOrder. “Als bedrijf met vestigingen verspreid over de gehele wereld, is Mobiquity aantrekkelijk voor onze internationale ambities. Daarnaast helpen ze ons met businessdoelstellingen en koppelen die aan strategie, development, design, back-end en support van apps, en dat werkt veel sneller en efficiënter als wij met onze teams op dezelfde locatie zitten.”

Paul Piebinga, algemeen directeur van Mobiquity: “Bij MyOrder kunnen we al onze kwaliteiten op het gebied van klantgericht app-ontwerp inzetten en elke stap – van ontwerp tot en met het in de markt brengen – ondersteunen. Deze modelklant past perfect in onze groeiambitie. Rabobank is voor tachtig procent aandeelhouder van MyOrder; een aantal innovaties die zij willen onderzoeken, wordt bij MyOrder belegd. Bovendien kunnen wij op deze manier ook direct onze consultancytak van het onlangs overgenomen en voormalige Morgan Clark & Company in ons project betrekken.”

Over MyOrder
De bestel- en betaaldienst MyOrder werd in 2008 opgericht door de ondernemer Thomas Brinkman (1983) en is een initiatief van de Rabobank. De app is een bankonafhankelijke oplossing waarmee consumenten met hun smartphone kunnen bestellen en betalen bij meer dan 12.500 locaties, zoals restaurants, bioscopen, parkeergelegenheden en meer. MyOrder is uniek als m-commerceplatform en introduceert regelmatig innovatieve oplossingen voor verschillende toepassingen en branches. www.myorder.nl.

Over Mobiquity
Mobiquity – leverancier van oplossingen voor mobile engagement. Aangezien mobiliteit in ons DNA zit, profiteren klanten van de mix van drie kerndisciplines van mobile computing: strategie, gebruikersgericht ontwerp en kerntechnologie. Sinds de oprichting in 2011 hebben we voor meer dan tweehonderd bedrijven gewerkt, waaronder CVS, Fidelity Investments, MetLife, New York Post, Pfizer, Medavie Blue Cross, Putnam Investments, The Boston Globe, The Weather Channel en Weight Watchers International. Voor meer informatie: www.mobiquityinc.com.

Meer informatie:
Progress Communications