www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (7 jaar en 125 dagen geleden)

Cloud provider IS Group breidt Desktop propositie uit met acquisitie RDC Xtended

IS (internedservices) Group, Nederlands marktleider in cloud computing en IT services neemt desktop en applicatie provider RDC Xtended over. Dit innovatieve bedrijf - een dochteronderneming van RDC Group - biedt een volwaardig portfolio van werkplek- en business applicaties uit de cloud. “Met deze overname breiden wij onze leidende positie in de markt verder uit. De innovatieve propositie van RDC Xtended en het complete portfolio van met name financiële en HR applicaties betekent een sterke uitbreiding van onze hosted desktop propositie DeskHub welke wij in 2014 al met meer dan 80% hebben laten groeien” aldus Jan Willem des Tombe, chief executive officer van IS Group.

Toegevoegde waarde
De ondernemingen gaan na een migratieperiode verder vanuit het kantoor van IS Group in Purmerend en onder de naam IS Group. De dagelijkse leiding blijft ongewijzigd in handen van directeuren Jan Willem des Tombe en Arjan Steevels. Met de acquisitie van RDC Xtended versterkt IS Group haar positie in de Nederlandse markt en bouwt zij haar aandeel in de Desktop-as-a-Service markt verder uit. De DeskHub™ solution van IS Group wordt verrijkt met de werkplek- en business applicaties van RDC Xtended en de capaciteit van het onderliggende platform wordt sterkt uitgebreid. De klanten en partners van RDC Xtended kunnen dankzij de krachtenbundeling gebruikmaken van de HyperGrid™ (hybride cloud computing platform) en CrossNet™ (connectiviteit) solutions van IS Group en kunnen terugvallen op het sterke portfolio managed services welke het bedrijf biedt.

Schaalvergroting en innovatie essentieel
Jan Willem des Tombe: “In een markt waar technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen, geloven wij dat schaalvergroting en innovatie essentieel zijn om voorop te blijven lopen. Hierdoor kunnen wij onze klanten optimaal ondersteunen met de nieuwste technologie. Om die reden maken strategische acquisities die direct bijdragen aan het resultaat, onderdeel uit van onze strategie. De toevoeging van RDC Xtended aan ons portfolio levert ons zowel extra schaal als een belangrijke verdere uitbreiding van een van onze snelgroeiende proposities. Wij verheugen ons zeer op deze krachtenbundeling”.

Grote stap voorwaarts voor RDC Xtended
René Louter, CEO van RDC Group: "Het samengaan met IS Group is een grote stap voorwaarts voor de klanten en medewerkers van RDC Xtended. IS Group biedt met haar focus op Cloud en IT Services en haar brede en innovatieve portfolio hele goede mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Om exact deze redenen worden wij zelf ook klant bij IS Group en gaan we een verdere samenwerking aan”.

Over IS Group
IS Group BV (ISG) behoort tot de grootste leveranciers van Cloud computing en IT Services van Nederland. ISG gelooft dat organisaties nog succesvoller kunnen worden met de mogelijkheden die IT biedt en wil haar klanten en partners actief meenemen naar het beste wat de industrie te bieden heeft. Dit doet ISG door premium Cloud & IT-services op abonnementsbasis te bieden. Performance, kwaliteit en service staan hierbij voorop. ISG vertaalt de behoeften van organisaties naar drie oplossingen: Het HyperGrid™ Cloud computing platform, de DeskHub™ solution voor werkplekken uit de Cloud en CrossNet™ voor het veilig en eenvoudig managen van networking en connectiviteit. ISG heeft een drievoudige ISO-certificering (9001, 27001 en 20000) een ISAE 3402 type II accreditatie en beschikt over PCI-DSS compliant en ISO-14001 gecertificeerde datacenters. Kijk voor meer informatie op: http://www.is.nl
Laatste van KPN Internedservices
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 7 jaar en 125 dagen
KPN Internedse.. contact

Logo KPN Internedservices

KPN Internedse.. sociaal

KPN Internedse.. tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR

+ Foto/illustratie/logo