Datum: (1271 dagen oud)

Inschrijving .eu Web Awards 2015 geopend

Brussel, 2 april 2015 - Na het succes van vorig jaar start de inschrijving voor de tweede editie van de .eu Web Awards! Alle houders van een .eu-domeinnaam kunnen hun website nomineren. Wat kan dat opleveren? Een exclusieve award die door de European Stakeholders wordt uitgereikt tijdens een plechtigheid in Brussel, aan het einde van 2015.

‘Het concept van de .eu Web Awards is vorig jaar ontstaan. Het was een nieuw idee, maar het succes van de Web Awards is bewezen door de kwaliteit van de nominaties. Het was dan ook niet meer dan logisch dat er een vervolg zou komen. Het werk en het talent van de houders van .eu-domeinnamen verdient erkenning. De Awards zijn daar een schitterend instrument voor’, zegt External Relations Manager Giovanni Seppia.

Vanaf nu tot en met 1 september 2015 kan iedereen zijn of haar favoriete .eu-website via een geautomatiseerd online proces nomineren. Houders van een .eu-domeinnaam kunnen daarmee demonstreren hoe innovatief hun online aanwezigheid is en krijgen de kans om hun aanwezigheid nog verder te ontwikkelen, want de winnaars ontvangen een Google AdWord Package ter waarde van 5.000 euro.

Voor meer informatie over de .eu Web Awards en de manier waarop je kunt deelnemen, ga je naar volgende link: