www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
Datum: (1911 dagen geleden)
PR: Marcommit

HSO CRM Solutions stelt Onno Draaisma aan als Managing Director

Veenendaal, donderdag 15 januari 2015 – Onno Draaisma, voormalig Sales Director Dynamics CRM bij Microsoft, gaat de nieuwe entiteit HSO CRM Solutions leiden. Met deze nieuwe entiteit breidt HSO uit wat zij twee jaar geleden zijn begonnen: het verkopen en implementeren van Microsoft Dynamics CRM. Deze nieuwe stap past in de ambitie van HSO om binnen drie jaar tot de top 3 Microsoft partners voor Dynamics CRM in Nederland te behoren.

Met de start van 2015 is de nieuwe entiteit HSO CRM Solutions opgericht, gefocust op Microsoft Dynamics CRM software en dienstverlening met Onno Draaisma als Managing Director. “Met een lange historie in ERP en CRM ligt mijn keuze voor HSO voor de hand, zeker omdat HSO zich als Microsoft Solution Integrator positioneert”, aldus Onno Draaisma. “De enorme wijziging die nu plaatsvindt in het aankoopgedrag van potentiële klanten is een opportuniteit voor CRM. Iedereen oriënteert zich tegenwoordig online en weet al veel over de potentiële leverancier, zijn diensten en producten. Het wordt nu echt zaak dat een ieder, die zijn klant serieus neemt, minimaal een 360 graden klantbeeld heeft. Dit om zijn of haar potentiële klant een geweldige, op specifieke behoeftes  gebaseerde, unieke ervaring te bieden. Daarin speelt CRM een cruciale rol.”

“Wij willen dé partner zijn voor organisaties op het gebied van Microsoft oplossingen”, aldus Teus Bouw, CTO HSO Group. “Met Dynamics CRM, Dynamics AX, SharePoint en Business Intelligence realiseren we integrale oplossingen voor onze klanten binnen het Microsoft platform. Onze klanten willen een totaalbeeld van hun klanten met relevante informatie en inzichten, zowel online als offline, omni-channel en multi-device.”

HSO voorziet een enorme groei op het gebied van Dynamics CRM en breidt haar CRM dienstverlening fors uit. Ook zusterbedrijf Dynamics Software gaat ondersteuning leveren met specifieke CRM brancheoplossingen en dienstverlening.

HSO’s commitment en investering in haar klanten, de erkenning door Microsoft als CRM Gold Partner en 24/7 ondersteuning voor klanten met een gecertificeerd, professioneel en internationaal support center vormen een solide basis voor HSO’s ambities.

[einde persbericht]

Over HSO
HSO is een succesvol internationaal ICT-bedrijf dat in de afgelopen 10 jaar is uitgegroeid tot een organisatie met 450+ medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. Het hoofdkantoor vindt u in Veenendaal. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer en onderhoud van Microsoft Dynamics CRM, AX, Sharepoint en BI-oplossingen. Verder behoort HSO tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’.

HSO
Jaimie van de Braak
E jvdbraak(at)hso.com
T +31 (0)318 509 400
Laatste van HSO
Nieuwe Dynamics Online app van HSO voor web personalisatie

HSO biedt nieuwe oplossing voor digitale factuurverwerking

Wereldwijde ISO27001 certificering van HSO biedt zekerheid voor internationale klanten
Verstreken tijd: 1911 dagen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl