www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2487 volgers blijven op de hoogte!

Ziggo lanceert Horizon TV

De nieuwe manier van tv kijken met Replay TV, MyPrime en Horizon Go

Vanaf vandaag gaan UPC en Ziggo samen verder als één nationaal bedrijf en merk: Ziggo. Eén van de voordelen is dat Horizon TV nu ook beschikbaar is voor alle Ziggo-klanten. Voorheen was deze nieuwe manier van televisie beleven alleen verkrijgbaar bij UPC. Door Horizon TV op te nemen in het productaanbod kunnen alle klanten van Ziggo nu thuis interactieve televisie kijken via de Horizon Mediabox. Daarmee is het vanaf vandaag ook mogelijk om zonder extra kosten gebruik te maken van Replay TV. Met deze nieuwe dienst van Ziggo kunnen tv-programma’s tot 7 dagen terug worden bekeken, zelfs als het programma nog niet is afgelopen. Daarnaast hebben alle klanten van Ziggo voortaan de mogelijkheid om via de Horizon Go app tv te kijken via hun smartphone, tablet of laptop, waar en wanneer ze maar willen. Tot slot hebben onze klanten keuze uit meer dan duizend films en series via MyPrime. Horizon TV is beschikbaar voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

Om Horizon TV zo goed en zorgvuldig mogelijk te introduceren, doen we dit stapsgewijs. Klanten uit het voormalige Ziggo verzorgingsgebied krijgen de komende periode bij de installatie van de Horizon Mediabox een gratis monteur. Zo zorgen we ervoor dat ze zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van alle mogelijkheden van Horizon TV. De voormalige UPC-klanten hebben beschikking over een installatiegarantie. Uiteraard is Horizon TV de afgelopen periode eerst uitgebreid getest onder Ziggo-klanten.

Horizon Mediabox, Replay TV en MyPrime
Via de Horizon Mediabox heeft de klant toegang tot Replay TV. Daarmee zijn de programma’s die men wil kijken eenvoudig terug in de tijd op te zoeken via de tv-gids op het scherm. Ook is het voortaan mogelijk om programma’s direct te laten herstarten vanaf het begin, zelfs als ze nu nog bezig zijn. Daarnaast hebben klanten toegang tot MyPrime, het films- en series-pakket van Ziggo, en is het mogelijk tot vier programma’s tegelijkertijd op te nemen. Als een programma, serie of film in HD-kwaliteit wordt uitgezonden, neemt de Horizon Mediabox dit automatisch in HD-kwaliteit op. Met de Horizon Extra Mediabox kan op een tweede toestel in huis interactieve televisie worden gekeken en kunnen opnames die gemaakt zijn op de Horizon Mediabox worden afgespeeld.

Met de gratis Horizon Go-app voor iOS en Android kunnen al onze klanten hun favoriete tv-programma’s waar en wanneer ze maar willen kijken op een tablet, smartphone of computer, ook wanneer ze geen Horizon Mediabox hebben.

Vernieuwde pakketten
Horizon TV is vanaf nu beschikbaar bij onze nieuwe ‘Connect & Play’ pakketten, waarbij Connect staat voor internet en telefonie en Play voor alles wat met televisie te maken heeft. Daarbij is Horizon TV beschikbaar bij de ‘Play Complete’- en ‘Play Max’-televisieabonnementen. Huidige Ziggo-klanten kunnen gebruik maken van de nieuwe dienst door over te stappen naar één van bovengenoemde pakketten of abonnementen, maar kunnen uiteraard ook hun huidige abonnement, tegen de huidige voorwaarden, behouden. De toekomstvaste infrastructuur maakt hoge internetsnelheden mogelijk. In het huidige consumenten productportfolio bieden we snelheden aan van 40 Mbit/s tot 200 Mbit/s, voor de zakelijke markt zelfs tot 500 Mbit/s.

Zakelijke producten
Horizon TV is ook beschikbaar voor onze zakelijke klanten. De nieuwe zakelijke producten zijn grotendeels gelijk aan de producten voor consumenten en zijn onder te verdelen in twee categorieën: ‘Connect ZZP’ en ‘Connect MKB’. ‘Connect ZZP’ is speciaal voor de ZZP’er die thuis of op een klein kantoor werkt. ‘Connect MKB’ is geschikt voor een onderneming met meerdere medewerkers. Het grootste verschil met de consumentenproducten zit in de internet snelheid: de snelheden zijn verhoogd, waarbij een snelheid tot 500 Mbit/s aan het zakelijke portfolio is toegevoegd  (als die op basis van postcode beschikbaar is). Daarnaast is de zakelijke helpdesk 24/7 bereikbaar en kan een monteur met spoed op locatie aanwezig zijn.

Over Ziggo
Ziggo is dé toonaangevende communicatie en entertainment dienstverlener voor consumenten en bedrijven in Nederland. Ziggo levert ongeveer 10 miljoen diensten aan zijn klanten met 4,3 miljoen televisie-, 3,1 miljoen internet- en 2,6 miljoen vaste telefonie dienstenabonnees (cijfers 31.12.2014). Daarnaast levert Ziggo aan 130.000 abonnees mobiele telefoniediensten en hebben klanten beschikking over bijna 2 miljoen WifiSpots door heel Nederland. De klein- en grootzakelijke markt maakt gebruik van producten zoals datacommunicatie, (mobiele) telefonie, televisiediensten en elektronische betalingsmogelijkheden.

Ziggo is een dochteronderneming van Liberty Global, ’s werelds grootste internationale kabelbedrijf met activiteiten in 14 landen. Consumentenmerken die tot Liberty Global behoren zijn Ziggo, Virgin Media, UPC, Unitymedia, Telenet en VTR.
Voor meer informatie: www.ziggo.com

ZIGGO-Horizon-factsheet.pdf 229kBs
Infographics-Ziggo-Pakketten.pdf 1507kBs
Laatste van Ziggo
Ziggo tiende jaar op rij Beste Internetprovider van Nederland

Ziggo biedt heel Den Haag Gigabit-internet

Gigabit in Hilversum: the game is on!
Ziggo contact

Logo Ziggo

+31 (0)88 - 717 0 717
  pers@office.ziggo.nl
  www.ziggo.nl
Ziggo sociaal

Ziggo tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau