www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nl
Datum: (5 jaar en 163 dagen geleden)

Product informatie of Content marketing?

Helmond 27 februari 2015 – Desk content marketing is het eerste Nederlandse software bedrijf dat een Communication Resource Planning (CRP) platform heeft ontwikkeld, één geïntegreerd software systeem, genaamd DESK.

De basis voor uw verkoop is de snelheid waarmee u kunt communiceren met uw klanten. Bent u ook nog veel, zo niet te veel tijd, kwijt met het telkens maar vernieuwen en beheren van product informatie ten behoeve van uw webshops, websites, catalogi, folders e.d.? Dan herkent u zich wellicht in de contentspaghetti hoe het beheer van product informatie, media assets (m.n. foto's) en het vervaardigen van publicaties in veel organisaties nog is georganiseerd. Een proces met veel verschillende software tools, partijen en handmatige werkzaamheden. Het tijdig inzetten van uw content ten behoeve van marketing is zo beslist geen eenvoudige klus.

Kan Content Marketing toch eenvoudig, snel en efficiënt? Waarbij uw  informatie automatisch ook direct goed zichtbaar is in alle kanalen (tablets, instore screens, etc...?)

DESK levert het fundament voor omni-channel strategie en maakt content marketing mogelijk, zodat de dienstverlening en productbeleving naar klanten toe kan worden verhoogd.
  • Product informatie aanleggen, verrijken en onderhouden (PIM-module);
  • Met aansluitmogelijkheden op ERP systemen en Data Pools zoals Icecat voor het ontvangen van basis product informatie (Data Acquistion-module);
  • Media assets (lees: foto’s e.d.) automatisch matchen met uw product informatie en uitvoerkanaal (DAM-module), zodat de relatie tussen uw product informatie en digitale assets is gewaarborgd;
  • Marketing informatie publiceren naar webshops, websites, email en andere platformen (Marketing Automation-module);
  • Print en tablet publicaties vervaardigen, geheel in eigen huis en volledig geautomatiseerd (PMS-module);
  • Persoonlijk communiceren met uw klanten, in volume, door eenvoudig aan te sluiten op CRM/ERP systemen voor het ontvangen van klanten informatie (Persoonlijke Communicatie-module).
DESK levert een aanzienlijk kortere time-to-market, forse besparingen en efficiënter werken op met meer omzet, doordat sneller ingespeeld kan worden op de ontwikkelingen in de markt. Met DESK, een volledig geïntegreerd platform, wordt Content Marketing echt simpel. Snel en eenvoudig  product-marketing informatie verzamelen, verrijken en distribueren naar marketing & sales kanalen zoals e-commerce, web, e-mail, mobile, point-of-sale, print en persoonlijke communicatie. Vele klanten gingen u voor en onderschrijven deze voordelen.

Over Desk content marketing
'Desk content marketing' heeft in nauwe samenwerking met haar klanten meer dan 20 jaar specifieke ervaring, kennis en expertise in haar software geïnvesteerd. Anders dan anderen richten wij ons als ontwikkelbedrijf op de integratie van functionaliteit voor de gehele productieketen. Ons motto hierbij is: content marketing kan eenvoudiger en dient voor elke organisatie bereikbaar te zijn!

DESK  is innovatieve ‘new generation software’ en groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaarsnel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk.

Optimaliseer uw time-to-market processen met DESK en gun uw organisatie ook minder kosten en meer omzet. Kijk op www.deskcontentmarketing.nl voor meer informatie en neem contact met ons op voor een demo of proof-of-concept.

Contact Desk content marketing:
Wim van der Linden, telefoon +31 (0)492 474 030,
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl

Desk®, made in Holland
Laatste van Desk content marketing
DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

DESK wint Digital Content Management Award

Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Verstreken tijd: 5 jaar en 163 dagen
Desk content m.. contact

Logo Desk content marketing

Desk content m.. sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy