www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1908 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Parallels Office 365 APS Integratie activeert Microsoft's Cloud Solution Providers

Cobweb Solutions lanceert als eerste Microsoft CSP Office 365 via Parallels Automation

Apeldoorn / Renton, WA — 17 maart 2015 Parallels heeft de nieuwste versie van zijn CSP APS (Application Packaging Standard) pakket aangekondigd. Het CSP APS-pakket voor Office 365 biedt Microsoft CSP partners een oplossing voor het automatiseren van de nieuwe klanten die willen instappen, de dienstverlening, het bundelen van aanverwante clouddiensten en het bouwen van een reseller kanaal.

Het Microsoft CSP-programma zal wereldwijd het aantal Microsoft Office 365 resellers verhogen. Het CSP-programma vereist dat deelnemende Microsoft channel partners de volledige Office 365 klantrelatie verzorgen inclusief levering , facturering, ondersteuning en beheer. De bewezen ervaring van Parallels op het gebied van het automatiseren van Microsoft cloud-oplossingen is een belangrijke reden waarom veel CSP-partners Office 365 zullen lanceren middels Parallels Automation.

Met behulp van het Parallels Automation platform hebben partners al meer dan 1,5 miljoen Office 365 en Exchange business class e-mail aansluitingen geleverd,” stelt Alex Danyluk, vice president, Alliances, Parallels.  “Het Microsoft Cloud Solution Provider Program biedt een nieuwe kans voor het Microsoft-kanaal – partners die Parallels Automation implementeren kunnen direct nieuwe Microsoft CSP clouddiensten aanbieden zodra ze beschikbaar zijn.”

De belangrijkste voordelen van de nieuwe CSP APS Integratie:
  • Automatische APS-pakket updates voor de Office 365-API's zodra Microsoft die uitgeeft.
  • Plug-and-play APS-platformintegratie elimineert codering en integratiecomplexiteit en versnelt de doorlooptijd.
  • Mogelijkheid om een breed scala aanvullende add-on diensten en hulpmiddelen te bundelen, alsmede andere diensten zoals Web Hosting, IaaS en SaaS apps zoals beveiliging, backup, mobiel apparaatbeheer, samen met Office 365 voor meer upsell en cross-sell mogelijkheden.
"Parallels heeft sinds de lancering van Office 365 operators en hosters geholpen bij het automatiseren van de dienstverlening", zegt Mark Rice, Operator Cloud Services, Microsoft. "Onze CSP-partners kunnen direct profiteren van de expertise en platformmogelijkheden van Parallels door sneller inkomsten te genereren."

Op dit moment gebruiken meer dan 20 Microsoft CSP-partners Parallels Automation. Eén van die partners, Cobweb Solutions, gebruikt Parallels Automation om meer dan 130.000 Hosted Exchange mailboxen te beheren voor meer dan 6.000 MKB-organisaties.

“Wij gebruiken sinds 2007 Parallels Automation om geïntegreerde oplossingen te creëren die het leven voor onze klanten makkelijk maken”, stelt Julian Dyer, chief technology officer, Cobweb Solutions. "Het Microsoft Cloud Solution Provider Program stelt ons in staat om directe facturering te bieden, gecombineerde aanbiedingen en diensten te verkopen, maar ook het rechtstreeks leveren, beheren en ondersteunen van Microsoft cloudaanbiedingen. Dat is een krachtige impuls voor onze drukke klanten, gericht op groei en stabiliteit.”

Het CSP APS-pakket voor Office 365, beschikbaar in het tweede kwartaal van 2015, vult de bestaande diensten op Parallels Automation aan waaronder: Windows Azure Pack, Microsoft Office 365 Syndication, Microsoft Lync 2013 Hosting Pack en Microsoft Exchange 2013.

Over Parallels
Parallels biedt het platform voor service providers voor het leveren en verkopen van vooraanstaande cloud-diensten en cross-platform oplossingen aan bedrijven wereldwijd. Parallels - opgericht in 2000 - heeft zich ontwikkeld tot een snelgroeiend softwarebedrijf met meer dan 900 medewerkers in kantoren in Noord-Amerika, Europa, Afrika, Australië en Azië.
Voor meer informatie kunt u terecht op http://sp.parallels.com/, volg ons op Twitter via www.twitter.com/ParallelsCloud of vindt ons leuk op Facebook via www.facebook.com/ParallelsCloud.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055-3663034, e-mail: parallels@influx-pr.com
Laatste van Parallels GmbH
Parallels wijzigt naam van Serviceprovider Business Unit in Odin

Parallels werkt met Yola samen om het IT-kanaal white-label Web Presence Services te leveren

Verstreken tijd: 1908 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
Parallels GmbH contact

Logo Parallels GmbH

Parallels GmbH sociaal

Parallels GmbH tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel