www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 181 dagen geleden)

Time-to-market van Kijkshop actiefolders van weken naar enkele dagen met Desk

Helmond, 3 februari 2014 – Met Desk, een PIM/DAM oplossing met publicatie mogelijkheden, is de time-to-market van de actiefolders zeer drastisch teruggebracht voor Kijkshop, een retailorganisatie met meer dan 100 vestigingen in Nederland met een assortiment van non-food artikelen. Productie kan nu ook geheel in eigen huis waarmee de externe opmaakkosten zijn geëlimineerd.

Een website is een passief kanaal. De klant moet het initiatief nemen. Een folder is een communicatiemiddel waarmee de marketing op dit initiatief invloed kan uitoefenen. Voor een retailorganisatie is het van belang om snel op de markt te kunnen inspelen, met scherpe prijzen. Korte doorlooptijden met de mogelijkheid van last minute wijzigingen zijn daarbij essentieel. Maar helaas is dit vaak niet mogelijk. Vanwege hoge productiekosten wordt ook nog vaak besloten om minder te doen. Dit is voor Kijkshop met Desk nu geheel anders.
  • Kijkshop heeft meer dan 20.000 productvarianten en brengt wekelijks actiefolders uit.
  • Desk is aangesloten op SAP en Icecat voor het ontvangen van de basis product informatie. Via een uitgekiende workflow worden de producten door medewerkers voorzien van marketingteksten en beeldmateriaal.
  • Marketing maakt in SAP de promotie aan met de artikelen en geeft daarbij aan waar het artikel in de actiefolder moet komen.
  • De actiefolder wordt automatisch opgemaakt en marketing krijgt een PDF exemplaar.
  • Wijzigingen in de actiefolder aangaande artikelen, prijzen en artikelposities worden in SAP en door marketing doorgevoerd. Zij zijn volledig in control.
De folder kan met volledige creatieve vrijheid ontworpen worden voor een maximale attentie. Met analysemogelijkheden van verkoopresultaten gerelateerd aan de positie van het artikel in de folder krijgt marketing een krachtig tool voor optimalisatie in handen.

Kijkshop
Robin Tichler, COO a.i. van Kijkshop, is enthousiast over Desk. “Desk heeft ons de mogelijkheid gegeven om de productie van actiefolders zeer sterk te verbeteren met lagere kosten. Zelfs boven verwachting.”

Desk platform
“Kijkshop heeft met de implementatie van het Desk platform een basis gelegd voor het optimaliseren en uitbouwen van haar communicatie in alle beschikbare kanalen. Verhoging van de Customer Service en Experience,” aldus Wim van der Linden directeur van Desk content marketing. “Dit wordt o.a. bereikt door de mogelijkheden van Desk, het flexibele data model, de koppelingsmogelijkheden van verschillende bronnen, de publicatie mogelijkheden en de workflow die het proces ondersteunt en -one single source of truth-.”

Over Desk content marketing
Desk content marketing, een Nederlandse producent van een Communication Resource Planning (CRP) systeem onder de productnaam Desk. De basis voor uw content marketing. Een platform waarmee u zeer efficiënt product informatie kunt aanleggen, verrijken en onderhouden (PIM). Met geïntegreerde media asset management functionaliteit (DAM) zodat u makkelijk de relatie tussen uw product informatie en digitale assets kunt waarborgen. Maar ook uw relaties eenvoudig kunt voorzien van de juiste marketing middelen. En met vergaande geïntegreerde publicatie mogelijkheden (PMS).

Voor het ontvangen van basis informatie is Desk eenvoudig aan te sluiten op externe systemen. Maar ook voor het onderhouden van deze externe databronnen t.b.v. uw partners. Vanuit Desk kan gepubliceerd worden naar website -, email- en andere platformen. Print en tablet publicaties kunt u snel, efficiënt en vergaand tot geheel geautomatiseerd in eigen huis vervaardigen (marketing automation).

Desk, het fundament van omni channel strategie. Verhoging van de Customer Service en Experience. Versnellen van de time-to-market en het realiseren van forse besparingen. Efficiënter werken en sneller in staat zijn om in te spelen op marktontwikkelingen. Distribueren/publiceren naar alle marketing & sales kanalen  en daardoor sneller veel meer producten verkopen.

Desk content marketing heeft dezelfde kennis en knowhow als de grote softwareleveranciers, maar wij doen het anders. Ons doel: content marketing eenvoudig en bereikbaar!

Desk, een ‘nieuwe generatie software’. Groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaarsnel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk. Voor meer informatie deskcontentmarketing.nl

Contact Desk content marketing
Wim van der Linden, telefoon +31 (0)492 474030,
Email: w.vanderlinden@deskcontentmarketing.nl
Laatste van Desk content marketing
DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

DESK wint Digital Content Management Award

Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Verstreken tijd: 6 jaar en 181 dagen
Desk content m.. contact

Logo Desk content marketing

Desk content m.. sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV