www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (6 jaar en 85 dagen geleden)
PR: MCS PR

Xerox presenteert customer care innovaties op CCW 2015

Tilburg, 17 februari 2015 – Xerox zal tijdens de Call Center World (CCW) in Berlijn op 24, 25 en 26 februari haar portfolio presenteren op het gebied van customer care. CCW is de grootste Europese beurs op dit gebied met meer dan 250 exposanten uit 15 landen.

Xerox toont in hal 4, stand F10/G 9 een uitgebreide reeks innovaties voor callcenters. Zo laat zij bezoekers kennis maken met Virtual Agent, een self-care tool die klanten voortdurend analyseert, zodat elke interactie met de klant beter is dan de vorige. De Virtual Agent gaat verder dan het zoeken op keywords en helpt een optimale klantbeleving te realiseren. Daarnaast laat Xerox Agent IQ zien. De Agent IQ maakt gebruik van geavanceerde machine learning technieken en realtime data analyses om nauwkeurig het probleem van de klant te identificeren en de best passende oplossing te kunnen aanbieden.

Ook de recent gelanceerde FreeRoam-oplossing wordt gedemonstreerd. Deze software biedt callcenter agents de mogelijkheid om klanten door middel van virtuele simulaties te laten meekijken naar de onderdelen van een device waar zij problemen mee of juist interesse in hebben.

Doug Overton, Head of Consulting & Analysis bij WDS, dochteronderneming van Xerox, geeft op 26 februari van 13.30 – 16.30 uur een workshop. Tijdens deze workshop gaat Overton in op de rol van het contactcenter vandaag de dag en op de belangrijkste inzichten uit data die vergaard worden uit de contactmomenten met klanten gedurende hun customer journey. Daarbij behandelt hij niet alleen de praktische aspecten over hoe tot deze inzichten te komen, maar ook de belangrijkste technologische en procesmatige aspecten.

-xxx-

Over Xerox
Xerox is een wereldwijde zakelijke dienstverlener op het gebied van technologie en document management. Het bedrijf helpt organisaties te transformeren bij de manier waarop zij informatie beheren en hun bedrijfsprocessen managen. Het hoofdkantoor van Xerox is gevestigd in Norwalk, Connecticut in de Verenigde Staten. Meer dan 140.000 Xerox-medewerkers bedienen dagelijks klanten in 180 landen en bieden dienstverlening, printapparatuur en software voor commerciële organisaties en overheidsinstellingen. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk.

XEROX®, XEROX, DocuShare® en ConnectKeyTM zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------

Bijschrift bij afbeelding: Callcenter agent bij Xerox

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Lieke Schalke +31 (0)6 1334 3444, lieke.schalke@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Ingeborg Schrijver +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
Wilco van Bezooijen benoemd tot algemeen directeur van Xerox Nederland

Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management
Verstreken tijd: 6 jaar en 85 dagen

Logo MCS PR
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor