www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 8 dagen geleden)

Kaliber uit Enschede vereenvoudigt werkzaamheden met Verito Education

Kaliber Kunstenschool uit Enschede kiest voor Verito Informatisering als strategisch partner. Daarbij ligt in eerste instantie het accent op Verito Education, waarmee een nieuw integraal concept wordt opgezet.

De missie van Kaliber is om iedereen te helpen zijn of haar creatieve talent te ontwikkelen en het samen-leven (door kunstbeoefening) te bevorderen. Kaliber verwacht dat de in samenwerking ontwikkelde Verito modules helpen om daar ook de focus op te kunnen hebben.

Het is de overtuiging van Kaliber dat cultuurparticipatie een basisvoorwaarde is voor een actieve samenleving en dat kunstonderwijs toegankelijk moet zijn voor iedereen, jong en oud. Kaliber wil kinderen op een zo jong mogelijke leeftijd kennis laten maken met de diverse disciplines. Na de kennismaking biedt Kaliber verdieping en ontwikkeling.

Kaliber is en blijft een maatschappelijke instelling zonder winstoogmerk, die opereert op de schaal van de regio Twente met een focus op de gemeenten: Almelo, Enschede, Hellendoorn, Oldenzaal, Tubbergen en Wierden. Kaliber biedt een breed aanbod voor particulieren, scholen en bedrijven en adviseert overheid en onderwijs met betrekking tot educatiebeleid.

Jan van Geffen, manager bedrijfsvoering: ‘Wij zien veel mogelijkheden om software zo in te zetten dat het onze dagelijkse werkzaamheden kan vereenvoudigen. Wij willen de werkzaamheden bij de bron neerleggen en dubbel werk elimineren. Naast een goede functionele dekking verwachten wij ook dat er continu meegedacht en doorontwikkeld wordt met de ideeën die vanuit de praktijk worden gegenereerd. Dit vraagt flexibiliteit van de software en van de leverancier.’

Verito Education is dé oplossing voor kunstencentra. Verito Education is gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV en uitgebreid met tal van standaard modules voor deze branche. Van CRM tot het cursusbeheer, van het verwerken van aanmeldingen via internet tot het projectbeheer en van relatiebeheer tot de facturatie. Alle processen worden ondersteund met één oplossing.

Jan van Geffen vervolgt: ‘In onze zoektocht hebben wij nadrukkelijk gezocht naar een partner die bij ons past,die met ons meedenkt en begrijpt dat in een sterk veranderende wereld niet alles van te voren is vast te leggen. Verito heeft hierbij een uitstekende indruk gemaakt. Zij zijn flexibel en willen samen met ons sparren over nieuwe ontwikkelingen. Wij hebben het volste vertrouwen dat wij met Verito en Verito Education een grote stap vooruit maken. Niet alleen voor onze eigen organisatie, maar ook voor onze relaties waarvoor wij diensten en ondersteuning verlenen.´

Wilt u meer weten over Kaliber Kunstenschool? Bezoekt u dan www.kaliberkunstenschool.nl. Wilt u meer weten over de dienstverlening van Kaliber? Dan kunt u contact opnemen met Jan van Geffen via telefoonnummer 088 48 68 700

Wilt u meer weten over Verito en haar oplossingen? Bel (055) 534 30 06, mail naar sales@verito.nl of ga naar www.verito.nl.
Laatste van Verito Informatisering
NSGK verbetert en uniformeert haar werkwijze met Verito Charity

NEVI, 60 jaar jong, klaar voor de toekomst met Verito

Apostolisch Genootschap kiest opnieuw voor Verito en Dynamics NAV
Verstreken tijd: 6 jaar en 8 dagen
Verito Informa.. contact

Logo Verito Informatisering

Owe Loonstra
  ol@verito.nl
  www.verito.nl
Verito Informa.. sociaal

Verito Informa.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR