www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2498 volgers blijven op de hoogte!

Nasdaq BWise en FERM BV kondigen Samenwerking aan voor GRC Software Implementaties

Rosmalen, Nederland – 23 april 2015 – Nasdaq’s BWise (Nasdaq: NDAQ), marktleider op het gebied van Governance, Risicomanagement en Compliance (eGRC) software oplossingen, maakt bekend een strategische samenwerkingsovereenkomst te zijn aangegaan met FERM. FERM is een netwerkorganisatie van resultaatgerichte professionals, ervaren in het inrichten van efficiënte en effectieve Governance, Risicomanagement en Compliance functies en processen bij Nasdaq BWise klanten.

Nasdaq’s BWise is leverancier van het wereldwijd gerenommeerde eGRC software platform BWise en de daaraan gerelateerde technische installatie en ondersteunende diensten. Als technologiebedrijf wil Nasdaq BWise zich richten op het verder ontwikkelen van state-of-the-art geïntegreerde GRC software oplossingen. BWise heeft een wereldwijd partnernetwerk en FERM is aan dit gecertificeerde partnernetwerk toegevoegd. FERM begeleidt klanten om zo efficiënt mogelijk te voldoen aan wet- en regelgeving en bij het managen van risico- en internal audit programma’s in de organisatie. FERM helpt bijvoorbeeld bij de implementatie van eGRC technologie en ondersteunt met project- en verandermanagement die hieraan gerelateerd zijn.

“Wij zijn overtuigd dat de samenwerking met FERM succesvol zal zijn, gezien hun netwerk aan professionals met minimaal 10 jaar relevant ervaring op het gebied van risk, compliance en audit”, zegt Marcel Starink, Vice President Sales Noord- en Midden Europa. “FERM is de juiste partner die helpt om de verwachtingen van klanten af te stemmen en het kwaliteitsniveau van de implementaties te waarborgen. Met deze strategische samenwerking versterken wij onze thuismarkt, zodat wij nu en in de toekomst klanten van GRC software en goed afgestemde dienstverlening kunnen voorzien.“

“De strategische samenwerking met Nasdaq BWise, als leverancier van eGRC software, past perfect bij FERM. Onze klanten zijn bedrijven voor wie het van levensbelang is dat zij beschikken over een efficiënte en effectieve Enterprise/Operational Risk functie”, zegt Peter Koppenol, Partner FERM. “In de FERM aanpak staat een aantoonbaar effectief risk & control framework centraal, dat transparant het management control statement en de interne controle onderbouwd. De methodische FERM aanpak heeft al bij diverse bedrijven opmerkelijke diensten bewezen, vooral in situaties waarin wet- en regelgeving een nadrukkelijke rol speelt en regelmatig wijzigt en waarbij de regulator of de maatschappij kritisch mee kijkt.”

Nasdaq BWise ondersteunt organisaties bij het traceren, meten en managen van alle bedrijfsrisico’s in één geïntegreerd systeem. Op deze manier helpt BWise haar klanten om ‘in control’ te zijn en de juiste balans te vinden tussen performance en risico’s. Nasdaq BWise is gepositioneerd als leider in "The Forrester Wave™: Enterprise Governance, Risk, and Compliance Platforms, Q1 2014” en is gepositioneerd in "The Leaders Quadrant of the 2013 Gartner Magic Quadrant for Enterprise Governance, Risk and Compliance Platforms."

Over Nasdaq BWise
Nasdaq BWise is wereldwijd marktleider op het gebied van Governance, Risicomanagement en Compliance (GRC) software. Gebaseerd op een sterk fundament van business process management, biedt het BWise® GRC Platform haar klanten bewezen software oplossingen voor Risicomanagement, Internal Control, Internal Audit, Compliance & Policy Management, IT GRC en Sustainability Performance Management.

Nasdaq BWise ondersteunt organisaties bij het traceren, meten en managen van alle bedrijfsrisico’s in één geïntegreerd systeem. Op deze manier helpt BWise haar klanten om ‘in control’ te zijn en de juiste balans te vinden tussen performance en financiële- en reputatie risico’s. BWise stelt haar klanten in staat de corporate accountibitliy te verhogen en financiële-, strategische- en operationele efficiëntieverbeteringen te realiseren waardoor de bedrijfsprestaties worden gemaximaliseerd en de risico’s worden beheerst. Met behulp van templates en een best practice benadering ondersteunt BWise haar klanten om beter grip te krijgen op de risico’s en aanzienlijk te besparen op het voldoen aan regelgevingen zoals Sarbanes-Oxley, ISAE3402 / SAS-70, PCI, Solvency II,  Basel II en III, Dodd-Frank, ISO-standaarden en Europese Corporate Governance Codes.

Nasdaq BWise heeft sales, service en support kantoren over de hele wereld om te voorzien in de GRC behoeften van honderden toonaangevende bedrijven wereldwijd. Voor meer informatie, bezoek: www.bwise.nl

Media contact

Nasdaq
Jan-Cees Polderdijk
Jan-cees.polderdijk@nasdaq.com
www.bwise.com

FERM
Peter Koppenol
Peter.koppenol@fermbv.nl
www.fermbv.nl
Laatste van Nasdaq BWise

Adequaat Risicomanagement Systeem bij Dienstverlener VvAA met behulp van BWise GRC Software

Thai Financial Enterprises identify benefits of BWise approach to GRC at round table in Bangkok
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Nasdaq BWise contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl