www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 132 dagen geleden)

Nest stimuleert technologische samenwerking tussen bedrijven voor een beter milieu

Zaterdag is het Earth Hour. Het Wereld Natuur Fonds roept consumenten en bedrijven overal ter wereld op om om 20.30 uur een uur lang het licht uit te doen. Een goed initiatief voor het bevorderen van de bewustwording rondom energiebesparing en de vermindering van de koolstofdioxide-uitstoot!

Maar we mogen ook niet vergeten dat we vaak nog steeds de verwarming onnodig aan laten staan, dat er nog steeds wasmachines en koelkasten in onze huizen staan te loeien en wij niet altijd even goed nadenken over de isolatie van onze woningen.

Stel je voor dat de alledaagse dingen in ons huis van ons leren en met ons meedenken op het gebied van energiebesparing. Het slot op je huis, de wasmachine, de thermostaat, de koelkast en het alarmsysteem. Stel je voor dat je zelf steeds minder over energiebesparing na hoeft te denken, omdat de apparaten in jouw huis precies weten hoe ze zich moeten gedragen om de natuur zoveel mogelijk te sparen.

Deze manier van energie besparen zal voor veel mensen toegankelijker zijn dan het duurzaam moderniseren van hun huis. Nest vindt ogenschijnlijk onbelangrijke apparaten in huis opnieuw uit, met het uiteindelijke doel om ze voor ons te laten zorgen. Maar ook het besparen van energie en het verminderen van de koolstofdioxide-uitstoot staan hoog in het vaandel bij Nest. De Nest Learning Thermostat is hier een goed voorbeeld van. De thermostaat maakt een gepersonaliseerd schema op basis van je gedrag en weet precies wanneer jij thuis bent. Binnen acht weken kan de Nest Learning Thermostat al CO2-neutraal zijn!

Maar Nest wil ook andere bedrijven enthousiasmeren om samen te werken aan het besparen van energie en woningen bewuster en veiliger te maken. Met dit doel in het achterhoofd ontwikkelde Nest het Works With Nest programma, waarbij Nest andere bedrijven middels een API de mogelijkheid geeft om hun producten te laten interacteren met de Nest Learning Thermostat of het Nest Protect rook- en koolmonoxide alarm.

Een aantal voorbeelden hoe organisaties met Nest samenwerken om energie te besparen:
  • Door een koppeling tussen de Nest Thermostat en Philips Hue lampen, hoef je niet meer na te denken of je je lampen nou wel of niet hebt uitgezet. De Nest Thermostat zorgt ervoor dat je Hue-lampen automatisch uitgaan als je het huis verlaat. Geen onnodige energieverspilling dus.
  • Deze samenwerking met LG zorgt ervoor dat wanneer de Nest Thermostat opmerkt dat je het huis hebt verlaten, je koelkast overschakelt op de energiebesparende stand. Ook ontvang je een alert wanneer je je LG-oven per ongeluk aan hebt laten staan. Veilig en energiezuinig.
  • Of wat dacht je van wasmachines en drogers van Whirlpool die automatisch overschakelen naar een energiezuinigere modus als je van huis bent, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen?
  • August Smart Lock heeft ook nagedacht over energiebesparing samen met Nest. August Smartlock kan de Nest Thermostat op 'Thuis' zetten wanneer je de deur van het slot haalt en je huis meteen laten verwarmen of koelen. En wanneer je je deur op slot draait als je weggaat, zet hij je Nest Thermostat op 'Afwezig' om je te helpen energie te besparen.
  • Maar ook werkt Nest met verschillende If This Then That scenario’s, voor nog meer energiebesparing op maat.

Meer informatie?
Wilt u meer te weten komen over hoe u uw lezers kunt adviseren om de komende 12 maanden, tot de volgende Earth Hour, energie te besparen? Lionel Guicherd-Callin, verantwoordelijk voor Product Marketing en Works With Nest, wisselt hier graag met u over van gedachten.

Met vriendelijke groet,
Namens Nest

Pride PR
Laura de Vries & Ivette van der Elst
E: nest@pridepr.nl
T: 071-5680028

Laatste van Nest
Derde generatie Nest Learning Thermostat nu verkrijgbaar in Europa

Nest introduceert Nest Weave, en creëert zo het meest volledige ontwikkelingsplatform voor de connected home

Onderzoek Nest labs: Nederlanders scoren slecht op brandveiligheid voorafgaand aan Nationale Brandpreventieweken
Verstreken tijd: 6 jaar en 132 dagen
Nest contact

Logo Nest

Nest sociaal

Nest tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl