www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: carolijn peelen bv

Stibo Systems ondersteunt Omnichannel Strategie Officeworks

Master Data Management implementatie voor Australische nummer 1 retailer in kantoorbenodigdheden

Laren, 11 mei, 2015 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, heeft haar MDM platform STEP geïmplementeerd bij de Australische nummer 1 in kantoorbenodigdheden, Officeworks. Vanuit het MDM systeem STEP wordt de product informatie gemanaged voor alle 20.000 producten die het bedrijf verkoopt. Centraal worden alle kanalen van informatie voorzien: winkels, POS systeem, webshops, mobiele apparaten, catalogi, direct mail, call centers, social media en B2B verkoopkanalen.

Officeworks heeft via het grote aantal verkoopkanalen een enorm bereik in de Australische markt. Uitdaging is het samenvoegen en managen van alle leverancier data, en vervolgens het aanbieden van de beste informatie aan de klant.

Via de samenwerking met Stibo Systems zet Officeworks Product Informatie Management zeer strategisch in om de klantbeleving over alle kanalen te verbeteren. Klanten krijgen een naadloze koopervaring, los van locatie of apparaat, zodat zij op basis van de beste en meest complete informatie snel en gemakkelijk een gefundeerde aankoopbeslissing kunnen nemen.

De Master Data Management oplossing van Stibo Systems biedt data governance en integratie met ERP, WebSphere, eCommerce en Salesforce. Integratie met externe partijen als CNet, wordt later dit jaar in fase 2 gerealiseerd.

Key Points
  • De MDM oplossing van Stibo Systems biedt een centrale bron van complete productinformatie die voor alle kanalen gebruikt kan worden
  • De end-to-end processen om producten te creëren, te beheren en te verwijderen, worden vereenvoudigd
  • De time-to-market wordt korter en data kwaliteit en consistentie verbetert dankzij MDM van Stibo Systems

Citaat Bart Coenen, Managing Director Stibo Systems Benelux
“Wij zijn verheugd te kunnen samenwerken met Officeworks. Door dit partnership kan Officeworks haar informatie supply chain proactief managen, en data strategisch toepassen om concurrerend te blijven.”

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl

Contact Stibo Systems BV
Tim Bon, telefoon: +31 (0)35 2018860, email: tim.bon@stibo.com