www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

VMware introduceert vCloud for NFV met Integrated OpenStack

- VMware vCloud for NFV helpt CSP’s kosten te besparen en time-to-market te versnellen
- VMware biedt CSP’s een snel, eenvoudig pad naar OpenStack-adoptie

Mobile World Congress / Barcelona, 3 maart 2015 - VMware, Inc. (NYSE: VMW), wereldwijd leider in virtualisatie en cloud-infrastructuur, komt met VMware vCloud for NFV, een geïntegreerd Network Functions Virtualization (NFV)-platform. Hierbij worden de bewezen gevirtualiseerde compute-, networking-, storage- en management-oplossingen van VMware gecombineerd met Integrated OpenStack-support. VMware vCloud for NFV wordt ondersteund door meer dan 40 verschillende virtuele netwerkfuncties (VNF’s) van meer dan 30 leveranciers. Het is het enige platform waarbij verschillende VNF’s van meerdere leveranciers naast elkaar kunnen draaien op hetzelfde unified platform voor de cloud. Met vCloud for NFV kunnen communication service providers (CSP’s) NFV-oplossingen implementeren binnen een productieomgeving op een bewezen platform. Hierdoor kan de time to market voor nieuwe, onderscheidende diensten worden verkort en kunnen kosten worden bespaard.

Tijdens Mobile World Congress verzorgt VMware CEO Pat Gelsinger een keynote getiteld ‘The New Mobile Identity’ op woensdag 4 maart van 9.15 – 10.45 uur in Hall 4, Auditorium 1.

CSP’s hebben wereldwijd te maken met dalende marges en een grote behoefte hun diensten sneller te vernieuwen, waarbij ze NFV omarmen om hun core network flexibeler en efficiënter te maken. VMware werkt samen met CSP’s om NFV-functies te leveren. Het VMware vCloud NFV-platform omvat virtualisatieoplossing VMware vSphere, netwerkvirtualisatieplatform VMware NSX, software-defined storage die storage CapEx en OpEx verlaagt, en cloud-managementoplossing VMware vRealize Operations. Het platform biedt ook volledige OpenStack-compatibiliteit dankzij VMware Integrated OpenStack.

“Vodafone koos infrastructuurvirtualisatie van VMware voor onze initiële Telco Cloud-services en sindsdien zijn verschillende van die diensten succesvol in productie genomen”, zegt Kevin Salvadori, Director of Group Technology Strategy and Operations, Vodafone Group. "VMware heeft de NFV-oplossing die in productie kon worden genomen binnen de verschillende workloads die voor ons van belang zijn. Hierdoor waren we in staat onze time-to-market voor nieuwe mogelijkheden te versnellen.”

VMware biedt snel en eenvoudig pad naar OpenStack
VMware vCloud for NFV bevat VMware Integrated OpenStack, de volledig geteste en ondersteunde OpenStack-distributie van VMware. VMware Integrated OpenStack biedt een snelle route naar service-innovatie doordat het de flexibiliteit van OpenStack combineert met de robuustheid en volwassenheid van VMware’s portfolio compute-, netwerk-, storage- en beheercomponenten. Met VMware vCloud for NFV kunnen CSP’s gefaseerd overstappen op OpenStack. VMware helpt CSP’s meer waarde te halen uit OpenStack naarmate het framework evolueert. Hierdoor kunnen diensten sneller vernieuwen en meer kosten worden bespaard. Het vCloud for NFV-platform is per direct beschikbaar, waarbij VMware Integrated OpenStack naar verwachting in het eerste kwartaal van 2015 op het platform beschikbaar komt.

Over VMware
VMware in leider in cloud-infrastructuur en business-mobiliteit. De oplossingen zijn gebouwd op VMware's virtualisatietechnologie en bieden een nieuw IT-model dat flexibel, gebruiksklaar en veilig is. Klanten zijn in staat sneller te innoveren, doordat zij elke applicatie vlug kunnen ontwikkelen, automatisch kunnen leveren en veilig kunnen gebruiken. VMware behaalde in 2014 een jaaromzet van 6,0 miljard dollar en heeft meer dan 500.000 klanten. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld en kan online worden gevonden op www.vmware.com/nl.

VMware
Marcel Leenhouts
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: mleenhouts(at)vmware.com

Whizpr
Winnie Silvertand/Renée Rijken
E-mail: vmware(at)whizpr.nl
Eerder van VMware Nederland
5 nov 2019 VMware kondigt innovaties aan tijdens VMworld 2019 Europe

4 dec 2018 VMware biedt ‘As-A-Service-model’ voor lokale datacenters met nieuwe oplossingen voor AWS Outposts

6 nov 2018 VMware en AWS versnellen wereldwijde uitrol van VMware Cloud on AWS

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl