www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ceylon en Eyefreight Mobile breiden platformmogelijkheden uit en bieden verladers en vervoerders meer inzicht in planning en transport

Utrecht, 18 mei 2015Eyefreight, leverancier van toonaangevende Transport Management System-technolgie (TMS), lanceert Ceylon. Dit nieuwe product bevat geüpdatete functionaliteit voor zijn Software-as-a-Service-oplossing (SaaS), waaronder verbeterde ondersteuning voor transportplanning en -rapportage, en de beschikbaarheid van een nieuwe, op maat te maken mobiele app: Eyefreight Mobile.

Met Ceylon biedt Eyefreight nieuwe en verbeterde functionaliteit, waaronder:
  • verbeterde samenwerking voor het plannen van verzendingen – maakt het mogelijk om updates te doen over verzendingen van derde partijen, waardoor je minder afhankelijk bent van de originele verzender;
  • quick-start-functionaliteit voor verzenders – maakt het planners mogelijk om nieuwe verzendingen aan te maken, zonder dat zij alle data hoeven in te vullen. Dit maakt het voor nieuwe leveranciers veel efficiënter om verzendingen aan te maken;
  • realtime gps-integratie en kaartvisualisatie – Eyefreight geeft de locatie-informatie via gps-apparatuur op de Eyefreight-app weer en toont de verzendlocatie onmiddellijk op de kaart van de chauffeur. Doordat de leverancier de transportlocaties op de belangrijkste momenten van het transportproces te zien krijgt, verkleint dit de kans op fouten bij de levering.
  • verbeterde rapportagemogelijkheden met MicroStrategy – iedere eindgebruiker die de geïntegreerde business intelligence support van MicroStrategy gebruikt, kan daar nu data uit halen met behulp van de drag-and-drop-functionaliteit. Hiermee creëert men makkelijker en efficiënter KPI-managementrapporten (Key Performance Indicator).
Met Eyefreight Mobile hebben verladers en vervoerders nagenoeg realtime volledig zicht op hun supply-chain-activiteiten. Alle supply-chain-partijen hebben, ongeacht hun locatie, onmiddellijke toegang tot TMS-data en kunnen informatie realtime uitwisselen. Eyefreight Mobile zorgt dankzij deze realtime communicatie tussen verzendpartners voor een betere klantenservice. Zo zien zij bijvoorbeeld de producten die onderweg zijn, kunnen zij waarschuwingen geven, foto’s uploaden, pakketjes via gps tracken, routes via Google-maps plannen, ontvangstbewijzen laten ondertekenen en bewijzen van aflevering uploaden.

“De altijd veranderende transport-en-logistiekwereld daagt uit tot effectieve communicatie. Eyefreight Ceylon en Eyefreight Mobile dragen hier direct aan bij door middel van geavanceerde zichtbaarheid, optimalisatie en samenwerkingsfuncties, ondersteund door realtime data”, zegt Ken Fleming, CEO van Eyefreight. “Met onze snelle productlanceringen helpt Eyefreight zijn klanten te laten vooroplopen op hun concurrenten op het gebied van prestatieverbetering en kostenverlaging.”

Voor meer informatie over de transportmanagementoplossingen van Eyefreight, bezoek Eyefreight.com/solutions en Eyefreight.com/Eyefreight-Mobile.

####

Over Eyefreight
Eyefreight is de toonaangevende aanbieder van Transport Management System-technologie (TMS). Het Nederlandse bedrijf ontwikkelt innovatieve softwareoplossingen die werkelijk waarde toevoegen aan de wereldwijde logistiek van een organisatie. Het succes van Eyefreight is gestoeld op jarenlange groei door innovatie. De inzet van het Eyefreight-team om de prestaties van elke schakel in de wereldwijde logistieke keten te verbeteren, zorgt ervoor dat Eyefreight-applicaties worden gezien als de meest vooruitstrevende oplossingen voor logistiek management.

Eyefreight TMS ondersteunt grote, multinationale verladers bij het bieden van één enkel logistiek platform voor centrale coördinatie van, en gedetailleerd inzicht in gegevens over complexe, wereldwijde transportbewegingen. Van transportplanning tot en met vrachtafwikkeling: Eyefreight reduceert kosten, verhoogt de efficiëntie, verbetert het serviceniveau en garandeert duurzaamheid. De Eyefreight-technologie kenmerkt zich door flexibiliteit en schaalbaarheid; het huidige klantenbestand bestaat uit meerdere wereldwijd opererende bedrijven in verticale markten. Algoritmen die daarbij worden gebruikt, zijn eenvoudig te configureren voor elke individuele, klantspecifieke netwerkbehoefte.

Eyefreight is in 2009 opgericht door experts in de sector. Het bedrijf zet zich in om de logistieke functies binnen een organisatie naar een werkelijk meetbare, winstgevende discipline te transformeren. De toegevoegde waarde van Eyefreight zit in de toepassing van geavanceerde technologie, een bijzonder getalenteerd team van medewerkers en een uitgebreid carriernetwerk in Europa en Azië, en op het Amerikaanse continent. Eyefreight is gevestigd in de regio Utrecht. Meer informatie is te vinden op www.eyefreight.com.

Meer informatie:

LVTPR
Ruud Poels
Tel.: +31 (0)30 65 65 070
E-mail: eyefreight@lvtpr.nl
Eerder van Eyefreight BV
18 mei 2015 Eyefreight lanceert nieuw product, Ceylon, en mobiele app voor nog betere transportmanagementoptimalisatie

9 dec 2014 Eyefreight koppelt MicroStrategy Analytics Platform aan TMS

23 apr 2014 Eyefreight breidt uit naar Brazilië
Persberichten van dinsdag 19 november 2019
Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau