www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

ZyXEL en M7 Group sluiten partnerovereenkomst

Toekomstbestendige routers voor Online.nl en Canal Digitaal klanten

Hoofddorp
, 18 december 2014 – ZyXEL Benelux en M7 Group hebben een partnerovereenkomst gesloten. ZyXEL wordt hierbij een vaste leverancier van netwerkapparatuur voor Online.nl en Canal Digitaal klanten.

Als onderdeel van het partnership levert ZyXEL de VMG8324-B10A VDSL gateway oplossing. Deze router is voorzien van VDSL2/Gbit Ethernet wireless-N breedband Integrated Access

Device (IAD) en levert 802.11n technologie voor uitstekende wifi prestaties en dekking. Met de draadloze 802.11n-datasnelheden tot 300 Mbps, zorgt de ZyXEL VMG8324-B10A voor een stabiele, betrouwbare draadloze verbindingen voor high-speed data overdracht en multimedia-streaming. De 802.11n-technologie stelt de router in staat om ‘dode zones‘ te voorkomen en de dekking uit te breiden met behoud van compatibiliteit met elk gecertificeerd apparaat. De ZyXEL VMG8324-B10A beschikt over veelvoudige functionaliteiten, zoals VDSL2/ADSL2+ ethernet WAN- poorten. Dit zorgt voor een hoge beschikbaarheid en flexibiliteit waardoor de M7 Group de nieuwe ZyXEL gateways kan gebruiken voor de uitrol van FTTx en eventueel zelfs LTE-netwerken.

?De ZyXEL VMG8324-B10A is voorzien van TR-069 standaard management specificaties,  waarmee service providers op afstand apparatuur bij klanten kunnen beheren en configureren zonder bemoeienis van de eindgebruiker. Deze client beheeroplossing is een echte plug-and-play tool die de complexiteit van het uitrollen van een netwerk reduceert en aanzienlijk kosten bespaart rond operationele zaken en onderhoud.

Ron Paans, Technical Director van M7 Group: “Tijdens dit project heeft ZyXEL ons permanent ondersteund met hun kennis en flexibele ondersteuning waardoor we projecten met heel veel succes kunnen uitrollen. Wij werken nu nog nauwer samen met ZyXEL en zullen dat in de toekomst continueren.”

Lion Kerres, ZyXEL Benelux Business Development Manager: “Ons nieuwe partnership met M7 markeert een nieuw tijdperk voor ZyXEL Nederland. We zijn nu officieel leverancier van de M7 Group en dit is een erkenning en confirmatie dat ZyXEL de juiste product kennis, flexibiliteit en kwaliteit levert.”

Over M7 Group
M7 Group is een pan-Europese aanbieder van Direct To Home (DTH) satelliet diensten voor consumenten- en de zakelijke markt. Het hoofdkantoor is gevestigd in Luxemburg en de volgende merken zijn onderdeel van M7 Group: CanalDigitaal in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TeleSAT in Franstalig België, AustriaSat en HD Austria in Oostenrijk, AustriaSat Magyarországin Hongarije en CSLink en Skylink voor de Tsjechische en Slowaakse markt. Al deze merken leveren op maat gemaakte diensten die zijn aangepast aan de locale culturen en talen van ieder land.De M7 Group heeft meer dan drie miljoen kijkers. Daarnaast levert M7 Group ook IPTV en OTT diensten in Nederland onder de merknaam Online.nl en internet en telefoondiensten aan zijn klanten in Nederland en België. M7 Group maakt onderdeel uit van de CDS Group dat eigenaar is van de Stream Group, leverancier van vooruitstrevende interactieve video, OTT en multiscreen diensten in Europa en Azië via het Solocoo platform. Voor meer informatie, zie www.m7group.eu.
Laatste van ZyXEL
Zyxel brengt 10G LAN naar kantoren aan huis en kleine bedrijven

Nieuwste VPN-oplossing van Zyxel verbetert beveiliging bedrijven

Zyxel Nebula krijgt een nieuwe gebruikersinterface met strak dashboard en krachtigere functies

Logo Lubbers De Jong
ZyXEL contact

Logo ZyXEL

sales@zyxel.nl
  www.zyxel.com
ZyXEL sociaal

ZyXEL tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl