Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Timeshare advies

Wij zijn erop gewezen dat er een nieuwe Nederlandstalige timeshare advies website is bijgekomen genaamd: http://timesharehulp.nl. Na het aandachtig lezen van deze timeshare advies website zijn wij tot de conclusie gekomen dat deze website inderdaad een verrijking is voor de vele ongelukkige en vaak wanhopige timeshare eigenaren.

Timeshare advies is een noodzaak
Timeshare advies, gegeven door organisaties als de RDO – TATOC – Mindtimeshare en zelfs de TECIN zijn van geen enkele waarde en helpen timeshare bezitters niet. Lees hierover HIER meer. Timeshare advies gegeven door deze bedrijven is er puur op gericht om timeshare bezitters aan hun timeshare geketend te houden. Dit is uiteraard eenvoudig te verklaren: Het primaire doel van de RDO, een overkoepelende timeshare resorts beschermings  organisatie, is, zo staat te lezen op hun website, om ervoor te zorgen dat timeshare bezitters tevreden en gelukkig zijn. Dit doel is dus niet behaald, gezien de vele klachten van ongelukkige timeshare eigenaren! Timeshare advies moet onafhankelijk en objectief zijn en moet ergens toe leiden. De inkomsten van de RDO komen voort uit de contributie die door haar leden wordt betaald. Wie zijn haar leden? DIt zijn de meest bekende timeshare resorts in Europa zoals SIlverpoint (veroordeeld door de Spaanse justitie wegens investeringsfraude), Anfi op Gran Canaria ( begin deze maand veroordeeld door het Spaanse hooggerechtshof – klik hier!). en alle andere dubieuze timeshare bedrijven. U begrijpt dat het timeshare advies gegeven door hen niet onafhankelijk is.

Onafhankelijk timeshare advies
Ga niet in op timeshare advies gegeven door afhankelijke sites zoals RDO, TATOC, Mindtimeshare of TECIN. Het door hen gegeven timeshare advies zal niet leiden tot het gewenste resultaat. De timeshare ontbinding of de timeshare annulering van uw contract zal niet plaatsvinden, indien u het advies van hen opvolgt. U begrijpt waarom. Met name de website van Mindtimeshare is zeer eenzijdig en geeft geen timeshare advies waar men iets aan heeft (idem voor TECIN). De website meldt dat het timeshare eigenaren helpt en beschermt. Niets is minder waar! Mindtimeshare wordt gefinancierd door de RDO en treedt op als zijnde hun klankbord. U zult geen enkel bericht vinden op deze website met negatieve uitlatingen over de leden van de RDO. Dit terwijl alle timeshare problemen worden veroorzaakt door deze timeshare resorts!! Vreemd!!

U wilt timeshare advies om uw timeshare contract te ontbinden?
Timesharestop helpt timeshare eigenaren bij het ontbinden van hun timeshare contract. Ook geven wij timeshare advies aan hen. U wilt uw timeshare ontbinden of uw timeshare annuleren? Neem dan contact met ons op: www.timesharestop.nl, Email: customers@timesharestop.nl, telefoon: +31 33 2022 096. Wij zijn gevestigd in Amersfoort en garanderen uw timeshare contract ontbinding. Tevens zullen wij voor u geld terug te vorderen van de timeshare industrie, indien mogelijk.

Timeshare advies dat ergens toe leidt is moeilijk te vinden. Klik Hier! om te lezen hoe een van de meest gerenommeerde timeshare ontbindings / advies bedrijven in Engeland over ons denkt.

Timeshare advies – interessante links:

Timeshare Advies moet onafhankelijk en objectief zijn
Bij Timesharestop geven wij u ten alle tijde een gedegen en onafhankelijk advies. U kunt bij ons ook terecht voor vragen en/of timeshare advies.

Bezoekadres: Hardwareweg 4, 3821 BM  Amersfoort. Openingstijden kantoor: Ma t/m Vr van 09.30 uur tot 16.30 uur – Wij werken alleen op afspraak.

Nederland: +31332022096, België: +3238081753 , UK: +441143520282

Duitsland: 0800 180 0271

Laatste van Global Timeshare Terminal BV
Timesharestop bestaat 1 jaar!!!

Timeshare ellende begint weer

Timeshare gedupeerden
Global Timesha.. contact

Logo Global Timeshare Terminal BV

Global Timesha.. sociaal

Global Timesha.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.