www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (6 jaar en 34 dagen geleden)
PR: LEWIS

HP en Progress bieden gezamenlijk hybride cloud-oplossingen

Progress Rollbase is "Helion Ready", waardoor zakelijke gebruikers snel en eenvoudig cloud-gebaseerde apps kunnen bouwen

Progress (NASDAQ:PRGS) heeft bekend gemaakt dat het Rollbase® rapid application development (RAD)-platform "Helion Ready" gecertificeerd is. Vanaf nu kan het platform ingezet worden bij HP's distributie van OpenStack. De combinatie van het Rollbase-platform met het HP Helion OpenStack-project, biedt organisaties een hybride cloud-oplossing die flexibiliteit, IT-beveiliging en -beheer biedt. Tegelijkertijd kunnen ontwikkelaars eenvoudig en snel applicaties ontwikkelen (RAD) en uitrollen.

Met de "Helion Ready"-certificering profiteert het wereldwijde ecosysteem van Progress van de naadloze integratie van schaalbare infrastructuur, computing en opslag resources. Dit heeft het ecosysteem, bestaande uit miljoenen ontwikkelaars, ISV's en eindgebruikers, nodig om applicaties te verbeteren en verder uit te breiden. De gebruikers kunnen hun applicaties en gebruikersdata verder beheren en beveiligen ten behoeve van de compliance en hun applicaties uitrollen naar meerdere clouds, wat leidt tot betere prestaties en snellere responstijden.

De beschikbaarheid van Progress Rollbase binnen HP Helion helpt bedrijven zich te richten op één van de belangrijkste uitdagingen waarmee zij te maken hebben: een snellere time-to-market voor nieuwe toepassingen. Het RAD-platform van Rollbase stelt gebruikers in staat om gebruik te maken van de geavanceerde, grafisch aantrekkelijke "drag and drop" user interface. Hiermee kunnen zij zeer eenvoudig apps creëren van dezelfde kwaliteit als populaire consumenten-apps.

"Door de hoge snelheid waarmee nieuwe spelers op de markt komen, moeten bedrijven blijven vernieuwen. Maar als applicaties worden ontwikkeld met behulp van traditionele instrumenten, moeten we er rekening mee houden dat de markt al lang vele stappen verder is op het moment dat de applicatie gereed is", zegt Karen Tegan Padir, president, Application Development & Deployment Business Unit, bij Progress Software. "De beschikbaarheid van Rollbase binnen HP Helion zorgt voor een sterke verandering. Het geeft bedrijven de mogelijkheid om applicaties die belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de organsiatie snel te bouwen, te implementeren en te beheren om zo een gelijke tred houden met de behoeften van het bedrijf en haar klanten."

"De toevoeging van Progress en haar ecosysteem met miljoenen ontwikkelaars, ISV's en eindgebruikers is een belangrijke ontwikkeling voor HP Helion," zei Bobby Patrick, Chief Marketing Officer, bij HP Cloud. "HP en Progress ondersteunen op deze manier gezamenlijk CIO's bij het inzetten van cloud computing, doordat hun ontwikkelaars meer tijd hebben om code te ontwikkelen en minder tijd hoeven te besteden aan het zorgen maken over de infrastructuur resources. Ondertussen hebben zij ook nog de volledige controle over de gevoelige bedrijfsdata."

Het Rollbase-platform is uitvoerig getest en geïnstalleerd binnen het Helion OpenStack-project om te garanderen dat klanten gebruik kunnen maken van alle mogelijkheden van de architectuur, zonder beperking op de prestaties van applicaties of de schaalbaarheid.

Progress and Rollbase are trademarks or registered trademarks of Progress Software Corporation or one of its subsidiaries or affiliates. Any other names contained herein may be trademarks of their respective owners.
Laatste van Progress Software BV
Progress kondigt NativeScript 2.0 aan voor native mobile app development met Angular 2

Progress introduceert DigitalFactory met nieuwe digital transformation-oplossingen

Onderzoek Progress: de trends onder .NET-ontwikkelaars