Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (7 jaar en 172 dagen geleden)

Meer data in nieuwe mobiele abonnementen KPN

Om in te spelen op het toenemend mobiele data gebruik door klanten, introduceert KPN vanaf 2 februari nieuwe mobiele abonnementen met grotere databundels die oplopen tot 10 GB. KPN-klanten die bovendien producten voor thuis combineren met een mobiel abonnement, profiteren van extra voordeel waardoor de databundel kan oplopen tot maar liefst 20 GB. Tegelijkertijd komt KPN met een extra abonnement, "Vooral Internet", voor klanten die wél veel data gebruiken, maar minder bellen en sms’en.

Een veranderende behoefte door gebruik
"Uit onderzoek blijkt dat onze klanten de snelheid, stabiliteit en kwaliteit van ons 4G-netwerk zeer waarderen en door de komst van 4G ook meer mobiel internet gebruiken. Steeds vaker kijken consumenten online video en streamen zij muziek. Daarom zetten wij nu de logische stap van megabytes (MB) naar gigabytes (GB) ", aldus Jaap Postma, directeur Consumentenmarkt. In reactie op het veranderende gebruik zal KPN op 29 januari ook de app van Interactieve TV uitbreiden. Interactieve tv-klanten konden via de app al thuis online op diverse apparaten tv-kijken. Binnenkort kunnen deze klanten ook buitenshuis tv-kijken én gemaakte opnames terugkijken. De nieuwe grote databundels sluiten hier goed bij aan.

Zorgeloos datagebruik
KPN’s abonnementen zijn zorgeloos. Zo worden klanten ongeacht het type abonnement, niet geconfronteerd met buitenbundelkosten. En wanneer de GB’s op zijn, kunnen klanten data bijkopen of wordt de snelheid verlaagd. “Door de introductie van deze nieuwe abonnementen geeft KPN nog meer invulling aan een zorgeloze mobiele ervaring voor onze klanten”, aldus Postma.

Ook bestaande klanten profiteren mee
Een groot aantal klanten krijgt een fors grotere databundel, tot wel 5GB extra. Gratis en blijvend, zonder dat ze daar iets voor hoeven te doen. Alle klanten met KPN Mobiel Alles-in-één Premium krijgen bovendien ook nog eens Spotify Premium gratis bij hun abonnement. De klanten die het betreft worden via email en sms geïnformeerd over deze gratis verbeteringen van hun abonnement.

Extra voordeel voor vaste én mobiele klanten
Begin december introduceerde KPN al de mogelijkheid voor klanten om mobiele data met elkaar te delen, waarbij KPN en Hi klanten wonend op één adres makkelijk data naar elkaar verzenden via MijnKPN of Mijn Hi.

Alle informatie over de nieuwe abonnementen en de tarieven is te vinden op  www.kpn.com/nieuwabonnement2015
Laatste van KPN
KPN SuperWifi met innovatieve mesh-technologie voor sneller internet

KPN Ventures verstrekt groeikapitaal aan SettleMint

KPN Official Partner van Eurovisie Songfestival 2020
Verstreken tijd: 7 jaar en 172 dagen
KPN contact

Logo KPN

infodesk@kpn.com
  www.kpn.com
KPN sociaal

KPN tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle