www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 164 dagen geleden)
PR: AxiCom

NFON AG haalt ex-Telefónica Manager aan boord om de internationalisering te versnellen

Markus Krammer is als Vice President International Business Development & Carrier Relations verantwoordelijk voor de internationalisering en samenwerking met grote operators

• Markus Krammer per direct Vice President International Business Development & Carrier Relations
  • Ex-Telefónica Manager verantwoordelijk voor de internationalisering en contacten met de grote operators
  • NFON AG versnelt de groei in de internationale markt

Markus Krammer is per direct aangesteld als Vice President International Business Development & Carrier Relations om de internationalisering van NFON AG, een van de wereldwijd toonaangevende leveranciers van cloudtelefonieystemen, te leiden. Tot zijn taken behoort ook het begeleiden en uitbreiden van de samenwerking met de grote operators. De 44-jarige Markus Krammer kan terugblikken op vijftien jaar ervaring in de telecom- en IT-branche en was hiervoor hoofd van de strategie- en development-afdeling bij Telefónica Deutschland GmbH. Markus Krammer valt direct onder de verantwoording van Jürgen Städing, Chief Product Officer van NFON AG.

“We zijn momenteel in twaalf Europese landen actief en dit jaar nog zullen we uitbreiden naar Spanje, Italië en Frankrijk. De activiteiten van Markus Krammer, met zijn internationale ervaring, zullen in Europa veel effect hebben en zijn aantreden onderstreept het belang van NFON AG om verder te groeien”, zegt Martin Czermin, CEO van NFON AG. Al meer dan 10.000 klanten, variërend in grootte en branche − alsmede de overheid − vertrouwen op de ‚Made in Germany’-cloudtechnologie. Grote kostenbesparingen, onbeperkte capaciteit, intelligente functies en bedieningsgemak zijn de kenmerken van de NFON-cloudoplossing.

In zijn rol als Vice President International Business Development en Carrier relations zal Markus Krammer productinnovaties optimaal afstemmen op de toekomstige internationale behoefte en die van de reeds aangesloten landen. Bovendien zal de coördinatie van de bestaande en nieuwe internationale vestigingen van NFON onder zijn verantwoordelijkheid vallen, evenals de ontwikkeling en verdere groei van de samenwerkingsverbanden met de grote Europese providers. “Ik kijk ernaar uit om NFON AG te helpen bij het promoten van de transformatie en het digitaliseringsproces in de richting van op cloudtechnologie gebaseerde telecommunicatie”, zegt Markus Krammer. “De doelstelling is duidelijk: zonder mitsen en maren inspelen op het enorme Europese marktpotentieel voor zakelijke telefonie en het bieden van het beste product. NFON is een state-of-the-art systeem voor zakelijke telefonie in de cloud en voldoet aan de behoeften van ieder type bedrijf – in Duitsland en in Europa.”

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen.

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing - Made in Germany - en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken en nog 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.

Laatste van NFON AG
NFON staat psychotherapeuten bij

NFON AG introduceert tweefactorauthenticatie voor hardware

NFON introduceert 2FA voor hardware
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 5 jaar en 164 dagen
NFON AG contact

Logo NFON AG

www.nfon.com/nl
NFON AG sociaal

NFON AG tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS