Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Steijger.communications BV

ICTroom benoemt Sales Directors in Engeland en Duitsland

Aanstellingen onderdeel van de Europese expansie

Amsterdam, 06 Mei 2015 /EZPress/ - ICTroom, expert in het leveren van maatwerk datacenter oplossingen, kondigde vandaag de benoeming van Nick Brooks als Sales Director voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland en Heiko Schrader als Sales Director voor de DACH-regio (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk) aan. Deze aanstellingen, ondersteund door recent geopende kantoren in Londen en München, zijn onderdeel van ICTroom’s Europese expansie en stelt het bedrijf in staat een groeiend aantal verzoeken van international klanten voor haar datacenter oplossingen beter te kunnen faciliteren.

`Met veertien jaar ervaring in het leveren van datacenters en computerruimtes in de Benelux, verhogen we nu onze aanwezigheid in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland om zo te kunnen voldoen aan de toenemende vraag naar onze schaalbare en kosteneffectieve datacenter-oplossingen`, aldus Frank Brand, Associate Director bij ICTroom. `Ik ben zeer verheugd Nick en Heiko aan ons team toe te kunnen voegen, vanwege het feit dat dit twee ervaren sales professionals zijn die van onschatbare waarde in hun regio zijn en ons uiteindelijk helpen om zakelijke groei te realiseren.`

Nick Brooks, ICTroom’s nieuwe Sales Director voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland, heeft meer dan 30 jaar ervaring in diverse seniore functies, waaronder sales management, marketing en product management bij organisaties zoals CenturyLink (Savvis), Orange Business (ETRALI), Radianz / BT Global Services, SITA en Equant.

In een reactie op zijn nieuwe rol, zei Brooks: `ICTroom is een ambitieus bedrijf van mensen met ruime ervaring in de industrie en een fantastische propositie. Als onderdeel van onze uitbreidingsplannen, zijn wij vooral op zoek naar organisaties die de ICT vanuit colocation weer terug in de eigen organisatie nemen. Voor mij betekent deze stap een grote nieuwe carrière kans in een levendige markt`.

Heiko Schrader, ICTroom’s nieuwe Sales Director voor de DACH-regio, heeft meer dan 25 jaar ervaring in de IT-industrie in relevante functies, waaronder pre-sales, product marketing, marketing manager, sales manager en sales director. Daarnaast heeft hij een sterke achtergrond in de IT-infrastructuur van datacenters en heeft hij eerder gewerkt bij Sequent (door IBM overgenomen in 2000), Brocade en Fusion-io (door SanDisk overgenomen in 2014).

Schrader zei: `Ik ben opgetogen ICTroom te kunnen versterken en het bedrijf op te bouwen in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, door het succes van het bedrijf in Nederland en België heeft te repliceren. De Duitstalige markt, met zijn specifieke eisen ten aanzien van beschikbaarheid, beveiliging en bescherming van data, heeft behoefte aan innovatieve, energie-efficiënte, modulaire datacenter oplossingen zoals ICTroom`s IMD.`

Over ICTroom
Sinds de oprichting in 2001, heeft ICTroom meer dan 250 datacenters en computerruimtes in de Benelux, het Verenigd Koninkrijk en andere delen van de wereld geleverd. Klanten zijn nationale en internationale bedrijven en organisaties waaronder cloud service providers, overheden en IT-dienstverleners. In het Verenigd Koninkrijk, heeft ICTroom recentelijk fase 1 van een 6 Megawatt datacenter voor een internationaal gerenommeerde IT-dienstverlener opgeleverd die een gestandaardiseerde en schaalbare data center oplossing met het ICTroom Modular Datacenter (IMD) heeft ontwikkeld. De modules worden gebouwd samen met de technologie partners Siemens, GEA en Caterpillar.

//einde bericht

Bron: ICTroom Company

Dit is een origineel persbericht. EZPress® News Distribution B.V. www.ezpress.eu.

Mediacontacten:
Sally Bratton (Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland)
Bratton PR

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl