www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Updates en uitbreiding Oracle Retailportfolio helpen retailers nu overal zaken te doen

Oracle en MICROS breiden aanbod retail-functionaliteiten uit, zowel on-premise als in de cloud

Nieuwssamenvatting

De verbeteringen die Oracle met Oracle Retail 14.1 aan zijn retailportfolio doorvoert, helpen retailers hun IT-omgevingen te stroomlijnen en overal een winkelervaring te bieden die consumenten verwachten. Deze nieuwe release geeft een gevolg aan Oracle’s strategie voor de combinatie van Oracle en MICROS en zorgt voor een groter aanbod van Oracle’s retaildiensten in de cloud.

Nieuwsfeiten
  • Oracle Retail 14.1 biedt een uitgebreide functionaliteit die digitale en fysieke omgevingen verder integreert om ervaringen van consumenten over verschillende kanalen met elkaar te verbinden. De nieuwe release stelt retailers in staat interacties en transacties te ondersteunen, ongeacht tijd, locatie of device.
  • De Oracle Retail-oplossing biedt retailers verschillende opties om aan de eisen van de hedendaagse complexe consumer journeys te voldoen, en zich van de concurrentie te onderscheiden.
    • Nieuwe functionaliteiten bieden retailers ondersteuning op het gebied van optimaal voorraadbeheer en inzicht in ‘endless aisles’. Dit stelt retailers in staat om consumenten aankopen te laten doen, ongeacht wat, wanneer en hoe zij dit willen. Dit terwijl winkelmedewerkers de juiste informatie krijgen die ze nodig hebben om de verkoop te doen slagen.
    • Uitgebreide mobiele mogelijkheden en verbeterde integratie bieden betere winkelervaringen op alle kanalen en devices.
    • Vereenvoudigde en intuïtieve zakelijke datagedreven gebruikersinterfaces maken gebruik van workflows en dashboards die passen bij de rol van de gebruiker om optimale resultaten mogelijk te maken.
    • Uitgebreide retailkennis die is geïntegreerd in Oracle Retail Predictive Application Server, biedt verbeteringen op het gebied van automation, forecasting en optimalisatie.
    • Het uitgebreide enterpriseplatform stelt retailers in staat om gemakkelijker de veelzijdigheid aan snel evoluerende businessprocessen en -modellen te beheren, net als de uitgebreide groei van nieuwe assortimenten, kanalen en landen. Dit is mogelijk door de vereenvoudigde integratie tussen Oracle Retail-planning-oplossingen en Oracle Retail-merchandising-oplossingen.
    • De update van Oracle Retail Reference Library (een collectie van implementatiegegevens, inclusief businessprocesmodellen, architecturale diagrammen en meer) bevat belangrijke verbeteringen in deze laatste release.
Aanbod van nieuwe retailmogelijkheden
  • De toevoeging van MICROS-oplossingen aan de Oracle Retail-footportfolio biedt meer kansen op winstgevendere retailstrategieën om met uitgebreide point-of-service-functionaliteit, een op cloud gebaseerde retailoplossing en een retail-rich portfolio voor het beheren van consumentrelaties.
  • De MICROS-oplossingen vergroten Oracle Retail’s functionaliteiten op het gebied van additionele cloudapplicaties voor compliancemanagement, schadepreventie, ordermanagement, order brokering en personeelsbeheer.
  • Nu Oracle Retail-oplossingen beschikbaar zijn in de cloud, hebben retailers nog een snelle en kosteneffectieve manier om hun Oracle Applications in te zetten en met minimale risico’s een maximaal businessresultaat te behalen.
Ondersteunende quotes
  • “Oracle is erop gericht ondersteuning te bieden aan onze retailklanten die operationeel fit en efficiënt moeten zijn om zich aan te passen in een snel veranderende markt, om de verwachtingen van consumenten te kunnen blijven managen en omzet te verhogen”, zegt Mike Webster, Senior Vice President en General Manager van Oracle Retail en Hospitality. “Door de functionaliteiten van ons retailpakket uit te breiden, versterken we ons retail-specifieke aanbod en helpen we retailers zaken te doen, ongeacht plek of tijd.”
  • “Oracle en MICROS kunnen retailers helpen om te reageren op snel veranderende consumentverwachtingen, omzet te verhogen en om operationele verbeteringen door te voeren met complete, open en geïntegreerde oplossingen”, zegt Mike Webster, senior Vice President en General Manager van Oracle Retail en Hospitality. “Onze klanten waarderen onze uitgebreide vakkennis bij het leveren van onze oplossingen voor belangrijke zakelijke uitdagingen.”
Notes to Editors

Ondersteunende bronnen

Gijs van Beek

LVTPR
Office: +31 30 65 65 070
Email: oracle@lvtpr.nl

Ria Lagerweij
Head of Corporate Communications Oracle Benelux
Office: +31 30 6699126
Mobile: +31 6 2710 6264
Email: ria.lagerweij@oracle.com

Over Oracle
Oracle combineert hardware en software in een oplossing voor zowel de cloud als uw datacenter. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), bezoek www.oracle.com.

Over Oracle's oplossingen voor de retail-industrie

Oracle's marktspecifieke oplossingen combineren het beste uit de verschillende Oracle producten om complexe bedrijfsprocessen, specifiek voor retailers, aan te pakken, waardoor bedrijven zich sneller kunnen aanpassen op marktveranderingen, hun kosten kunnen verlagen en hun concurrentievoordeel kunnen vergroten.

Handelsmerk

Oracle en Java zijn gedeponeerde handelsmerken van Oracle en/of zijn dochterondernemingen. Andere namen kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars.