www.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 125 dagen geleden)

Onderzoek IT-Matchmaker: “Hoe tevreden is de Financial met zijn financiële software”

“Financiële software: tevredenheid, voordelen en vooruitzichten”

Zoetermeer, 11 maart 2015:  IT-Matchmaker, het onderzoeks- en adviesbureau dat organisaties ondersteunt in het complexe proces van software selectie, implementatie en optimalisatie, start in aanloop naar de 4e editie van Financial Systems, het jaarlijkse evenement dat een compleet overzicht biedt van de Nederlandse markt voor IT-toepassingen en diensten bestemd voor financiële professional, een onderzoek naar de ervaringen van de financiële professional m.b.t. hun software.

Hoe tevreden zijn gebruikers met hun financiële software oplossing (d.w.z. boekhoudsoftware, BI/CPM oplossing, en software voor verwerking digitale facturen en documenten) ? Welke voordelen biedt de inzet van een financiële software oplossing hen? Hoe ontwikkelt de software inzet en –markt zich?

Deze vragen staan centraal in het door IT-Matchmaker georganiseerde onderzoek “Financiële software in de Praktijk: Gebruikerstevredenheid, Voordelen en Vooruitzichten”. Het onderzoek wordt dit jaar voor het eerst  georganiseerd, in navolging van haar grotere zus “ERP in de Praktijk: Gebruikerstevredenheid, voordelen en vooruitzichten”. Gebruikers van  financiële software worden tot eind april uitgenodigd om hun software oplossing en -leverancier te beoordelen. Onderwerpen waarop gebruikers kunnen beoordelen zijn onder andere de prijs/kwaliteitverhouding van het systeem, de dienstverlening tijdens de selectie en implementatie, maar ook de verwachtte en werkelijk gerealiseerde voordelen van het systeem.

DOEL VAN HET ONDERZOEK
Het onderzoek heeft tot doel, om een realistisch beeld te geven in hoeverre de eisen en verwachtingen die gebruikers van de oplossingen hebben, overeenkomen met hetgeen aangeboden wordt door zowel de oplossingen zelf als de leveranciers. Het gaat daarbij niet zozeer om enkel functionele en technische aspecten, maar juist in het bijzonder om de algemene ondersteuning van de bedrijfsprocessen en –strategie door de betreffende oplossing.

Naast een onderlinge vergelijking van systemen, biedt het onderzoek gebruikers de mogelijkheid, om aan de leveranciers concrete aandachts- en verbeterpunten mee te geven. Het onderzoek biedt hiermee niet alleen een bron van informatie voor diegene die aan de vooravond staan van de aanschaf van een dergelijke oplossing, maar biedt ook een uitgelezen mogelijk voor leveranciers om hun productportfolio nog beter aan te laten sluiten bij de wensen van de klant.

DEELNAME

De online vragenlijst treft u hier aan. Het invullen van de vragenlijst duurt ca. 10 tot maximaal 15 minuten.

Alle deelnemers ontvangen aan het einde van het onderzoek als dank voor hun deelname de onderzoeksresultaten, inclusief een detailoverzicht van de softwaremarkt. De deelnemers worden ook van harte uitgenodigd om hun onderzoeksrapport persoonlijk af te halen tijdens het evenement Financial Systems, 21 mei aanstaande in NBC Nieuwegein. Tot slot kunnen de deelnemers zich ook aanmelden voor één van de Guided Tours tijdens dit evenement. Meer informatie hierover treft u aan op onze website.

Noot voor de redactie

IT-Matchmaker is het Europese onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van software selectie, implementatie en optimalisatie. Wij ontzorgen organisaties bij het selecteren en implementeren van bedrijfssoftware.

Ons online platform, dat wij hierbij  aanbieden aan onze klanten, gaat hierbij verder dan vergelijkbare selectie platforms en/of software selectie keuzehulpen. Als enige bieden wij een keuzehulp welke gebaseerd is op een wetenschappelijk gefundeerd model én de unieke mogelijkheid biedt om het programma van eisen online uit te zetten bij die software leveranciers  welke het best passen bij de zoekcriteria.

Wij ondersteunen onze klanten in alle kritische fasen van hun software selectie project – van het uitvoeren van een marktanalyse o.b.v. uw eisen via een (online) aanbesteding en transparante, objectieve vergelijking, tot en met een soepele implementatie. 100% leveranciersonafhankelijk!

Meer informatie:
IT-Matchmaker.nl
Koraalrood 153
2718SB Zoetermeer
T: 084 – 003 2545
 E: info@it-matchmaker.nl
W: http://www.itmatchmaker.nl
Laatste van IT-Matchmaker Nederland

Unlock the power of technology: Guided Tours op Financial Systems 2014

Hoe tevreden zijn de ERP gebruikers met hun ERP oplossing?
Verstreken tijd: 5 jaar en 125 dagen
IT-Matchmaker .. contact

Logo IT-Matchmaker Nederland

V. van der Biezen
  info@it-matchmaker.nl
  www.itmatchmaker.nl
IT-Matchmaker .. sociaal

IT-Matchmaker .. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4