www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 143 dagen geleden)
PR: AxiCom

NFON AG combineert duurzaamheid met moderne technologie – Ncloudbox+ met Bluetooth

Apparaat combineert bestaande systeemtelefonie naadloos met innovatieve, virtuele PBX. Te zien op CeBIT 2015, hal 13, C58.

• Bij Duitse bedrijven werken nog met 20 miljoen oude systeemtelefoons
  • Ncloudbox+ ondersteunt gemeenschappelijke UP0- en UP0E-standaard
  • Maximaal vier mobiele apparaten en systeemtelefoons aan te sluiten via Bluetooth-module
  • Gemak systeemtelefoons gecombineerd met smartphone-functies
  • Bescherming van uw investering bij VoIP-migratie

NFON AG, toonaangevend wereldwijd leverancier van cloud-telefoniesystemen, presenteert op CeBIT 2015 (hal 13, stand C58) de in eigen huis ontwikkelde Ncloudbox+. Jürgen Städing, Chief Product Officer van NFON AG: “Er zijn nog steeds ongeveer twintig miljoen systeemtelefoons in gebruik in Duitsland. Een grote hoeveelheid bestaande en bewezen technologie die we nog niet hoeven op te geven. Dit dankzij de Ncloudbox+, waardoor deze technologie nog een paar jaar mee kan op kantoor.” Dankzij de Ncloudbox+ profiteren bedrijven die werken met deze hoogwaardige generatie terminals, van de cloud-gebaseerde PBX-technologie van NFON AG. En ze kunnen een investering in moderne IP-telefonie uitstellen.

Maximaal vier bestaande systeemtoestellen zijn aan te sluiten op de nieuwe, zeer compacte Ncloudbox+, die is verbonden met het Ethernet. De gebruikelijke functies (zoals doorschakelen, wachten of bezet) blijven behouden. De NFON-cloud geeft deze functies automatisch weer. Jürgen Städing: "We combineren duurzaamheid en moderne technologie." Daarnaast staat de '+' in Ncloudbox+ voor een geïntegreerde Bluetooth-interface. Dit maakt het mogelijk maximaal vier mobiele apparaten met Bluetooth aan te sluiten op de Ncloudbox+

"De cloud-gebaseerde PBX van NFON AG biedt slimme functies, is eenvoudig in gebruik, heeft een hoog besparingspotentieel en biedt onbeperkte prestaties", zegt Jürgen Städing. “Bedrijven van twee tot en met 249.000 werknemers profiteren niet alleen intern van deze voordelen, maar ook grensoverschrijdend. Grenzeloosheid op basis van de efficiënte integratie van technologie die de afgelopen decennia is ontwikkeld.” Groot voordeel voor de gebruiker van de Ncloudbox+: de meeste mensen gebruiken hun smartphone-adresboek zowel zakelijk als privé, nu kunnen ze ook met de vaste telefoon op kantoor vanuit dit adresboek bellen.

De UP0-bureautelefoon wordt via de Ncloudbox+ aangesloten op de cloud-gebaseerde NFON-PBX. De Ncloudbox+ sluit de smartphone en de vaste UP0-telefoon op elkaar aan via Bluetooth. Dit werkt onafhankelijk van het besturingssysteem van het mobiele apparaat dankzij de ingebouwde Bluetooth-technologie. Dit maakt het gebruik van adresboeken op smartphones, pc’s, notebooks, laptops en tablets eenvoudig. Het comfort van bestaande systeemtelefoons wordt gecombineerd met de functionaliteit van mobiele telefoons die mensen gewend zijn. Tegelijkertijd is dit een investeringsbescherming bij migratie naar VoIP. Daarnaast ziet de gebruiker de naam van de contactpersoon op het display van de systeemtelefoon – dit geldt ook voor inkomende gesprekken. Hierdoor krijgt de gebruiker het gevoel te bellen met een smartphone. Als een telefoonnummer met naam in zijn smartphone is opgeslagen, dan geeft de vaste telefoon deze naam weer op het display.

Jürgen Städing: “Op de planning van NFON AG voor dit jaar staat nog het toevoegen van de mogelijkheid om een telefoongesprek te voeren met de smartphone via de vaste telefoon en omgekeerd.” De geïntegreerde Bluetooth-interface werkt met de Bluetooth-standaard 2.0.

Ook het kwaliteitskeurmerk ‘Made in Germany' speelt een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de Ncloudbox+ bij NFON AG. De Ncloudbox+ is voor honderd procent ontwikkeld en geproduceerd in Duitsland. Martin Czermin, Chief Executive Officer van NFON AG: “Als wereldwijd marktleider in cloud-gebaseerde telefoniesystemen, nemen we onze verantwoordelijkheid als het gaat om de hoogste kwaliteitsnormen. Gezien onze focus op kwaliteit zagen wij het keurmerk ‘Made in Germany’ en het volledig produceren van de Ncloudbox+ in Duitsland als een plicht ten opzichte van onze klanten.”

NFON AG is onderhevig aan de strenge Duitse veiligheids- en privacystandaarden. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland en het bedrijf levert alle diensten, inclusief de productontwikkeling, vanuit Duitsland. Daarnaast staan alle redundante, high-performance datacentra van NFON AG in Duitsland.

> NB: De producten die gelanceerd worden tijdens CeBIT 2015 zijn onderhevig aan aanpassingen die aansluiten op internationale eisen die gelden buiten Duitsland. Aanpassingen aan producten kunnen het gevolg zijn van wettelijke eisen, gebruiksgemak en lokale verschillen.

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com. Recente persberichten en afbeeldingen zijn te downloaden via newsroom.nfon.com.

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing - Made in Germany - en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken en nog 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.

Mediacontacten

Bureau
LVTPR
Michael Ros / Ruud Poels
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
nfon@lvtpr.nl

Headquarter
NFON AG
Thorsten Wehner
Vice President Public Relations
Leonrodstr. 68
80636 München
Deutschland
+49 89 45 300-110
thorsten.wehner@nfon.com

Laatste van NFON AG
NFON staat psychotherapeuten bij

NFON AG introduceert tweefactorauthenticatie voor hardware

NFON introduceert 2FA voor hardware
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 6 jaar en 143 dagen
NFON AG contact

Logo NFON AG

www.nfon.com/nl
NFON AG sociaal

NFON AG tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS