www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Bright Computing breidt EMEA-salesteam uit

Amsterdam, 19 januari 2015 - Bright Computing, een leidende leverancier van managementoplossingen voor big data, HPC en clouds, heeft het EMEA-salesteam fors uitgebreid. Bright groeide de afgelopen jaren snel en met name op de Europese markt kwamen er veel nieuwe klanten bij. Bright heeft zich daarom versterkt met drie nieuwe sales collega’s. Lee Carter, die in Maart 2014 nog werd aangesteld als sales director, is gepromoveerd tot VP EMEA en zal het EMEA-salesteam gaan leiden.

De drie nieuwe leden van het EMEA-salesteam zijn:

Dietmar Fuchs. Fuchs is gestationeerd in Oostenrijk en is verantwoordelijk voor de Bright-klanten in Centraal en Oost Europa. Hij richt zich daarnaast op de telecommarkt en serverprovidermarkt in de EMEA regio. Fuchs heeft meer dan 25 jaar sales-ervaring op het gebied van mobility, big data, cloud, OSS en IT-security voor zowel het MKB als de enterprise markt.

Haroon Ibrahim. Ibrahim gaat zich richten op bedrijven die werkzaam zijn in de biomedische wetenschap actief zijn. Onderzoek in de gezondheidszorg vindt steeds vaker plaats in grote Supercomputing clusters en Bright speelt daarop in. Ibrahim is een ervaren hands-on salesmanager met een succesvol track record. Hij heeft een grote kennis van de healthcare sector en de biomedische wetenschap en is bij uitstek de man om de business voor Bright in die sectoren uit te breiden.

Mark Sargeant gaat het Bright-team in het Verenigd Koninkrijk en de Benelux leiden. Daarnaast zitten financieel dienstverleners in zijn portfolio. Mark brengt 20 jaar aan saleservaring binnen het Bright-team en was voorheen onder andere werkzaam bij IBM. Mark is zelfmotiverend en gedreven en een bekend gezicht in de finance-wereld.

“Ik ben ontzettend tevreden over de ervaring en het potentieel van dit EMEA team”, zegt Lee Carter, de nieuwe VP EMEA van Bright. “De energie, het enthousiasme en de grote kennis en ervaring maakt van deze mensen een fenomenaal team. Ik ben erg benieuwd welke mooie successen we komend jaar kunnen vieren.”

##

Over Bright Computing
Bright Computing ontwikkelt producten die klanten helpen om HPC-, Hadoop-, storage-, database- en workstation-clusters te beheren, zowel on premise als in de cloud. Bright heeft kantoren in Amsterdam en in San Jose, Californië en verkoopt haar producten wereldwijd. Partners zijn onder andere: Amazon, Cisco, Cray en Dell. Bright Computing won in 2013 de Deloitte Fast50 ‘Rising Star’ Award en de Red Herring Top 100 North America Award. Tot haar klanten rekent Bright onder andere Boeing, ING, NASA, Roche en Stanford University.

Meer informatie voor de pers
L&DJ PR
Bram Semeijn
bram@l-dj.nl