Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Logitech introduceert de Logitech Keys-To-Go voor mobiele Android- en Windows-apparaten

Dun en lichtgewicht toetsenbord met standaard zorgt voor comfortabel typen onderweg

Leusden, 8 april 2015 - Logitech introduceert het Logitech Keys-To-Go draagbare toetsenbord voor mobiele Android- en Windows-apparaten. De Logitech Keys-To-Go, die tevens beschikbaar is voor iOS, is een slank, stand-alone Bluetooth-toetsenbord, die eenvoudig overal mee naartoe genomen kan worden.
"Eerder introduceerden we de Logitech Keys-To-Go voor de iPad, die al snel een favoriet werd onder consumenten", zegt Michele Hermann, vice president mobility bij Logitech. "We zijn dan ook blij nu dezelfde flexibiliteit en typ-ervaring te bieden voor Android- en Windows-apparaten, of dat nu een tablet, phablet of smartphone is. De Logitech Keys-To-Go kan overal mee naartoe genomen worden, dankzij zijn dunne en lichtgewicht ontwerp en biedt dezelfde comfortabele typ-ervaring die gebruikers van een Logitech-toetsenbord gewend zijn. Het is de ideale partner voor je mobiele device".

Lichtgewicht en waterafstotend
Het dunne en lichte ontwerp zorgt ervoor dat de Keys-To-Go eenvoudig in elke tas of jaszak past, zonder veel ruimte of gewicht in te nemen. De waterafstotende FabricSkin beschermt het toetsenbord tegen morsen en vuil, kan eenvoudig worden schoongemaakt en biedt bescherming tegen vallen. De Keys-To-Go is hiermee geschikt voor de meest uiteenlopende situaties, zowel binnen als buiten.

Goed geplaatste toetsen en standaard voor smartphone
Ondanks het dunne ontwerp beschikt de Logitech Keys-To-Go over goed geplaatste toetsen voor comfortabel typen en een rij Android- en Windows-sneltoetsen voor extra gebruiksgemak en productiviteit. Deze uitvoering van het draagbare toetsenbord beschikt tevens over een draagbare standaard voor eenvoudig typen op een smartphone. De draagbare standaard is bevestigd aan het toetsenbord en houdt de smartphone in de rechte positie.

Prijs en beschikbaarheid
De Logitech Keys-To-Go is beschikbaar voor het Android-platform 4.1 of hoger en Windows 7 of hoger. Het toetsenbord is naar verwachting vanaf april beschikbaar voor een adviesprijs van 69,99 euro. Kijk voor meer informatie op www.logitech.com of onze blog

---------

Over Logitech
Logitech, opgericht in 1981, ontwerpt, fabriceert en distribueert personal interface producten. De gecombineerde Logitech hardware en software verzorgen of verbeteren de digitale navigatie, muziek- en video-entertainment, gaming, social netwerken, audio- en videocommunicatie via internet, videobewaking en bediening van home-entertainmentapparaten van gebruikers. Het operationele hoofdkantoor van Logitech bevindt zich in Silicon Valley (Fremont, Californië), terwijl regionale hoofdkantoren zijn gevestigd in Romanel (Zwitserland) en Hsinchu (Taiwan). Logitech is genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Daphne Groenhard
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Gezinus Winters
Marketing Manager Benelux

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo SiteLucent B.V.
Logo Alleeninkt.nl
Logo Bergler Software Solutions
Logo Xinno
Logo CPMview
Logo Kantoormeubelencenter.nl
Logo UvA Talen BV
Logo MyCademy
Logo Alleeninkt.nl
Logo PaperDigits
Logo Channext
Logo Botz4U
Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl