www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (7 jaar en 158 dagen geleden)
PR: Whizpr

HTC Desire 320: allround prestaties voor een betaalbare prijs

Utrecht, 5 januari 2015 - HTC, wereldwijd leider in mobiele innovatie en design, kondigt de beschikbaarheid van de HTC Desire 320 aan. Het toestel bezit alle functies die je dagelijks nodig hebt, waaronder HTC BlinkFeed en Video Highlights. De HTC Desire 320 zorgt voor een soepele surfervaring, naadloze multitasking en de mogelijkheid om snel, gepersonaliseerde video’s te creëren. Bij de nieuwste toevoeging aan de HTC Desire-lijn is de gebruikservaring van hoge kwaliteit en krijg je waar voor je geld.

“Met alle premium functies van een HTC-toestel en dat in een compacte vorm, levert de HTC Desire 320 een perfecte kwaliteitservaring voor prijsbewuste consumenten”, zegt Mark Moons, General Manager Western Europe HTC. ”In navolging van het succes van de HTC Desire 310, heeft het toestel een verbeterde batterij en meer geheugen om mensen te laten profiteren van een telefoon van hoge kwaliteit, die de perfecte balans bevat tussen slimme functies voor een uitstekende prijs.”

Ultieme gebruikservaring
De HTC Desire 320 draait op Android™ 4.4 en met de 1,3 GHz quad-core processor is het mogelijk diverse features soepel uit te voeren, waaronder het kijken naar video's, het spelen van de nieuwste games en gebruik van de favoriete apps.

Vele functies
De HTC Desire 320 bevat enorm veel functies. Met de 5MP camera kunnen gebruikers alle momenten in een foto of video direct vastleggen en bekijken op een 4.5-inch scherm. Daarnaast is het mogelijk creatief te zijn met mini-filmpjes, dankzij HTC's Video Highlights-functie. Kies je favoriete foto's en video's, selecteer een volgorde en een favoriete track om een indrukwekkende video te creëren in een paar seconden. Vervolgens is deze klaar om te delen met vrienden en familie.

De HTC Desire 320 heeft tevens de HTC BlinkFeed-functionaliteit, die gebruikers up-to-date houdt van het nieuws. Zeer geschikt voor consumenten die graag op de hoogte zijn van het laatste nieuws en gebeurtenissen in hun omgeving. BlinkFeed combineert de inhoud van zelf geselecteerde nieuwssites en social media-apps op het startscherm, waardoor gepersonaliseerde updates in een oogopslag te bekijken zijn. Met de Offline Reading-modus is het mogelijk de meest recente artikelen altijd en overal te lezen. Artikelen kunnen toegevoegd worden aan de leeslijst en worden gedownload wanneer het toestel verbinding met Wi-Fi maakt. Perfect voor gebruikers die onderweg graag lezen.

Beschikbaarheid
De HTC Desire 320 is beschikbaar in de kleur mat grijs en is vanaf nu breed verkrijgbaar via mobiele operators en grote retailers. De consumentenadviesprijs van het toestel bedraagt 139 euro, inclusief BTW en zonder abonnement.

Over HTC
HTC Corporation (HTC) is opgericht in 1997. Sinds de start heeft HTC vele prijswinnende mobiele devices gemaakt. Door de behoeften van de consument centraal te stellen, verlegt HTC de grenzen tussen design en technologie om een innovatieve en persoonlijke ervaring te bieden aan consumenten wereldwijd. HTC’s portfolio bevat telefoons en tablets met HTC Sense. HTC is genoteerd op de Taiwanese beurs (2498). Voor meer informatie: http://www.htc.com/nl/.

Whizpr
Rinske van den Bos/ Julien Harbers
E-mail: htc(at)whizpr.nl
Laatste van HTC Netherlands B.V.
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 7 jaar en 158 dagen
HTC Netherland.. contact

Logo HTC Netherlands B.V.

info_htcbenelux@htc.com
  www.htc.com/nl
HTC Netherland.. sociaal

HTC Netherland.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric