www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor introduceert cloud PLM-oplossing voor productiebedrijven

Barneveld, 16 februari 2015 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, kondigt een nieuwe PLM-oplossing aan genaamd ‘Infor Product Lifecycle Management (PLM) Accelerate, powered by Aras’. De oplossing wordt in samenwerking met Aras geleverd en werd aanvankelijk op Inforum 2014 gelanceerd als Infor PLM Innovator. De nieuwe PLM-oplossing levert een grote toegevoegde waarde voor klanten in de auto-industrie, industriële fabricage, high-tech, luchtvaartsector en defensie. Infor PLM Accelerate biedt klanten een op Infor gebaseerde gebruikerservaring en is beschikbaar voor zowel on-premise als private cloud (single-tenant) implementaties.

"Productiebedrijven kunnen profiteren van een uiterst schaalbare PLM-oplossing die zakelijke gebruikers een volledig assortiment van diensten aanbiedt, waarmee ze kunnen voldoen aan hun unieke behoeften rondom productontwikkeling," zegt Kenneth Amann, Executive Consultant, CIMdata, Inc. "Infor heeft een PLM-suite ontwikkeld met een uitgebreide geïntegreerde omgeving, die zowel tijd als geld bespaard."

De nieuwste versie biedt een veelzijdige, uiterst schaalbare, flexibele en veilige PLM-oplossing. Infor PLM Accelerate is ontworpen om zich gemakkelijk aan te passen aan de unieke zakelijke praktijk van productiebedrijven. De oplossing gaat verder dan de mogelijkheden van standalone producten om de gehele levenscyclus van het product te verenigen voor een enkele weergave van de waarheid, zodat gebruikers het proces kunnen beheren van ideevorming tot productie door middel van distributie.

"Het beheren van de levenscyclus van een product kan een grote uitdaging zijn voor de snel verschuivende maakindustrie. Het stroomlijnen van processen en tegelijkertijd de waarborging van kwaliteit en consistentie zijn grote zorgen. Infor PLM Accelerate is ontworpen met deze uitdagingen in het achterhoofd en biedt een meer holistische benadering om de behoeften van iedere unieke organisatie te schalen en te voldoen," zegt Nathalie Regniers, industry strategy director, Product Lifecycle Management, Infor. "De oplossing is beschikbaar als on-premise en private cloud single-tenant implementatie om een verdere flexibiliteit toe te voegen aan de levenscyclus van het product."

Infor PLM Accelerate bevat een enkelvoudig web framework met een open architectuur. Deze geavanceerde aanpak levert een uitgebreide PLM-oplossings-suite om processen over de gehele organisatie en de supply chain te beheren. De gebruikersinterface bevat een drag & drop functie om een flexibele laag te bieden die nodig is voor unieke industriële aanpassingen. Infor PLM Accelerate maakt gebruik van compliance-grade beveiliging om intellectueel eigendom te beschermen door middel van aanpasbare toestemmingen, authenticatie en toegangscontrole. De oplossing kan zowel op als uitschalen om organisaties van iedere omvang en compliance-behoefte te ondersteunen, waaronder het beheer van petabytes van complexe  computer aided design (CAD)-data.

Infor PLM Accelerate kan geïntegreerd worden met Infor en non-Infor enterprise resource planning (ERP) oplossingen via Infor ION, een middleware oplossing.
Tags bij dit bericht