www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (5 jaar en 103 dagen geleden)

Jabra benoemt Michiel Struycken tot Director Global Accounts EMEA en CALA en Jasper van den Heuvel tot Regional Manager Benelux

Breda, 2 april 2015 – Jabra, toonaangevend producent van intelligente audio-oplossingen, benoemt Michiel Struycken tot Director Global Accounts voor de EMEA en CALA regio’s. Struyckens functie van Regional Manager Jabra Business Solutions Benelux zal worden overgenomen door Jasper van den Heuvel, die momenteel de functie van Distribution Manager Benelux bekleedt bij Jabra Business Solutions.

In zijn nieuwe functie wordt Struycken samen met zijn team verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de zogenaamde ‘Fortune Top 500’ global accounts en het faciliteren van de wereldwijde distributie van Jabra headsets in samenspraak met klanten, resellers en distributiepartners. Struycken ziet het als een logische vervolgstap in zijn carrière: “Ik heb er erg veel zin in. Het is voor mij een nieuwe uitdaging op internationaal niveau, waarbij de focus ligt op het ontwikkelen van grote eindgebruikers over geheel EMEA. Maar met mijn nieuwe team van ervaren accountmanagers die dit al een aantal jaar doen, vertrouw ik erop die uitdaging succesvol in te vullen.”

Groeimarkt voor headsets
Struycken ziet voor de nabije toekomst in het bijzonder kansen op het gebied van Unified Communications (UC). Er vindt momenteel een wereldwijde ommezwaai plaats bij bedrijven van traditionele oplossingen als vaste telefonie naar Unified Communications oplossingen en daar zal de focus van Struycken dan ook voornamelijk op komen te liggen. “We zien momenteel een grote groeimarkt voor headsets,” aldus Struycken. “Klanten die de overstap naar Unified Communications maken, zullen eerder het gebruik van headsets omarmen dan klanten die nog altijd traditioneel bellen.”

Jabra als standaard
De ambities van Struycken zijn groot. Het liefst wil hij voor elkaar krijgen dat de volledige Fortune Top 500 standaard Jabra headsets gaat gebruiken. “Dat gaat een flinke klus worden,” lacht hij. “Maar ons portfolio is geoptimaliseerd voor de opkomende UC-markt en de mensen hier werken gedreven samen naar hetzelfde doel: zorgen dat er een organisatie staat die effectief en efficiënt klanten over de hele wereld kan bedienen.”

De nieuwe Regional Manager Jabra Business Solutions Benelux
Jasper van den Heuvel zal de functie van Regional Manager voor de Benelux-regio op zich nemen en heeft daar alle vertrouwen in. “Binnen de Benelux-regio ga ik mij richten op het verder vergroten van ons marktaandeel. Als je de ontwikkelingen in de markt naast ons productfolio legt, dan zie ik veel kansen. Één van mijn focusgebieden om onze doelstellingen te halen ligt in het verder uitbouwen van ons partner- en reseller-netwerk.”Michiel Struycken ziet in Jasper van den Heuvel een waardige opvolger en verwacht een soepele overdracht. “We zijn een efficiënt en dynamisch team dat goed op elkaar is ingespeeld en goed op de hoogte is van elkaars activiteiten,” zegt hij. “Bovendien heb ik veel vertrouwen in Jasper. We hebben net de laatste puntjes op de i gezet en Jasper maakt per 1 april een vliegende start!”

Voor meer informatie:
Pride PR
Laura de Vries
E: gnjabra@pridepr.nl

Over Jabra
Jabra is het merk van GN Netcom, onderdeel van het op de NASDAQ OMX beursgenoteerde GN Store Nord A/S (GN). Met ongeveer 950 medewerkers, verkoopkantoren over de hele wereld en een omzet van 2.871 miljoen DKK in 2014, is Jabra wereldwijd marktleider op het gebied van ontwikkeling, productie en marketing van een breed portfolio communicatie- en audio-oplossingen. Jabra heeft innovatie, design, betrouwbaarheid en gebruiksgemak al ruim twee decennia hoog in het vaandel staan. Tezamen bieden Jabra’s consumentenproducten en zakelijke oplossingen een uitgebreid aanbod aan draadloze en draadgebonden headsets, mobiele en in-office speakerphones die gebruikers zowel zakelijk als individueel alle vrijheid, comfort en functionaliteit bieden.
Laatste van Jabra
Jabra lanceert de Evolve 75e, ’s werelds eerste professionele UC-gecertificeerde draadloze oordopjes

Jabra lanceert nieuwe Evolve 75 draadloze headset

Verstreken tijd: 5 jaar en 103 dagen
Jabra contact

Logo Jabra

Martijn Voogt
  mvoogt@jabra.com
  www.jabra.nl
Jabra sociaal

Jabra tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4