www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 146 dagen geleden)
PR: AxiCom

NFON AG presenteert Nmeeting+ – makkelijk starten van webconferenties in de cloud

Grenzeloze communicatie met desktop-sharing vanuit elke HTLM-5-browser. Demonstratie op NFON AG-stand, hal 13, C58.

> Nmeeting+ biedt webgebaseerde controle over web- en HD-audioconferenties
> Nmeeting+ biedt grenzeloze en client-onafhankelijke communicatie
> Eenvoudig kostenmodel voor Nmeeting+

NFON AG, toonaangevend wereldwijd leverancier van cloud-telefoonsystemen, presenteert op CeBIT 2015 (hal 13, stand C58) Nmeeting+. Deze oplossing biedt totale controle over web- en HD-audioconferenties. Max Schroeder, Senior Product Manager bij NFON AG: “Nmeeting+ is een belangrijke uitbreiding voor ad-hocconferentieruimtes en biedt samenwerkingsmogelijkheden direct vanuit de conferentiebesturing van Ncontrol.” Met Nmeeting+ biedt NFON AG nu de mogelijkheid om spontaan een webconferentie te starten binnen een bestaande audioconferentie.

Belangrijk: Nmeeting+ is volledig client-onafhankelijk en platformoverstijgend inzetbaar met behulp van elke HTML-5-browser (Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome en Apple Safari). Deze belangrijke volgende stap in het digitaliseren van de zakelijke communicatie is onderdeel van het cloud-telefoniesysteem van NFON AG. Terwijl Nmeeting+ (beheren van audioconferentie) al kosteloos in NFON AG is opgenomen, is Nmeeting+ ook als extra optie af te nemen door klanten.

De cloud-telefonie-installatie NFON AG beschikt over 150 intelligente functies, is eenvoudig te bedienen en biedt optimale prestaties”, zegt Jürgen Städing, Chief Product Officer van NFON AG. “Nmeeting+ is een gebruiksvriendelijke en intelligente extra optie die de samenwerking in de organisatie sterk vereenvoudigt.” Deelnemers aan Nmeeting+ kunnen bijvoorbeeld zonder client de conferentie volgen. Alleen de initiator van de conferentie heeft een client nodig, die beschikbaar is voor Mac- en voor Windows-systemen.

Nmeeting+ kent een eenvoudig kostenmodel: afrekenen vindt plaats op basis van verbruik met tariefeenheden van vijftien cent per deelnemer per minuut, of een flat fee van vijftien euro per maand. Maximaal 25 deelnemers kunnen gelijktijdig deelnemen aan een Nmeeting+-sessie.

Nmeeting+ is niet alleen te gebruiken op een desktop of notebook, maar ook op een tablet of smartphone. Voordelen voor de deelnemers zijn: tijdsbesparing, lagere reiskosten en meer efficiency op de werkplek. Met de conferentie-oplossing Nmeeting+ kunnen deelnemers elkaar bij intern gebruik ook zien en kan de gespreksleider de conferentie beheren (bijvoorbeeld deelnemers toevoegen of op mute zetten). Nmeeting+ maakt het daarnaast mogelijk om desktops interactief te delen met interne en externe deelnemers. De initiator beheert de conferentie met de client voor Nmeeting+ (presentatie, het beheren van afdeeldingen, whiteboard etc.).

> NB: De producten die gelanceerd worden tijdens CeBIT 2015 zijn onderhevig aan aanpassingen die aansluiten op internationale eisen die gelden buiten Duitsland. Aanpassingen aan producten kunnen het gevolg zijn van wettelijke eisen, gebruiksgemak en lokale verschillen.

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing - Made in Germany - en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken, meer dan 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.

Mediacontacten

Bureau
LVTPR
Michael Ros / Ruud Poels
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
nfon@lvtpr.nl

Headquarter
NFON AG
Thorsten Wehner
Vice President Public Relations
Leonrodstr. 68
80636 München
Deutschland
+49 89 45 300-110
thorsten.wehner@nfon.com
Laatste van NFON AG
NFON staat psychotherapeuten bij

NFON AG introduceert tweefactorauthenticatie voor hardware

NFON introduceert 2FA voor hardware
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 6 jaar en 146 dagen
NFON AG contact

Logo NFON AG

www.nfon.com/nl
NFON AG sociaal

NFON AG tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4