www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (1937 dagen geleden)

Dataplace wint Europese Openbare Aanbesteding datacenterdiensten van een grote Nederlandse overheidsorganisatie

Alblasserdam, 16 februari 2015: Dataplace, het grootste regionale carrier neutrale datacenter van Nederland heeft onlangs een Europese Openbare Aanbesteding voor het leveren van hoogstaande datacenterdiensten aan een grote Nederlandse overheidsorganisatie gewonnen. De inhuizing van de ICT apparatuur van deze overheidsorganisatie is onlangs naar ieders tevredenheid afgerond. De overheidsorganisatie, die vanuit haar beleid anoniem wenst te blijven, maakte al gebruik van een datacenter en heeft in de aanbestedingsprocedure de uitwijklocatie voor een active-active omgeving op de markt gebracht. Dataplace kwam als beste inschrijving, zowel op het gebied van kwaliteit als prijs, uit de bus. De dienstverlening aan de overheidsorganisatie bestaat uit het leveren van een private suite.

Dataplace is trots op het winnen van de Europese Openbare Aanbesteding van deze proactieve en zeer gerenommeerde partij. “Door het winnen van deze aanbesteding laat dataplace zien de beste prijs- kwaliteitsverhouding in de markt te kunnen bieden als het gaat om de outhousing van ICT apparatuur aan een professioneel datacenter. Dataplace is het eerste regionale datacenter in Nederland dat een aanbestedingsprocedure van deze omvang weet te winnen. We zijn erg blij met deze klant en hopen ze jaren naar ieders tevredenheid te kunnen helpen”, aldus Gerben van der Veen, Algemeen Directeur van dataplace.

Fons de Jong, projectleider bij de klant voegt daar aan toe: “Tijdens onze Europese aanbestedingsprocedure kregen wij te maken met een inschrijving van een regionaal datacenter. Na het doorlopen van het aanbestedingsproces kwam dataplace als beste uit de bus op basis van kwaliteit en prijs. Tijdens de opleveringsfase van de dienstverlening werden wij positief verrast door de proactieve houding van het personeel van dataplace.”

Het migratieteam ontvangt de symbolische sleutel van de opgeleverde private suite

Over dataplace
Dataplace bestaat sinds 2010 en is een modern regionaal TIER III datacenter in Alblasserdam (Zuid-Holland) dat volledig redundant en energiezuinig is ingericht. Het datacenter is carrier-neutraal en wordt ontsloten door een diversiteit aan carriers. Naast de ISO 9001:2008, 14001:2004 en 27001:2013 certificering beschikt het datacenter tevens over een BORG4 certificering.  Inmiddels maken vele IT gerelateerde ondernemingen, overheidsinstellingen en beursgenoteerde bedrijven gebruik van de dienstverlening van Dataplace. Voor meer informatie: www.dataplace.eu.
Laatste van Dataplace
DATAPLACE OPENT HYPERMODERN DATACENTER IN METROPOOL AMSTERDAM

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

DATAPLACE BOUWT HYPERMODERN DATACENTER IN HOOFDDORP
Verstreken tijd: 1937 dagen
Dataplace contact

Logo Dataplace

+31 (0)88 - 32 827 52
  sales@dataplace.com
  dataplace.com
Dataplace sociaal

Dataplace tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel