www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 34 dagen geleden)

Eyefi Mobi Pro wint TIPA Awards 2015

Wifi SD-kaart uitgeroepen tot beste opslagmedium

MOUNTAIN VIEW, Calif., 9 april 2015Eyefi kondigt vandaag aan een TIPA Award te hebben gewonnen met haar recent geïntroduceerde Eyefi Mobi Pro kaart. De leden van TIPA (Technical Image Press Association) hebben de Wifi SD kaart daarmee uitgeroepen tot ‘Best Storage Media’ van 2015. De Eyefi Mobi Pro combineert volgens de jury geavanceerde functionaliteit voor het draadloos overzetten van foto’s met foto-apps en geïntegreerde clouddiensten voor fotografen die behoefte hebben aan snelheid, kracht en gemak.

TIPA Awards
Een keer per jaar komen 28 toonaangevende fototijdschriften uit vijf continenten bijeen om hun stem uit te brengen op de foto- en imagingproducten die volgens hen het best zijn in hun categorie als het gaat om algehele kwaliteit, prestaties en voordelen voor de beoogde eindgebruiker.

“We zijn vereerd dat de Eyefi Mobi Pro een TIPA Award heeft gewonnen,” zegt Niels Van Der Valk, VP Americas & EMEA Sales bij Eyefi. “Het is een erkenning van ons harde werk om een draadloze oplossing voor fotografen te ontwikkelen die ook echt aansluit op de behoeften van fotografen zelf. Wanneer de grootste fotovakbladen ter wereld de kracht en het gemak van de Eyefi Mobi Pro erkennen, dan toont dat het succes van Eyefi aan.”

Het juryrapport
De Eyefi Mobi Pro valt dit jaar in de prijzen omdat hij “het overzetten van foto’s van de geheugenkaart naar allerlei apparatuur eenvoudig maakt. Deze 32GB SDHC class 10 geheugenkaart kan worden gebruikt voor het selectief draadloos overzetten van JPEG en RAW format foto’s en video. Met een eenvoudig installatieprotocol kan er verbinding worden gemaakt met zowel iOS en Android-apparatuur, als pc en Mac laptops en desktop computers. De kaart kan gebruik maken van directe wifiverbindingen en netwerkwifiverbindingen in huis- en studio-omgevingen. Bij de aankoop van de kaart is een gratis jaarabonnement op Eyefi Cloud inbegrepen, voor een onbeperkt aantal foto’s, waarmee foto’s toegankelijk zijn vanaf elk apparaat, met synchronisatie van EXIF data, foto-albums en tags. Gebruikers hebben altijd en overal toegang tot de foto’s en kunnen ze veilig delen met directe notificatie. Ook inbegrepen zijn een Eyefi USB-kaartlezer en een activatiekaart voor de Eyefi Mobi app.”

De prijsuitreiking voor TIPA Awards 2015 zal in juni dit jaar plaatsvinden in Tokyo, Japan.

Over Eyefi
Voor het maken van fantastische foto’s, moet je je kunnen concentreren op het fotograferen zelf. Je wilt je geen zorgen maken over hoe de foto op je laptop, je desktop, je tablet of je smartphone terecht komt. Zodra je een foto maakt, zorgt Eyefi ervoor dat hij beschikbaar is waar jij hem nodig hebt. Dankzij het automatiseren van de bestandsoverdracht, de organisatie en de toegankelijkheid hebben hobbyisten, amateurfotografen en professionele fotografen meer tijd om zich bezig te houden met datgene waar ze het best in zijn: het maken van mooie foto’s. Eyefi-producten hebben meer dan 1 miljard foto’s overgezet van digitale camera’s naar het internet, mobiele apparatuur en pc’s.

Kijk voor meer informatie over de producten van Eyefi op: www.eyefi.com.

Voor meer informatie en beeldmateriaal:
Pride PR
Gijs Roeloffzen & Laura de Vries
eyefi@pridepr.nl
Laatste van Eyefi
Je GoPro beelden direct op ieder device beschikbaar met Eyefi

Eyefi neemt OKDOTHIS over: de mobiele app die fotografen inspireert

Nog maar een foto-app nodig, dankzij Eyefi's directe integratie met meer dan 50 wifi-camera's
Verstreken tijd: 6 jaar en 34 dagen
Eyefi contact

Logo Eyefi

nl.eyefi.com
Eyefi sociaal

Eyefi tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0