Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 125 dagen geleden)

Gemeente Noordwijk maakt digitaliseringsslag met JOIN suite Decos

Noordwijk, 1 april 2015 – Decos, het innovatiehuis voor digitalisering, heeft afgelopen maand de implementatie van de JOIN suite bij de gemeente Noordwijk afgerond. Door de invoering van JOIN kunnen alle interne documentstromen bij de gemeente worden gedigitaliseerd en is het niet langer nodig om papieren dossiers te beheren en onderhouden.

De invoering van de JOIN bij de gemeente Noordwijk is onderdeel van een groter plan om de werkomgeving van de gemeente te vernieuwen en de digitale dienstverlening te verbeteren. Met name het zaakgericht werken is een belangrijk onderdeel. Met invoering van JOIN Zaak & Document van Decos is daar nu een belangrijke stap in gezet. De honderdtachtig ambtenaren van de gemeente werken nu niet langer met papieren dossiers, maar gebruiken een digitale portal waar ze dossiers kunnen beheren, aanmaken en afdoen.

“Met de invoering van JOIN heeft de gemeentelijke organisatie de basis gelegd voor het verder versterken van de eigen bedrijfsvoering. De gemeente Noordwijk is daardoor in één stap een voorloper in gemeenteland geworden”, aldus hoofd bedrijfsvoering Lia van der Pol. “Het is belangrijk dat de gemeente Noordwijk binnen de begroting is gebleven en een goed functionerende projectaanpak samen met Decos heeft doorlopen.”

Adoptie
Het digitale werken is voor gemeenten een behoorlijke organisatorische uitdaging. Niet alleen voor wat betreft de veranderende manier van werken, maar ook voor wat betreft het intern begeleiden van een implementatie. “Achter de schermen hebben we alles klaargezet, waarna we vervolgens in één keer zijn overgegaan”, Martin Hilgers, teamleider Informatievoorziening en Automatisering. “Het is spannend geweest, maar de adoptie van het nieuwe systeem gaat erg goed. Iedereen was meteen om.”

Bas Taalman, commercieel directeur van Decos: “Het implementatieteam bij Decos doet altijd erg zijn best om bij elke klant de oplossing volledig te integreren met de lokale werkprocessen. De flexibiliteit van de JOIN suite stelt ons daarbij in staat volledig in te spelen op de specifieke vraagstellingen van de klant, waarbij de klant gestandaardiseerde en bewezen oplossingen gebruiken. Door gezamenlijk op te trekken en van elkaar te leren, kunnen we met elkaar klantvriendelijke oplossingen bouwen.”

Over Decos
Decos is een innovatiehuis met een focus op het verbeteren van productiviteit en het bouwen aan een duurzame samenleving. Met haar technologie en visie haalt Decos de toekomst naar het nu en stelt zij organisaties in staat te transformeren in het bedrijf van morgen. Decos is het eerste bedrijf in Nederland dat honderd procent papierloos werken heeft doorgevoerd en ontwikkelt onder andere ook producten die klanten in staat stellen het gebruik van papier te reduceren. Oplossingen van Decos richten zich op het digitaal vergaderen, document- en informatiemanagement, real-time samenwerking en mobiliteit. www.decos.com

Over gemeente Noordwijk
Gemeente Noordwijk is een dynamische organisatie. Gelegen in de provincie Zuid-Holland, direct aan zee, strand en bollenvelden, stimuleert het een aantrekkelijk woonmilieu en speelt het actief in op de nabijheid van kenniscentra en grote steden als Den Haag en Amsterdam. Klanttevredenheid, flexibiliteit, kwaliteit, bedrijfsmatig werken en samenwerken zijn kernwoorden binnen de gemeente en vormen de basis waarop zij haar toekomst inricht. www.noordwijk.nl

NOOT VOOR DE REDACTIE

Meer informatie voor de pers

Decos
Sander van der Klugt
Tel: +31 (0)88 33 26700
E-mail: s.vanderklugt@decos.com
www.decos.com

Gemeente Noordwijk
Ton van Heemst
Tel: +31 (0)71 3660000
E-mail: t.vanheemst@noordwijk.nl
www.noordwijk.nl
Laatste van Decos
Decos neemt producten Impactive over

KING gaat gemeenten helpen met digitalisering

Slimme app zorgt voor veilig rijgedrag
Verstreken tijd: 6 jaar en 125 dagen
Decos contact

Logo Decos

info@decos.nl
  www.decos.nl
Decos sociaal

Decos tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks