www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Dubbele DIA-nominatie voor TriMM

Enschede, 03 april 2015 – TriMM heeft voor de Dutch Interactive Awards maar liefst twee nominaties in de wacht gesleept. Met de case voor het NXP video platform dingt TriMM mee naar de hoofdprijs in de categorie B2B & Professional Services. De tweede nominatie valt in de categorie Corporate en is toegewezen aan de Philips Lighting Redesign case. De Dutch Interactive Awards zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar.

“Helemaal met onze B2B-expertise in het achterhoofd, leveren deze nominaties bevestiging dat we de juiste dingen doen en juiste keuzes hebben gemaakt. We zijn ontzettend trots dat we voor de derde keer genomineerd zijn en ook nu weer, zelfs na onze winst van vorig jaar. Bij beide projecten hebben we een sterk concept neergezet door onze nauwe samenwerking met GriDD. Er is een ux- en designtraject neergezet, waarmee we laten zien dat we op hoog niveau meedoen. Natuurlijk zijn we heel benieuwd hoe de cases uiteindelijk scoren. Nu we genomineerd zijn, willen we ook graag winnen,” aldus Marc Woesthuis, Directeur bij TriMM.

Philips Lighting
Philips Lighting is marktleider in de lichtindustrie. Om een antwoord te geven op de veranderende wereld in de lichtindustrie zet Philips zwaar in op een digitale toekomst. Het hebben van een goed, op de meest recente klantbehoefte afgestemd webplatform is daar een fundament voor. De uitkomst van het project met TriMM en GriDD is als volgt samen te vatten: middels verhalen over licht en wat het met mensen doet, worden doelgroepen geïnspireerd op de website. Via persoonlijke portalen worden klanten persoonlijk en in hun eigen taal geholpen bij bestellingen en vragen. De kunst daarbij is om de vele systemen en omgevingen met elkaar verbonden te laten zijn, zodat klanten één ervaring ondergaan. Het is uniek dat dit traject met meer dan 8.000 klanten is doorlopen

NXP video platform
NXP Semiconductors is een producent van chips. Zij zet haar kennis en ontwikkeling in op het gebied van de connected car, portable & wearable, internet of things en security. De opdracht voor TriMM luidde: maak een bedrijfsvideo die verder gaat dan de reguliere promotionele productie en de toegevoegde waarde van NXP voor de samenleving in beeld brengt. Het resultaat: een bedrijfsvideo die bestaat uit verschillende modules, gekoppeld aan een innovatief online platform, waar de organisatie zelf verschillende versies van de film kan produceren. “Het concept dat we bedachten is een gezamenlijke ontwikkeling van GriDD en TriMM, waarbij ook de klant NXP nauw betrokken was,” vertelt Rogier Florijn, Directeur bij TriMM. “GriDD legde de fundering voor het concept dat we vervolgens samen met NXP hebben uitgewerkt tot de gehele productie. Het is dus echt een joint effort. Het is niet alleen een bedrijfsvideo geworden, maar ook een online platform. Je bouwt de videocontent modulair op zodat de klant met de losse onderdelen kan mixen en matchen. Voor dat mixen en matchen hebben we een online platform gebouwd, zodat men het makkelijk zelf kan doen. Daarnaast levert het platform een enorme kostenbesparing op door de eenvoudige mogelijkheden voor hergebruik en uitbreiding.”

Eerder wist TriMM een DIA-prijs in de wacht te slepen met de Victron Remote Management applicatie van Victron Energy waarbij TriMM verantwoordelijk was voor het ontwerp en de technische realisatie. Deze applicatie maakt het mogelijk om snel en gebruiksvriendelijk de actuele status van een installatie uit te lezen of een configuratie te wijzigen. Dit zorgt ervoor, dat door gebruik van dit online platform, beheerders van elektrische installaties snel en efficiënt hun werk kunnen doen. Een deel van de producten van Victron Energy wordt op afgelegen of bewegende locaties gebruikt. Daardoor kan het moeilijk zijn om deze systemen te monitoren en te beheren. Om die reden heeft Victron Energy zijn producten intelligent gemaakt, wat de mogelijkheid biedt ze met elkaar te laten communiceren via een netwerk. Dit netwerk kan data verzamelen van de stroominstallatie en deze vervolgens via een gsm-module doorsturen naar een ! centrale database.

De Dutch Interactive Awards worden dit jaar voor de zesde keer uitgereikt en is een initiatief van de online business titel Emerce en de branchevereniging voor internetbureaus DDA.

Over TriMM
TriMM is een internetbureau met een sterke focus op B2B en onderwijs. Vanuit Enschede en Baarn helpt het bedrijf klanten met oplossingen vanuit vakmanschap op het snijvlak van marketing en technologie. De expertise van TriMM bestaat uit strategie, concept, portals, websites, campagnes en hosting. TriMM zet deze in voor nationale en internationale klanten als KPN, Philips, NXP Semiconductors, ROSEN Group, Ten Cate, Pentair Universiteit Twente, ROC van Twente en Vrije Universiteit. TriMM is gevestigd in Baarn en in Enschede op de creatieve campus CeeCee. CeeCee is een inspirerende werk- en ontmoetingsplek voor hoogwaardige en kennisintensieve bedrijven in media, technologie, ICT, design en architectuur.

TriMM
Marc Woesthuis
T: +31(0)6-20492034
E: marc.woesthuis@trimm.nl

Pride PR
Reinier Rombouts/ Jannemiek Starkenburg
T: 071-5680028
E: trimm@pridepr.nl
Eerder van TRIMM Multimedia B.V.
27 mei 2016 TRIMM wint Dutch Interactive Award

5 apr 2016 Voor tweede keer dubbele DIA-nominatie voor TRIMM

4 dec 2015 De glazen bol van TriMM: internettrends voor het komend jaar

Logo Pride PR
TRIMM Multimed.. contact

Logo TRIMM Multimedia B.V.

info@trimm.nl
  www.trimm.nl
TRIMM Multimed.. sociaal

TRIMM Multimed.. tweets

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl