www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 81 dagen geleden)
PR: LVTPR

Eyefreight lanceert nieuw product, Ceylon, en mobiele app voor nog betere transportmanagementoptimalisatie

Ceylon en Eyefreight Mobile breiden platformmogelijkheden uit en bieden verladers en vervoerders meer inzicht in planning en transport

Utrecht, 18 mei 2015Eyefreight, leverancier van toonaangevende Transport Management System-technolgie (TMS), lanceert Ceylon. Dit nieuwe product bevat geüpdatete functionaliteit voor zijn Software-as-a-Service-oplossing (SaaS), waaronder verbeterde ondersteuning voor transportplanning en -rapportage, en de beschikbaarheid van een nieuwe, op maat te maken mobiele app: Eyefreight Mobile.

Met Ceylon biedt Eyefreight nieuwe en verbeterde functionaliteit, waaronder:
  • verbeterde samenwerking voor het plannen van verzendingen – maakt het mogelijk om updates te doen over verzendingen van derde partijen, waardoor je minder afhankelijk bent van de originele verzender;
  • quick-start-functionaliteit voor verzenders – maakt het planners mogelijk om nieuwe verzendingen aan te maken, zonder dat zij alle data hoeven in te vullen. Dit maakt het voor nieuwe leveranciers veel efficiënter om verzendingen aan te maken;
  • realtime gps-integratie en kaartvisualisatie – Eyefreight geeft de locatie-informatie via gps-apparatuur op de Eyefreight-app weer en toont de verzendlocatie onmiddellijk op de kaart van de chauffeur. Doordat de leverancier de transportlocaties op de belangrijkste momenten van het transportproces te zien krijgt, verkleint dit de kans op fouten bij de levering.
  • verbeterde rapportagemogelijkheden met MicroStrategy – iedere eindgebruiker die de geïntegreerde business intelligence support van MicroStrategy gebruikt, kan daar nu data uit halen met behulp van de drag-and-drop-functionaliteit. Hiermee creëert men makkelijker en efficiënter KPI-managementrapporten (Key Performance Indicator).
Met Eyefreight Mobile hebben verladers en vervoerders nagenoeg realtime volledig zicht op hun supply-chain-activiteiten. Alle supply-chain-partijen hebben, ongeacht hun locatie, onmiddellijke toegang tot TMS-data en kunnen informatie realtime uitwisselen. Eyefreight Mobile zorgt dankzij deze realtime communicatie tussen verzendpartners voor een betere klantenservice. Zo zien zij bijvoorbeeld de producten die onderweg zijn, kunnen zij waarschuwingen geven, foto’s uploaden, pakketjes via gps tracken, routes via Google-maps plannen, ontvangstbewijzen laten ondertekenen en bewijzen van aflevering uploaden.

“De altijd veranderende transport-en-logistiekwereld daagt uit tot effectieve communicatie. Eyefreight Ceylon en Eyefreight Mobile dragen hier direct aan bij door middel van geavanceerde zichtbaarheid, optimalisatie en samenwerkingsfuncties, ondersteund door realtime data”, zegt Ken Fleming, CEO van Eyefreight. “Met onze snelle productlanceringen helpt Eyefreight zijn klanten te laten vooroplopen op hun concurrenten op het gebied van prestatieverbetering en kostenverlaging.”

Voor meer informatie over de transportmanagementoplossingen van Eyefreight, bezoek Eyefreight.com/solutions en Eyefreight.com/Eyefreight-Mobile.

####

Over Eyefreight
Eyefreight is de toonaangevende aanbieder van Transport Management System-technologie (TMS). Het Nederlandse bedrijf ontwikkelt innovatieve softwareoplossingen die werkelijk waarde toevoegen aan de wereldwijde logistiek van een organisatie. Het succes van Eyefreight is gestoeld op jarenlange groei door innovatie. De inzet van het Eyefreight-team om de prestaties van elke schakel in de wereldwijde logistieke keten te verbeteren, zorgt ervoor dat Eyefreight-applicaties worden gezien als de meest vooruitstrevende oplossingen voor logistiek management.

Eyefreight TMS ondersteunt grote, multinationale verladers bij het bieden van één enkel logistiek platform voor centrale coördinatie van, en gedetailleerd inzicht in gegevens over complexe, wereldwijde transportbewegingen. Van transportplanning tot en met vrachtafwikkeling: Eyefreight reduceert kosten, verhoogt de efficiëntie, verbetert het serviceniveau en garandeert duurzaamheid. De Eyefreight-technologie kenmerkt zich door flexibiliteit en schaalbaarheid; het huidige klantenbestand bestaat uit meerdere wereldwijd opererende bedrijven in verticale markten. Algoritmen die daarbij worden gebruikt, zijn eenvoudig te configureren voor elke individuele, klantspecifieke netwerkbehoefte.

Eyefreight is in 2009 opgericht door experts in de sector. Het bedrijf zet zich in om de logistieke functies binnen een organisatie naar een werkelijk meetbare, winstgevende discipline te transformeren. De toegevoegde waarde van Eyefreight zit in de toepassing van geavanceerde technologie, een bijzonder getalenteerd team van medewerkers en een uitgebreid carriernetwerk in Europa en Azië, en op het Amerikaanse continent. Eyefreight is gevestigd in de regio Utrecht. Meer informatie is te vinden op www.eyefreight.com.

Meer informatie:

LVTPR
Ruud Poels
Tel.: +31 (0)30 65 65 070
E-mail: eyefreight@lvtpr.nl
Laatste van Eyefreight BV

Eyefreight koppelt MicroStrategy Analytics Platform aan TMS

Eyefreight breidt uit naar Brazilië
Curvature wordt officiële Intel-partner

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Netskope rapporteert stijging van 161 procent in bezoeken aan risicovolle apps en websites tijdens piek in thuiswerken

Zoom introduceert filters, nieuwe belichtingsinstellingen en andere opties die Zoom-gesprekken verbeteren

Arrow Electronics breidt NetApp-educatieaanbod uit met cloud-, data- en converged infrastructure-certificeringen

Twaalf uur lang in gesprek over Het Internet met o.a. Evgeny Morozov, Francesca Bria, Roosbeef, Peter Pomerantsev en Marleen Stikker | De Internetmarathon

Ruim 20 organisaties kiezen voor leerplatform Studytube

Bezoekers testen innovaties op Biergarten Paradigm in Groningen
Ivanti integreert Neurons Platform met Splunk Security Operations Suite

Wat is het verschil tussen ISO 27001 en NEN 7510?

DCspine netwerk PoP nu beschikbaar in flagship datacenter Greenhouse Datacenters

Youfone gaat de strijd aan met dure telecomproviders: een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie

Jeroen Ennenga nieuwe COO BPSOLUTIONS

Conclusion Zuyd breidt team uit met Hicham Soutou

Razer Kishi Universal Mobile Gaming Controller for Android (Xbox) nu beschikbaar

SailPoint en Proofpoint gaan samen de strijd aan tegen beveiligingsrisico's voor digitale werknemers

Tanium en Google Cloud bundelen krachten en leveren Security Transformation voor het gedistribueerde IT-tijdperk

Speel meer dan 100 games op mobiel met Xbox Game Pass Ultimate vanaf 15 september in Nederland

De impact van COVID-19 op datalekken
Verstreken tijd: 5 jaar en 81 dagen

Logo LVTPR
Eyefreight BV contact

Logo Eyefreight BV

+31 (0)30 - 699 70 22
  info@eyefreight.com
  www.eyefreight.com
Eyefreight BV sociaal

Eyefreight BV tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope
Logo Zoom