www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 114 dagen geleden)

Nijha implementeert PIM/DAM met DESK

Helmond 3 april 2015 - Desk content marketing, het eerste Nederlandse software bedrijf dat een content marketing platform heeft ontwikkeld, kondigt aan dat Nijha, een van de grotere Nederlandse organisaties op het gebied van Sport en Bewegen, succesvol DESK heeft geïmplementeerd.

Alle (product) informatie en alle media bestanden worden in DESK beheerd. Vanuit DESK wordt gepubliceerd naar de website (www.nijha.nl) en zullen ook de brochures en andere print producten geheel in eigen huis geproduceerd gaan worden. Daarnaast worden de uitgebreide offertes vanuit DESK als persoonlijke documenten samengesteld.

De IT afdeling van Nijha heeft DESK zelf op haar ERP systeem Vantage aangesloten. De websites is gebouwd en aangesloten op DESK door het bedrijf JDI.

Nijha heeft voor het DESK platform gekozen vanwege:
  • het hoge gebruikersgemak;
  • de krachtige Product Informatie Management (PIM) mogelijkheden;
  • de goede en geïntegreerde Digital Asset Management (DAM) module;
  • de vergaande automatiseringsmogelijkheden van print producten;
  • dat integratie mogelijkheden uit te voeren zijn door de eigen IT afdeling;
  • de nieuwe mogelijkheden rondom persoonlijke communicatie.
Nijha gaat met DESK ook doelgroep gericht communicatie realiseren.

Peter Hommel, Marketing Manager Nijha
"Met het DESK platform hebben wij duidelijk een hele stap voorwaarts gezet. Het proces om te komen tot communicatie middelen verloopt uiterst soepel. Daarmee is de basis gelegd voor het verder optimaliseren van de communicatie met onze klant. Waarmee wij duidelijk een voordeel zullen behalen", aldus Peter Hommel, marketing manager Nijha.

Wim van der Linden, Directeur Desk content marketing
De organisatie die klanten aan zich weet te binden, wint. Klanten binden doe je door relevante content te bieden. Content die de klant echt helpt. In het juiste formaat, via het juiste kanaal, op het juiste moment. Content die zorgt voor communicatie. Tussen klanten en tussen klant en organisatie. Dat is content marketing (bron Joery Bruijntjes)

“Nijha heeft met de implementatie van DESK de basis gelegd voor content marketing en dus het optimaliseren en uitbouwen van de communicatie met haar klanten in alle beschikbare kanalen. Met de mogelijkheden van DESK kan Nijha haar Customer Service en Experience sterk verhogen, en zo de klantenbinding,” aldus Wim van der Linden directeur van Desk content marketing. “Dit wordt o.a. bereikt door de mogelijkheden van Desk, het flexibele data model, de koppelingsmogelijkheden van verschillende bronnen, de publicatie mogelijkheden en de workflow die het proces ondersteunt.”

Over Nijha
Nijha is ontwerper en inrichter van beweegruimtes. Van advies en ontwerp tot de complete inrichting van sportaccommodaties en speelplekken. Als producent en leverancier van sporttoestellen, speeltoestellen en sport- en spelmaterialen kunnen wij onze klant van A tot Z ondersteunen. Onze afnemers zijn o.a. gemeenten, scholen, zorgcentra, speeltuinverenigingen en sportverenigingen. Innovatie is een belangrijke pijler binnen ons bedrijf. Nijha loopt dan ook voorop in nieuwe ontwikkelingen in de wereld van sport en bewegen. Nijha is al sinds 1922 sterk in beweging!

Over Desk content marketing
Desk content marketing is het eerste Nederlandse software bedrijf dat een Content Marketing Platform heeft ontwikkeld, één geïntegreerd software systeem en fundament voor omni-channel strategie, genaamd DESK.

Klanten vertrouwen op DESK voor:
  • het  onderhouden van hun product informatie op  één centrale plek (PIM);
  • de aansluitmogelijkheden op ERP systemen en Data Pools zoals Icecat voor het ontvangen van basis product informatie (Data Acquisition);
  • het beheren van hun Media assets (lees: foto’s e.d.) en het automatisch matchen van de product informatie en uitvoerkanalen, zodat de relatie tussen product informatie en digitale assets is gewaarborgd (DAM);
  • het publiceren van Marketing informatie naar webshops, websites, email en andere platformen;
  • het geheel in eigen huis kunnen vervaardigen van Print en Tablet publicaties, volledig geautomatiseerd (PMS);
  • de mogelijkheden van persoonlijk communiceren met klanten, in volume, door DESK eenvoudig aan te sluiten op CRM/ERP systemen voor het ontvangen van klanten informatie (Persoonlijke Communicatie);
  • de integratiemogelijkheden in bestaande infrastructuren.
Met DESK krijgt u de mogelijkheid om PIM/DAM functionaliteit te implementeren zonder wijzigingen aan of vervanging van ERP systemen en website platformen zodat uw investeringen gewaarborgd blijven. Deze in uw organisatie bestaande systemen worden simpelweg aangesloten. Desgewenst door uw eigen IT of uw leveranciers. Zo profiteert u maximaal van de aanwezige kennis wat de implementatie ten goede komt.

Klanten van DESK kunnen hun relaties eenvoudig en snel voorzien van de juiste marketing middelen, zodat informatie relevanter en actueler is en er meer zaken gedaan kunnen worden. Met DESK, een volledig geïntegreerd platform,  wordt content marketing echt simpel.

DESK  is innovatieve ‘new generation software’ en groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaar, snel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk.

Contact Desk content marketing
Optimaliseer uw time-to-market processen met DESK en gun uw organisatie ook minder kosten en meer omzet. Kijk op www.deskcontentmarketing.nl voor meer informatie en neem contact met ons op voor een demo of proof-of-concept.

Wim van der Linden, telefoon +31 (0)492 474 030,
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl

Desk®, made in Holland
Helping organizations to turn complexity into simplicity.
Laatste van Desk content marketing
DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

DESK wint Digital Content Management Award

Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Verstreken tijd: 5 jaar en 114 dagen
Desk content m.. contact

Logo Desk content marketing

Desk content m.. sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore