Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 179 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Parallels werkt met Yola samen om het IT-kanaal white-label Web Presence Services te leveren

Dankzij toonaangevende cloud-gebaseerde oplossing kan het MKB eenvoudig websites met e-commerce, analyse en marketing tools voor elk apparaat bouwen

Apeldoorn / Renton, WA – 20 maart 2015 – Parallels kondigt een samenwerking met Yola aan voor het aanbieden van Web Business Builder - powered by Yola. De samenwerking met Yola - en de geïntegreerde technologiepartners Ecwid en SiteWit - maakt het mogelijk dat partners van Parallels een geïntegreerde set webdiensten aanbieden.

“Web Business Builder geeft onze channel partners een beproefd platform, volledig geïntegreerd met Parallels Automation en Plesk, dat onder eigen label kan worden aangeboden. Het geeft MKB-klanten het ontwikkelingsgemak en de ingebouwde functies die ze nodig hebben om de online business op te zetten”, zegt Alex Danyluk, vice president, Alliances, Parallels.

“Deze samenwerking stelt ons in staat om verder te profiteren van de investering die we in ons Private Label-programma hebben gedaan. We kunnen nu de duizenden dienstverleners bereiken die de organisatie automatiseren met behulp van Parallels”, vult Trevor Harries-Jones, chief executive officer van Yola, aan. “Met het Web Business Builder aanbod kunnen Parallels partners nieuwe omzet genereren. Het zorgt bovendien voor minder klantverloop door een eenvoudig te gebruiken toolset voor het MKB om professionele websites te creëren die nieuwe klanten aantrekken en online verkoop stimuleren - in lijn met de missie van Yola om zaken online te doen.”

Belangrijke kenmerken van de oplossing zijn:
  • Stijlontwerper geeft gebruikers de mogelijkheid om professioneel ogende websites aan te passen, geschikt voor elk apparaat.
  • Websites-aanpassing als premium-service.
  • Volledige integratie van sociale media en publicatie mobiele website met e-commerce-ondersteuning.
  • SEO (Search Engine Optimization) monitoring tools met trefwoordgebruik en gebruiksrapporten.
  • Premium website analytics en ingebouwde marketing tools.
  • AdWord aankoop via SEM  (Search Engine Marketing)Analytics, die de verkoopcampagnes optimaliseert en de kosten voor MKB-ers per klik verlaagt - powered by SiteWit.
  • Volledige integratie van e-commerce tools – powered by Ecwid.
  • End-to-end e-commerce met voorraadbeheer, order tracking en real-time verzending.
“Yola is onderdeel van een groep van SaaS web presence services die zich laat gelden in de consumentenmarkt voor web hosting”, zegt Liam Eagle, analyst, 451 Research. “Deze diensten hebben niet alleen de lat hoger gelegd voor de mogelijkheden om websites te bouwen, maar ze hebben grote invloed gehad op de gebruikersverwachtingen van web presence services. Als gevolg daarvan hebben we de laatste jaren omzetgroei in web presence activiteiten waargenomen dat het gemiddelde van shared webhosting ver overtreft en daarbij in het afgelopen jaar ook aanzienlijke investeringen van buitenaf. Yola is een service vergelijkbaar met de beste web service tools op de markt. Door het aan te bieden aan klanten van serviceproviders, zorgt Parallels dat ze een concurrerend product voor de toonaangevende alternatieven kunnen bieden conform de verwachtingen.”

“We zijn erg blij om deel uit te maken van dit nieuwe Web Business Builder partnership”, stelt Ruslan Fazlyev, chief executive officer, Ecwid. “Een belangrijk aspect van een MKB website is transacties te kunnen doen, maar de meeste klanten denken dat e-commerce lastig is op te zetten. De focus van Ecwid is dit makkelijk te maken door in elk WBB-aanbod de mogelijkheid op te nemen om te ontdekken hoe een online winkel op te bouwen, van Starter tot Premium. Het zal MKB-ers aanzetten over te stappen naar een betaald e-commerce-abonnement via de organische upsell eigenschap van Yola. Dat is een groot pluspunt voor serviceproviders, omdat ze nieuwe inkomsten genereren met weinig marketinginvesteringen.”

“Deze samenwerking bundelt een set van geïntegreerde technologieën die het MKB nodig heeft om een bedrijf online te bouwen”, aldus Ricardo Lasa, chief executive officer, SiteWit. “Door het opnemen van website en online winkel analytics biedt het channel partners van Parallels een competitieve onderscheidende factor. Bovendien biedt het hen een nieuwe bron van inkomsten rond Search Engine Marketing Analytics en AdWord Campaigns – wat zorgt voor meer verkeer naar websites van klanten.”

Meer informatie over Web Business Builder: http://sp.parallels.com/products/web-business-builder/ .

Over Parallels
Parallels biedt het platform voor service providers voor het leveren en verkopen van vooraanstaande cloud-diensten en cross-platform oplossingen aan bedrijven wereldwijd. Parallels - opgericht in 2000 - heeft zich ontwikkeld tot een snelgroeiend softwarebedrijf met meer dan 900 medewerkers in kantoren in Noord-Amerika, Europa, Afrika, Australië en Azië.
Voor meer informatie kunt u terecht op http://sp.parallels.com/, volg ons op Twitter via www.twitter.com/ParallelsCloud of vindt ons leuk op Facebook via www.facebook.com/ParallelsCloud.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055-3663034, e-mail: parallels@influx-pr.com

Parallels is aanwezig op: WHD.global 2015 – 24-26 maart – Europa-Park, Rust (D)
Laatste van Parallels GmbH
Parallels wijzigt naam van Serviceprovider Business Unit in Odin

Parallels Office 365 APS Integratie activeert Microsoft's Cloud Solution Providers
Verstreken tijd: 7 jaar en 179 dagen

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo GrassGreener Europe