www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 151 dagen geleden)
PR: AxiCom

NFON AG bereidt hotelbranche voor op cloud. Nhospitality oplossing voor efficiënte communicatie

Nhospitality stimuleert digitalisering in hotelaccommodaties van iedere omvang en elk type en ondersteunt optimale inzet van middelen en kosten

> Nhospitality is antwoord op cloudcommunicatiebehoeften in hotelbranche
> Alle gangbare Property Management Systems zijn te koppelen aan Nhospitality
> Nhospitality helpt bij efficiënte en kosteneffectieve inzet van resources
> Nhospitality bedoeld voor hotels en alle andere typen gastenaccommodaties
> Nhospitality speelt in op eis voor meer kostenefficiëntie

NFON AG, toonaangevend wereldwijd leverancier van cloudtelefonieystemen, lanceert Nhospitality. Het bedrijf biedt hiermee een antwoord op de vraag in de hospitalitysector naar efficiënte en punctuele communicatie. Jürgen Städing, Chief Product Officer bij NFON AG: “Nhospitality is een doordacht en modulair product dat uniek is in gebruik voor bijvoorbeeld een hotelier. Het is een echte oplossing door te voorzien in klassiek communicatiebeheer en in de integratie met dienstverlening en Social Guest Relations. Dat biedt enorme voordelen op het gebied van klantenbinding.” Nhospitality is een gecentraliseerde, virtuele en op de hospitalitysector toegespitste middleware-oplossing, die bijvoorbeeld tussen een hotelsysteem (Property Management-systeem) en het NFON-telefoniesysteem communiceert en beschikt over hotelspecifieke functies.

Thorsten Spanka, Sales Director Hospitality bij NFON AG: “Goed functionerende communicatie is een eerste vereiste voor hoogwaardige service. Nhospitality biedt een efficiënte oplossing voor de uiteenlopende eisen van bijvoorbeeld een hotel.” Het eisenprofiel van de hospitalitysector (variërend van hotels en klinieken tot ziekenhuizen) reikt van samenwerking en efficiënte communicatie tot aan omzet en operationele kostenefficiëntie. Städing: “Als enige systeem in de wereld maakt Nhospitality onderscheid tussen administratieve en gastaansluitingen en zijn gebruiksafhankelijke kostenmodellen zoals pay-per-use mogelijk.“

Nhospitality stimuleert de digitalisering in de hospitalitybranche. Ruim tachtig verschillende Property Management-systemen en andere hotelomgevingen (bijvoorbeeld Micros, Protel, Infor en IAC-Box en nog veel meer) zijn met Nhospitality te gebruiken. Met Nhospitality kan een klant de interfaces met High Speed Internet Access (HSIA), tv en andere diensten combineren en zo individuele pakketten creëren voor gasten. Dat zorgt niet alleen voor hogere klanttevredenheid, maar leidt ook tot nieuwe marketingmodellen die de klantenbinding en -werving versterken. Met de functie Call-Center-evaluatie zijn alle gesprekken – intern en extern – te volgen. Daarmee zijn service-units binnen een

hotel beter aan te sturen. Roomservice, techniek en housekeeping zijn daarnaast ook via BYOD bereikbaar. Städing: “Een ander belangrijk en uitstekend onderdeel van Nhospitality is Service Tracking. Een medewerker kan via een mobiel device een kamer de status ‘schoon‘ geven of een wens of klacht van een gast doorgeven. Het voordeel is: efficiëntere tijdbesteding. Alle bijbehorende data worden in de NFON-cloud en het hotelsysteem opgeslagen.“

Een andere functie die de hotelservice verbetert, is de FMC-client van NFON. Iedere medewerker is via WLAN en GSM via een vast telefoonnummer te bereiken. Spanka: “Het hotelmanagement wil dat medewerkers goed mobiel bereikbaar zijn, zodat ze snel kunnen inspelen op wensen van gasten. Juist op dit punt kan het management middelen efficiënt inzetten en aantoonbaar op kosten besparen.”

Nhospitality voorziet in een meertalige wekdienst en vaste tarieven voor gasten. De zeer complete hospitalityoplossing is niet alleen te koppelen aan alle frontoffice-systemen, maar bijvoorbeeld ook stand-alone inzetbaar in studentenhuizen of op iedere andere plek waar een gepersonaliseerde telefoondienst nodig is. Overige diensten zijn onder meer: pakketverrekening voor gasten, voicemail voor medewerkers en gasten, acht talen, doorkiezen, check-in en check-out met oplossing voor klantgegevens, vooraf betalen, vergoedingen en meer.

Het cloudtelefoniesysteem van NFON onderscheidt zich door zijn hoge besparingspotentieel. Er is geen contract nodig en afrekenen gebeurt op basis van gebruikte aansluitingen. De hoge prestaties gelden voor alle eisen van bedrijven, van 2 tot 249.000 medewerkers. NFON biedt meer dan 150 features, automatische updates, eenvoudige bediening, hoge beschikbaarheid en een TÜV-certificering voor spraakkwaliteit. NFON is ‘Made in Germany’.

NFON AG voldoet aan de strengste Duitse eisen op het gebied van beveiliging en dataprotectie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland. Alle activiteiten naast de daadwerkelijke productontwikkeling vinden plaats in Duitsland. Het volledig redundante datacenter bevindt zich ook in Duitsland.

> NB: De producten die gelanceerd worden tijdens CeBIT 2015 zijn onderhevig aan aanpassingen die aansluiten op internationale eisen die gelden buiten Duitsland. Aanpassingen aan producten kunnen het gevolg zijn van wettelijke eisen, gebruiksgemak en lokale verschillen.

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com. Recente persberichten en afbeeldingen zijn te downloaden via newsroom.nfon.com.

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing - Made in Germany - en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken en nog 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.

Mediacontacten

Bureau
LVTPR
Michael Ros / Ruud Poels
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
nfon@lvtpr.nl

Headquarter
NFON AG
Thorsten Wehner
Vice President Public Relations
Leonrodstr. 68
80636 München
Deutschland
+49 89 45 300-110
thorsten.wehner@nfon.com
Laatste van NFON AG
NFON staat psychotherapeuten bij

NFON AG introduceert tweefactorauthenticatie voor hardware

NFON introduceert 2FA voor hardware
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 6 jaar en 151 dagen
NFON AG contact

Logo NFON AG

www.nfon.com/nl
NFON AG sociaal

NFON AG tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS