www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ctac ontvangt nieuwste ISO-certificaat voor informatiebeveiliging

’s-Hertogenbosch, 19 januari 2015 – ICT Solution Provider Ctac heeft het nieuwe ISO 27001-2013-certificaat behaald. Het bedrijf ontvangt het certificaat voor het gedegen op orde hebben van de informatiebeveiliging. De nieuwe ISO-norm gaat meteen van kracht en sluit aan op de voortdurende ontwikkeling van de techniek en samenleving. Ctac is met het behalen van dit nieuwe certificaat de voorloper in informatiebeveiliging.

Het beveiligen van informatie is voor Ctac een prioriteit. Het bedrijf besteedt daar dan ook veel tijd aan, onder andere door nauwkeurige procesbeschrijvingen en de inzet van cryptografie. Na een audit bleek dat de kwaliteitsprocessen bij Ctac dusdanig goed zijn geregeld, dat Ctac nu al voldoet aan de nieuwe ISO 27001-2013-norm die dit jaar van kracht is geworden.

De online wereld verandert voortdurend en dat brengt telkens nieuwe bedreigingen en informatiemisbruik met zich mee. De ISO-normen passen zich hier dan ook voortdurend op aan. De ISO 27001-2013 is de nieuwste norm. Deze ISO-norm concentreert zich op de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van data, mensen en middelen.

####

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, real estate en charity zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van business consultancy tot cloud services en softwareontwikkeling, tot diensten als mobility en in-memory computing. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo september 2014 469 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl

Voor meer informatie:
Ctac N.V.