Geachte bezoeker, wegens vakantiebezetting zal www.persberichten.com dagelijks minder vaak worden bijgewerkt.

Datum: (1198 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

Nieuwe versie Infor Advanced Scheduling biedt intelligente productie-scheduling en maakt efficiëntere samenwerking mogelijk

Barneveld, 7 mei 2015 --- Infor komt met een nieuwe versie van Infor Advanced Scheduling (AS). Infor Advanced Scheduling 11 biedt planners nieuwe functionaliteiten waaronder multi-user functionaliteit om efficiënter te kunnen samenwerken binnen het planningsproces. Daarnaast is het nu mogelijk om de performance van de productie-schedules te evalueren door het gebruik van real-time KPI’s. Dit zorgt voor een efficiëntere uitvoering van de productie-schedules en een betere samenwerking tussen de verschillende teams waarbij de planning beter afgestemd kan worden op de zakelijke doelstellingen.

De oplossing komt tegemoet aan de unieke beperkingen en vereisten van fabrikanten in de voedselindustrie, de chemische en farmaceutische industrie en helpt bij de creatie van de productie-schedules, waaronder het beheren en inplannen van de inhoud van tanks, vaten, en productielijnen, evenals de flow ertussen. Enkele belangrijke nieuwe functionaliteiten zijn:
  • Multi-user productie-scheduling – Dankzij de multi-user functionaliteit kunnen planners efficiënter samenwerken en hun plannen beter coördineren.

• Schedule performance dashboard – Met het nieuwe dashboard kunnen gebruikers de efficiëntie van de planningsactiviteiten evalueren op basis van de kosten, tijd en andere ad-hoc metrics. Het dashboard maakt gebruik van kleurcoderingen om uitzonderingen aan te geven en stakeholders te voorzien van informatie die nodig is om belangrijke beslissingen over de productie te nemen. Planners kunnen continu verbeteringen aanbrengen en met één klik een probleem in de planning oplossen.

• Snelle zoekmogelijkheden en filterfuncties – Met de nieuwe zoekmogelijkheden en filterfuncties kunnen planners met behulp van zoekwoorden in de gehele planning zoeken. Hierdoor kunnen de planners snel en gemakkelijk de vereiste productieactiviteiten lokaliseren en aanpassingen aanbrengen. Daarnaast is het inzicht beter en meer accuraat.

Infor quote
“Infor Advanced Scheduling synchroniseert de activiteiten in alle productielijnen en zorgt voor het verkorten van de planningstijd en het verminderen van productieonderbrekingen. Bijgevolg zorgt de software ervoor dat de fabrikanten dankzij de efficiëntere en preciezere productie-schedules het algemene productieproces kunnen optimaliseren,” aldus John Bermudez, vice president Product Management bij Infor.

Volg Infor:

Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp die eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Klanten van Infor zijn onder andere:
  • 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 10 van de top 10 hightechbedrijven
  • 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  • 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
  • 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
  • 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
  • 17 van de top 20 industriële distributeurs
  • 16 van de top 20 wereldwijde retailers
  • 4 van de top 5 brouwerijen
  • 21 van de top 30 wereldwijde banken
  • 6 van de top 10 wereldwijde luxe merken